Address & Contact

Our Address

مشهد

Telephone

قفل سازی سیار خودرو عمو قفلی

قفل سازی سیار خودرو

🔒 عمو قفلی

🔒 تعمیر انواع قفل ایرانی و خارجی

🔒 تعمیر انواع بالابر اعم از سیم بالابر ، ذغال ، موتور و …

🔒 ضدسرقت کردن کاپوت ها و درب ها

🔒 تعمیر انواع آینه برقی و دستی

🔒 رگلاژ درب خودرو

مهداد 09059537558

با سرچ کردن عمو قفلی در سایت گوگل سه سوته در خدمت شما همشهری های عزیز هستم

مدیریت:آقای مهداد سلحشور

♻️قفل سازی ماشین

🔹🔸قفل سازی ماشین یکی از قدیمی ترین و البته مهمترین مشاغل است. خودروهای قدیمی فاقد سیستم ضد سرقت بودند به عنوان مثال با سوئیچ پیکان خود می توانستیم درب تمامی پیکان های هم مدل آن را باز کرده و به راحتی آن ها را روشن کنیم.

🔹🔸افزایش سرقت خودروسازان را به فکر انداخت تا اینکه سیستم ایموبلایزر یا ضد سرقت اختراع و در خودروهای مدرن تعبیه شد. در ابتدا این سیستم فقط برای خودروهای مدل بالا مورد استفاده قرار می گرفت اما پس از چند سال استفاده از سیستم ضد سرقت در تمامی خودروها اجباری شد.

🔹🔸با این سیستم سرقت خودرو کار سختی است اما غیر ممکن نیست. گم کردن سوئیچ یا جا گذاشتن آن می تواند دردسر ساز باشد زیرا خودرو مجهز به ایموبلایزر بوده و به هیچ وجه نمی توانید برای روشن کردن یا باز کردن درب آن خودتان دست به کار شوید. در چنین شرایطی باید از کلیدسازان و قفل سازان حرفه ای ماشین کمک بگیرید. در ابتدا لازم است اطلاعاتی راجع به انواع سوئیچ و سیستم های به کار رفته در خودرو و کلید آن کسب کنید. پس با ما همراه باشید.

♻️ساخت سوئیچ کددار در محل چه مزایایی دارد؟

🔹🔸در صورتی که فرآیند ساخت سوئیچ به صورت اصولی انجام نشود مشکلاتی نظیر سوختن ECU خودرو برای شما به وجود آمده و هزینه های زیادی در بر خواهد داشت. علاوه بر این برای انتقال خودرو به نمایندگی و ساخت سوئیچ یدک نیز باید هزینه های گزافی بپردازید در صورتی که می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر سوئیچ خود را در محل تحویل بگیرید.

🔹🔸به هیچ وجه سوئیچ خودروی خود را در اختیار افراد متفرقه قرار ندهید زیرا امکان بروز سرقت خودروی شما در آینده توسط این افراد وجود خواهد داشت. فقط از کلیدسازی های معتبر و کلیدسازان ماهر کمک بگیرید.

♻️آیا می توان سوئیچ خودرو را به صورت دستی و بدون دستگاه تعریف کرد؟

🔹🔸برخی افراد در هنگام گم کردن سوئیچ نمی خواهند از مراکز معتبر کمک بگیرند بنابراین در اینترنت و سایت هایی ماندن دیوار به دنبال خرید سوئیچ خام یا دست دوم می افتند. این افراد بر این باورند که می توانند ریموت خام یا کارکرده را خریداری نموده و به صورت دستی به آن کد بدهند بدون اینکه هزینه ی اضافی بابت کددادن پرداخت کنند.

🔹🔸اما آیا این روش جوابگو است و می توان به آن اعتماد کرد؟ طبق آمار بیش از نود درصد موارد این چنینی نتیجه ای نداشته و باعث ایجاد دردسر برای خریدار شده اند. در اکثر موارد یا ریموت خراب بوده و یا خام کردن آن با دستگاه هایی انجام شده که پس از آن موجب اختلال در سیستم الکترونیک و ضد سرقت خودرو شده است.

🔹🔸در نتیجه مجبور به پرداخت هزینه ای چند برابر حالت طبیعی خواهند بود. متخصصین برای تعریف به صورت دستی و با دستگاه چندین مورد را بررسی نموده و سپس اقدام به تعریف خواهند کرد. ممکن است در ظاهر به نظر برسد که هزینه ی کمتری پرداخت می کنید اما در واقع باید برای ساخت ریموت یدک نیز هزینه کنید و این یعنی هزینه ی دوبرابر!

 

 

 

قفل ساز ماشین سیار , قفل سازی سیار ماشین رشت , قفل و کلید سازی سیار , کلید سازی آنلاین , قفل سازی سیار , شغل قفل سازی سیار خودرو , قفل ساز ماشین , کلید سازی نزدیک من ,