Address & Contact

Our Address

گیلان،آستانه اشرفیه

Telephone

قفل سازی و کلیدسازی اسدی

✔️ساخت انواع ریموت یدک
✔️ریموتی کردن انواع درب ها
✔️باز کردن انواع درب بسته منازل و اتومبیل و گاوصندوق
✔️تعمیر و نصب قفل برقی و جک اتوماتیک درب پارکینگ
✔️باز کردن حرفه ای انواع درب های ورودی و درب های ضد سرقت
✔️کد دهی انواع اتومبیل
✔️بازکردن انواع خودرو های ایرانی و خارجی
✔️تکثیر کلید و ریموت انواع خود روهای ایرانی و خارجی
✔️تکثیر کلید های سویچی و کامپیوتری
✔️تکثیر ریموت کرکره برقی جک الکترونیکی و انواع دزد گیر

✳️مهارت های کلید ساز

💥 کلیدساز باید به مهارت هایی از قبیل: برش کاری با اره کمانی ، استفاده از سنگ زنی ، توانایی ساخت کلید برای انواع ساختار قفلی ، قابلیت کار با ماشین های کد زن ، توانایی پلیسه گیری و ….. مسلط باشد.

✳️مهم ترین خدمات شغل کلید سازی

✅ توانایی ساخت کلید یدکی

💥 کلید سازهای حرفه ای به درستی می دانند که مهارت ساخت کلیدهای یدکی چه میزان اهمیت دارد. افراد زیادی ترجیح می دهند که چند کلید یدک به همراه خود داشته باشند تا در صورتی که یکی از آن ها گم شد و یا در محل جا گذاشته شد بتوانند از آن استفاده کنند و پشت درب منتظر نمانند.

✅ باز کردن درب های بسته

💥 فراموش کردن کلید در منزل ، محل کار و یا پشت درب یکی از مشکلات شایع مشتریان است. زیرا باعث می شود که ساعت های طولانی پشت درب منتظر بمانند و در شرایط اضطراری محبوس شوند. در این شرایط می توانند با کلید سازی تماس گرفته و از آن ها بخواهند تا به وسیله ابزارهایی که دارند اقدام به باز کردن درب کنند. حفظ سلامت قفل و مغزی از مهم ترین وظایف یک کلید ساز به شمار می رود.

✅ مهارت ساخت کلید های دیجیتالی و رمزدار

💥 کلیدهای دیجیتالی و رمزدار از مزایای مفید فناوری در زندگی انسان است زیرا به خوبی باعث افزایش امنیت شده اند. این نوع کلیدها به سادگی باز نمی شوند و از حوادثی مانند سرقت در امان هستید. یک کلید ساز حرفه ای باید توانایی ساخت این نوع از کلیدهای جدید را داشته باشد. زندگی انسان و به طور کلی جوامع هر روز در حال پیشرفت هستند و چنانچه هر کدام از مشاغل نتوانند خود را با این پیشرفت وفق دهند بلا استثناء از رونق خواهند افتاد.

✅ مهارت تعمیر قفل های درب اتوماتیک و خودرو

💥 درب های اتوماتیک و ضد سرقت از جمله درب های بسیار رایج که به شمار می روند. علت محبوب شدن آن ها علاوه بر امنیت ، زیبایی است. به این دلیل که از لحاظ ظاهری هم با ساختمان های مدرن امروزی هماهنگ هستند. درب خودرو هم جزو از جمله درب هایی است که تعمیر قفل و ساخت کلید یدکی آن ها بر عهده کلیدساز است که باید به خوبی بتواند از عهده آن برآید.

✅ مهارت ریموت کردن انواع درب

💥 برخی از افراد ترجیح می دهند که به دلیل سادگی در باز و بسته کردن درب، بجای استفاده از کلید، از ریموت و کنترل استفاده کنند. یک کلیدساز ماهر و حرفه ای باید قادر به ریموت کردن انواع درب باشد. کد دهی و کپی کردن ریموت هم از دیگر مهارت های مورد نیاز یک کلید ساز است که باید به آن مسلط باشد.

✅ نصب قفل

💥 همان گونه که اشاره کردیم، قفل ها انواع مختلفی دارند که نصب هر کدام از آن ها نیاز به مهارت و تخصص دارد. چنانچه کلید ساز بر اساس تجربه تبدیل به یک فرد ماهر شده باشد بدون شک می تواند به نصب انواع قفل بپردازد.

مدیریت :مهدی اسدی

 

 

 

 

 

 

 

 

قفل سازی اسدی در آستانه اشرفیه , کلیدسازی اسدی در آستانه اشرفیه , ساخت ریموت یدک اسدی در آستانه اشرفیه ,