Address & Contact

Our Address

زنجان ، کوچه مشکی ، چهارراه اول جنوبی ، روبروی مسجد مسلم بن عقیل ، نبش کوچه یوسفی

لبنیات بهین پخش

?? پخش لبنیات??

??? تولید پنیر گاوی و گوسفندی

? نمایندگی حلوا شکری تکسان و سیمرغ

?  ارده ممتاز گل افسار و بهجتی 

? کشک

? اولین و بزرگترین تولید کننده پنیر گوسفندی خالص و گاوی در زنجان?

??لذت چشیدن محصولات ارگانیک و با کیفیت را از دست ندهید.??

? فواید و خواص مصرف پنیر گوسفندی چیست ؟

پنیر گوسفندی از گذشته های دور تا کنون یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده رژیم غذایی بشر به خصوص خانواده های روستایی و عشایری بوده است و از آنجایی که هضم شیر گوسفندی در مقایسه با شیر گاو و بز برای دستگاه گوارشی بدن راحت تر می باشد مصرف این نوع از پنیر برای این دسته از افراد مناسب تر و قابل تحمل تر است.

علاوه بر هضم راحت تر ، درصد بالای مواد مغذی موجود در این پنیر یکی دیگر از دلایلی است که باعث می شود افراد حتما آن را در سبد غذایی غذایی خود قرار دهند .

? محصولات لبنی تولید شده از شیر گوسفند به شدت مقوی و خوشمزه هستند . برخی از رایج ترین فراورده های شیر گوسفندی عبارتند از خامه ، کره کشک ، ماست و پنیر گوسفندی . همچنین مردم نقاط مختلف دنیا از طریق این مواد غذاهای متنوعی را درست می کنند.

از مهم ترین خواص پنیر تولید شده توسط شیر گوسفندی می توان به دارا بودن مقادیر زیادی از مواد مغذی مفید نظیر کلسیم ، روی ، انواع اسیدهای چرب مفید ، آهن ، منیزیم ، اسیدهای آمینه ضروری بدن ، تیامین ، پروتیئن … اشاره کرد.

? از آنجایی که مصرف شیر گوسفندی برای کسانی که با دیگر شیر ها مانند شیر گاو دچار ناراحتی می شوند مناسب تر است ، این دسته از افراد می توانند برای تامین نیازهای بدن خود به مواد مغذی از محصولات لبنی تولید شده از شیر گوسفندی نظیر پنیر گوسفندی بدون هیچگونه مشکلی استفاده کنند و به تامین نیازهای بدن بپردازند.

از دیگر فواید مصرف پنیرگوسفندی می توان به افزایش سلامت پوست به دلیل حاوی بودن مقادیر زای کلسیم و انواع ویتامین ها اشاره کرد . همچنین مصرف این ماده غذایی برای پیشگیری از بیماری های پوکی استخوان ، نرمی استخوان بسیار مفید است.

طعم پنیر های گوسفندی با توجه به اینکه انواع مختلفی از آن وجود دارد با یکدیگر متفاوت نیز می توانند باشند .

تراکم میزان پروتئین موجود در این نوع پنیر در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و به کسانی که به دنبال افزایش میزان دریافت این ماده در بدن خود می باشند ، گزنیه مناسبی است .

? پنیر گاوی

شیر گاو یکی از انواع پرتولید شیر در ایران است. پنیرهای تولید شده در ایران اغلب از شیر گاو تهیه می شوند. پنیر گاوی دارای بافت سفت می باشد که حفره های ریز و زیادی دارد. چربی پنیر گاوی نسبت به پنیر گوسفندی کمتر است و این امر باعث سفت شدن بافت پنیر می شود. رنگ این پنیر مایل به زرد است.

مدیریت : آقای سید امیرعلی حسینی

 

 

 

لبنیات , خواص انواع لبنیات , لیست لبنیات , فواید لبنیات , لبنیات سنتی ,