Address & Contact

Our Address

تهران،بزرگراه آزادگان،بعد از پل صنیع خانی،بازار بزرگ آهن مکان،فاز سوم شرقی،پلاک588

Telephone

تولید و عرضه ملزومات ساختمانی و بهداشتی و دسته بیل و لوله بخاری ساریجلو 

پمپ و پوشال و شلنگ و لوازم جانبی کولر ساریجلو در بازار آهن مکان تهران

🌟 تولید،پخش و فروش لوازم کولر اعم از : 
🌟 پمپ ، شیر ، شلنگ ، شناور ، زیراب ، برزنت ، یاتاقان ، تسمه و ….

 

قیمت پوشال
۳۸ تومان
۵۲ تومان
۷۸ تومان
۸۸ تومان

 

💫 لوازم مکانیکی کولر آبی

قطعات مکانیکی کولر آبی، شامل شناور، تسمه، پولی‌، یاتاقان، میل پروانه و پروانه ونتیلاتور می‌شوند. بهترین روش برای نگهداری صحیح و افزایش طول عمر قطعات، سرویس های دوره ای و روغن‌کاری به موقع آن می باشد.

1- شناور کولر آبی:
شناور عمل قطع و وصل کردن آب ورودی به داخل تشتک کولر آبی را انجام می‌دهد. در صورتی که تشتک خالی از آب باشد، شناور در پایین ‌ترین وضعیت خود قرار می گیرد، در این حالت، آب تا زمانی که تشتک پر شود، با شدت وارد آن می‌شود. به محض اینکه تشتک پر شد، شناور به صورت خودکار جریان آب را قطع می‌کند.

2- پولی‌های کولر آبی:
پولی از اجزای مکانیکی کولر آبی می باشد که موجب حرکت پروانه ونتیلاتور را فراهم می کند. پولی کوچک به موتور متصل است و پولی بزرگ به پروانه ونتیلاتور. تسمه روی پولی کوچک و بزرگ قرار میگیرد و پروانه ونتیلاتور را به حرکت درمی‌آورد. هر زمانی که کولر را سرویس می‌کنید باید پولی‌ها را روغن‌کاری کنید. خشک بودن پولی‌ها موجب صدای جرق جرق در حین چرخش می‌شود.

3- تسمه کولر آبی:
تسمه در کولر آبی نقش مهمی دارد و موجب حرکت پولی بزرگ و در نهایت چرخش پروانه ونتیلاتور می‌شود. تسمه به دور پولی کوچک که به موتور متصل است و همچنین پولی بزرگ می ‌چرخد و انرژی حرکتی را از دینام به پروانه ونتیلاتور منتقل می‌کند. اگر تسمه بیش از حد سفت باشد، باعث سوختن دینام می شود.

4- پروانه ونتیلاتور کولر آبی:
در داخل و وسط کولر آبی مخزن حلزونی وجود دارد که پروانه ونتیلاتور داخل آن قرار دارد. با چرخش پروانه باد تولید شده و از طریق کانال وارد ساختمان می‌شود. در صورتی که پروانه تنظیم نباشد، به درستی حرکت نمی‌کند و درصد بالایی از قدرت موتور را هدر می‌دهد. بالانس نبودن پروانه ونتیلاتور موجب ایجاد لرزه در تمام بدنه کولر می‌شود.

5- یاتاقان کولر آبی
یاتاقان کولر آبی قطعه ایست متشکل از دو قسمت پایه و بوش که پایه های آن به بدنه کولر بوسیله دو عدد پیچ نگهدارنده متصل می شود و شفت پروانه ونتیلاتور از قسمت بوش وسط آن که از جنس آلیاژ مس می باشد رد شده و در هنگام چرخش پروانه را در جای خود نگه می دارد، همچنین دریچه ای روی یاتاقان تعبیه شده که معمولا در زمان استفاده از کولر، ماهی 1 الی 2 بار باید از این دریچه یاتاقان را روغنکاری نمود. توجه داشته باشید عدم روغنکاری بموقع و اصطلاحا خشک کار کردن یاتاقان، قطعه بوش آن خرده شده و باعث خرابی شفت، سروصدای اضافی، سفت شدن حرکت چرخشی و در نهایت سوختن دینام کولر می شود.

6- سه راهی و چهار راهی آب کولر آبی
سه راهی و چهار راهی برای تقسیم بهتر آب روی پوشال های کولر آبی استفاده میشود.

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

فروش ویژه جارو کارواش ، جارو رز ، طی ماکارانی ، جارو یاس ، پاروفرش شور آهنی (سنگین)

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🪓 ساخت انواع دسته بیل

🪓 بهترین دسته بیل های بازار، جنس چوب مناسبی دارند و در عین سبکی، دارای مقاومت بالایی هستند.

🪓 معمولا در کشور ما بیشترین و پر مصرف ترین نوع دسته ، دسته های چوبی می باشد و مهمترین دلیل آن سبک بودن آن است. این دسته بیل ها توسط دستگاههای بسیار پیشرفته خشک و صیقل داده شده اند.

🪓 دسته بیل روسی تهیه شده از چوب راش هست که این چوب از گروه درختان سرده می‌باشد و عمدتا گونه و جنس درختان راش در مناطق سردسیر روسیه دارای کیفیت قابل توجهی است. این نوع دسته بیل دارای چوب‌هایی بسیار سفید, یکدست و محکم هستند که در ایران طرفداران بسیاری از قدیم داشته است.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔥 لوله بخاری گالوانیزه چیست؟

لوله بخاری گالوانیزه امروزه یکی از پرطرفدارترین و پرمصرف‌ترین انواع لوله جهت استفاده برای تجهیز بخاری‌های مختلف به ویژه بخاری‌های گازی و حتی شومینه‌ها و بسیاری از آبگرمکن‌ها محسوب می‌شود.
در سال‌های اخیر استفاده از لوله بخاری گالوانیزه به دلیل مزیت‌ها و کاربردهای زیادی که دارد در تجهیز بسیاری از وسایل خانگی گازسوز استفاده می‌شود و به جرأت می توان گفت در بسیاری از خانه‌ها از لوله بخاری گالوانیزه استفاده شده است.

🔥 کاربردهای لوله بخاری گالوانیزه
  • استفاده برای نصب روی دودکش بخاری‌ها
  • استفاده برای نصب به عنوان دودکش شومینه‌ها
  • استفاده برای نصب روی انواع آبگرمکن‌ها
  • استفاده جهت دودکش و تهویه هوا در فضاهای مختلف
  • استفاده در کارخانه برای انتقال هوا
  • استفاده برای نصب روی شوفاژها

 

مدیریت:آقای محمود ساریجلو

 

 

 

 

لوازم یدکی کولر آبی , مرکز فروش لوازم کولر , بورس لوازم کولر آبی , فروش عمده قطعات کولر آبی ,