Address & Contact

Our Address

تبریز جاده مایان

Telephone

تولید لوازم خانگی نجفی

🔥 تولید اجاق گازهای طرح فر

🔥 اجاق گاز ام دی اف و اجاق گازهای رومیزی شیشه و صفحه استیل

لوازم خانگی نجفی

🔥 گاز رومیزی

آشپزخانه‌های جدید هم همانند سایر بخش‌های زندگی انسان‌ها دستخوش تغییرات بسیار گسترده‌ای شده‌اند. یکی از تغییرات اساسی در آشپزخانه‌ها استفاده از گاز صفحه‌ای است. گاز صفحه‌ای جدیدترین مدل انواع گاز آشپزخانه است که به گاز تو کار هم معروف است. این نوع گاز مزیت‌های بسیار زیادی نسبت به گازهای قدیمی‌تر و گازهای قابل حمل دارد.

🔥 تعداد شعله‌های اجاق گازهای صفحه‌ای متفاوت است. نمونه‌های کوچک آن‌ها دارای دو تا چهار شعله هستند که برای خانه‌های کوچک مناسب هستند و نمونه‌های بزرگ‌تر آن‌‎ها شامل پنج تا هفت شعله هستند که برای آشپزخانه‌های بزرگ و پرمصرف استفاده می‌شوند. جنس صفحه‌ی این گازها معمولاً از شیشه است که تمیز کردن آن نیازمند استفاده از مواد شوینده‌ی مخصوص است. شیشه‌ی این گازهای از مقاوم‌ترین انواع شیشه مانند شیشه سکوریت است تا در مقابل گرما هیچ آسیبی نبینند. شبکه‌ی شعله‌های این گازها معمولاً از جنس چدن است که براساس گرما هیچ آسیبی نمی‌بینند و تا سال‌ها کارایی دارند.

اجاق گازهای طرح فر یک اجاق گاز منحصر بفرد با بدنه ای از جنس mdf میباشد که طراحی جدید در صنعت تولید اجاق گاز کشور است . از ویژگی های اساسی آن ست شدن با کابینت اطراف آشپزخانه ای به جنس mdf میباشد که میتواند در طرح های مختلف آشپزخانه شما را زیباتر از قبل کند . یک کشوی شیک و جادار با دو درب مجزا و با بدنه مستحکم و با دوام از ویژگی های این اجاق گاز است . همچنین این اجاق گاز دارای پایه های شکیل میباشد که باعث میشود به آسانی بخش زیرین اجاق گاز قابل نظافت و شستشو باشد.

این اجاق گاز در رنگ های سفید، قهوه ای، نقره ای، مشکی و کاپو میباشد که تقریبا با بیشتر کابینت ها قابل ست شدن است.

🔥 خاصیت ضدآب بودن
اجاق گاز ام دی اف با برخورداری از یک لایه وکیوم ضد آب روی تمام بدنه از نفوذ آب به چوب جلوگیری کرده و به راحتی قابل شستشو میباشد، همچنین برای پاک کردن لکه ها از روی آن میشود با دستمال خیس این مشکل را نیز برطرف کرد.

مدیریت : محمد رضا نجفی

اجاق گاز رومیزی , قیمت گاز صفحه ای استیل , گازهای رومیزی شیشه ,  اجاق گازهای طرح فر ,