Address & Contact

Our Address

تهران،شادآباد،خیابان هفده شهریور،سر ۱۵متری سوم یا سرحدی، پاساژ بهرامی، پلاک ۶

Telephone

لوازم قالبسازی و تراشکاری ابزار قالب امیر در تهران

🔰تراشکاری 

💫به منظور ساختن ابزار هایی با مقاومت بسیار بالا که دارای اشکالی ظریف هستند، از عملیات تراشکاری استفاده می شود. در حقیقت تراشکاری، به عملیات براده برداری گفته می شود که با استفاده از ابزار تراش، که بر روی دستگاه تراش نصب می شوند انجام می پذیرد.

🔰انواع ابزار تراش چیست؟

💠در دنیای تراشکاری، تنوع ابزار تراش، بسیار زیاد است. در حقیقت، برای تراشکاری هر قطعه ای که دارای جنس مختلفی می باشد، باید از یک ابزار مخصوص که دارای ویژگی های متناسب با جنس قطعه کار است استفاده کرد. به همین سبب آشنایی با این ابزار تراش به شما کمک می کند تا بتوانید در هنگام تراشکاری بهترین و مناسب ترین ابزار ها را بشناسید و از آن ها در موقعیت مناسب استفاده کنید.

🌟سه نظام و چهار نظام 

🔶سه نظام و چهار نظام، یکی از مهم ترین اجزاء در دستگاه تراش می باشند که عملیات تراشکاری بدون وجود آن ها امکان پذیر نمی باشد. این ابزار تراش، مسئولیت نگه داری قطعه را بر عهده دارد. در نتیجه شما می توانید به راحتی اقدام به تراشکاری کنید بدون اینکه قطعه شما کوچک ترین تکانی بخورد. علاوه بر این لازم به ذکر است که قبل از شروع عملیات تراشکاری بسیار مهم است که بدانید از چوک سه نظام استفاده کنید یا چوک چهار نظام.

🌟مرغک دستگاه تراش 

💠یکی دیگر از انواع ابزار تراش، مرغک دستگاه تراش می باشد. مرغک نیز یکی از اجزاء اصلی در دستگاه تراش است که عملیات تراشکاری را بر عهده دارد. لازم به ذکر است که مرغک از اجزاء کوچک تری ساخته شده است اما به طور کلی، با حرکت محوری، می تواند عملیات سوراخکاری، برشکاری و تراشکاری را بر روی قطعه انجام دهد.

🌟اینسرت 

🔶اینسرت، یکی از ابزار تراش های کوچک اما مهم در صنعت تراشکاری می باشد. این قطعه، که دارای تنوع زیادی است و آن را از از جنس های مختلفی می سازند، با نام الماس تراشه نیز شناخته می شود. الماس تراشه یا اینسرت با مقاوتی بسیار بالا ساخته می شود تا بتواند انواع مختلفی از ابزار ها را در جنس های مختلف، تراش دهد و براده برداری کند.

🔶 جالب است بدانید که یکی از مهم ترین ابزار تراش در صنعت، اینسرت می باشد که در هنگام انجام تراش کاری و مطابق با نحوه ی تراشکاری و شکل مد نظرتان، باید اقدام به انتخاب یکی از انواع اینسرت کنید.

🌟کلت و فشنگی 

💠یکی دیگر از انواع مختلف ابزار تراش، کلت و فشنگی می باشد. این ابزار در دستگاه تراش مسئولیت مهمی را بر دوش دارد و وظیفه آن، نگه داری الماسه و یا قطعه کاری می باشد. ساختار خاص این ابزار تراش سبب می شود تا با استفاده از آن نیروی وارد شده به الماسه و یا قطعه کار به طور کامل مهار شود و عملیات تراشکاری به طور کامل و دقیق صورت گیرد.

🌟سایر ابزار تراش 

🔶ابزار تراش دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. از جمله سایر ابزار تراش می توان به کولیس، هولدر تراشکاری، برقو، قلاویز دستی، فرز تراشکاری، حدیده، دسته حدیده، تیغچه، دسته قلاویز دستی، و … اشاره کرد.

به مدیریت:جناب امیرحسین حشمتی

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فروش پخش انواع لوازم قالبسازی و تراشکاری ابزار قالب امیر در تهران , ابزار قالب امیر در تهران , ابزار قالب امیر , تولید انواع لوازم قالبسازی در تهران , فروش انواع لوازم قالبسازی در تهران , پخش انواع لوازم قالبسازی در تهران , تولید انواع لوازم تراشکاری در تهران , فروش انواع لوازم تراشکاری در تهران , پخش انواع لوازم تراشکاری در تهران , قیمت لوازم تراشکاری در تهران , قیمت لوازم قالبسازی در تهران ,