Address & Contact

Our Address

زرین رود_ زنجان

Telephone

فروش و پخش لوازم مکنده کاه و انواع شیلنگ های مکنده و تهویه بیگدلو

🔰 فروش انواع شیلنگ و لوله های خرطومی مکنده و تسمه بلبرینگ بیگ دلو🔰

🔰 لوله خرطومی مکنده کاه از زیر مجموعه های لوله خرطومی هوا می باشد که برای انتقال و جابجایی کاه در صنایع دامی و کشاورزی به کار گرفته می شود.

🔰 یکی از محاسن لوله خرطومی مکنده کاه این است که دارای سطح داخلی کاملاً صاف و صیقلی می باشد و این موضوع باعث می شود که مواد هنگام عبور بدون هیچ مانعی از داخل لوله عبور کرده و هیچ گرد و غباری نیز در داخل آن تجمع نکند.

🔰 از محاسن دیگر لوله خرطومی مکنده کاه انعطاف پذیری و حالت پذیری بالای این محصول است. این امر سبب می شود تا در مکان هایی که با کمبود فضا روبرو هستیم به راحتی و تنها با کمک گرفتن از نیروی دست بتوانیم لوله خرطومی مکنده کاه را پیچ و تاب دهیم.

🔰 ساختار لوله خرطومی مکنده کاه به گونه ایست که ورود هرگونه رطوبت و حرارت، مواد شیمیایی و سمی به درون آن غیر ممکن خواهد شد. در نتیجه می توان گفت که لوله خرطومی مکنده کاه ساختار بسیار محکم و مقاومی دارد.همین ساختار محکم و یکپارچه لوله خرطومی مکنده کاه سبب شده است تا در برابر هرگونه سایش، خراشیدگی و پارگی آسیب نا پذیر باشد.

🔰 لوله خرطومی مکنده کاه از قدرت مکش بالایی برخوردار است و به دلیل همین قدرت مکش بالا به راحتی کاه و ذرات ریز از یک مکان به مکانی دیگر انتقال می یابد.

🔰 ساختار لوله خرطومی مکنده کاه متشکل از چند لایه پی وی سی می باشد که به کمک مفتول فلزی شکل استوانه ای و گرد به خود می گیرد. این ساختار بسیار استوار و منظم به صورت مدور در هم تنیده شده است.

🔰 از دیگر مزیت های لوله خرطومی مکنده کاه وزن سبک و امکان جابجایی آسان این محصول است.

🔰 لوله خرطومی مکنده کاه دارای تنوع در تولید قطرهای مختلف می باشد. این محصول جهت پروژه های دامی، انتقال هوا، انتقال ذرات، انتقال مواد در فضاهای گوناگون کاربرد فراوان دارد. نصب و راه اندازی لوله خرطومی مکنده کاه به راحتی و سرعت انجام پذیر است. تنها کافی است که نکات فنی و ایمنی به درستی به کار گرفته شود. رعایت این موارد باعث بالا رفتن راندمان و کیفیت مکش لوله خرطومی مکنده کاه می گردد.

🔰 ساختار لوله خرطونی مکنده کاه شفاف می باشد به طوریکه حین عملیات مکش می توان تمام مراحل را به چشم دید. کاربرد لوله خرطومی مکنده کاه محدود به مصارف کشاورزی و دامی نمی شود، بلکه در کارخانجات سنگ، شیشه، کاشی و سرامیک و کارخانجات چوب نیز کاربرد فراوانی دارد.

مدیریت : محمدرضا بیگدلو

 

لوله خرطومی , مکنده نجاری , لوله هواکش ساختمان , فن صنعتی دور بالا , دستگاه لوله خرطومی ,