Address & Contact

Our Address

کرج،ملارد

تولیدی صندلی مسافرتی ظروف کمپینگ و سفر زیرانداز و منقل و ساج اسپادانا فلز ایرانیان در کرج

🔯کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
📞فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
📱همراه:
📱واتس اپ:
🌍آدرس:

✳️منظور از صندلی تاشو سفری چیست؟

🔺صندلی تاشو سفری وسیله ای است که به منظور نشستن و استراحت کردن در طبیعت و سفر مورد استفاده قرار می گیرد، این صندلی ها قابلیت جمع شدن دارند، یعنی می توان آن ها را جمع کرد و درون صندوق عقب خودرو قرار داد.

🔺از مهم ترین ویژگی این وسیله می توان به قابلیت کاهش سایز و وزن کم آن ها اشاره کرد. در واقع نوعی صندلی سبک و قابل حمل هستند که به علت تاشو بودن می توان آن ها را در جاهای مختلف استفاده کرد.

✳️کاربرد های صندلی تاشو 

🔶صندلی های تاشو که به آن ها صندلی پیک نیک یا صندلی سفری نیز می گونید بسیار کاربردی هست و حتی در داخل خانه و به غیر از سفر نیز می تواند کاربردی باشد ، به طوری که داشتن صندلی تاشو در هر خانه ای الزامی است مخصوصا اگر شما زیاد اهل پارک و پیک نیک رفتن هستید ، این صندلی ها همانطور که گفتیم برایتان انواع مختلفی دارند و شما می توانید در جنس های مختلف چوبی ، پلاستیکی و فلزی در ابعاد متفاوت آن ها را تهیه کنید.

🔶صندلی سفری فقط مختص به سفر نمی شود بلکه در خود خانه نیز نیاز است مخصوصا اگر شما دارای بالکن یا حیاطی هستید که کوچک هستند می توانید به راحتی از صندلی های تاشو برای بالکن خود و دیگر جاها استفاده کنید و هر وقت نیاز به استراحت و ریلکس کردن داشتید آن ها را باز کنید و لذت ببرید بدون اینکه فضایی را اشغال کنند.

✳️مزایای استفاده از صندلی تاشو سفری 

⚡️قیمت آن ها در مقایسه با سایر وسایل مسافرتی ارزان تر است، بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.

⚡️به دلیل تاشو بودن حجم آن ها تقریبا به نصف کاهش پیدا می کند که این خود باعث می شود فضای کمتری از صندوق عقب شما را اشغال کنند.
معمولا از جنس چوب و فلز آلومینیوم ساخته می شوند که باعث سبک بودن آن ها می شود. در مورد وسایل مسافرتی وزن کم یک مزیت مهم محسوب می شود.

⚡️مقاومت بالا و ضد آب بودن یکی از مزیت های مهم صندلی سفری است. زیرا بیشتر در مکان هایی مانند کنار دریا و رودخانه استفاده می شوند.
نشستن روی صندلی جلوی خیلی از مشکلات ناحیه ستون فقرات و گردن را می گیرد، بنابراین شما کمتر دچار آسیب دیدگی می شوید.

✳️انواع مدل های صندلی تاشو سفری 

💠صندلی تاشو سایبان دار: نسل جدیدی از صندلی مسافرتی هستند که برای مکان هایی که دارای درخت و سایه نیست استفاده می شوند. سازنده این محصول سایبان را طوری طراحی کرده که به راحتی می توان آن را روی صندلی نصب کرد و در برابر نور مستقیم خورشید در امان بود و در مکان هایی که سایه وجود دارد صندلی را بدون سایبان استفاده کرد.

💠صندلی تاشو دسته دار: نشستن روی یک صندلی بدون دسته به علت آویز بودن دست ها باعث می شود شما بیشتر احساس خستگی کنید. صندلی های دسته دار بهترین گزینه برای سفر هستند زیرا از آویز شدن دست ها جلوگیری می کنند و دست های شما کمتر احساس خستگی می کنند. همچنین داشتن دسته نشستن روی صندلی را لذت بخش تر می کند.

💠صندلی تاشو چند نفره: همان طور که می دانید صندلی های تاشو تنها یک نفره نیستند و شما می توانید مدل های دو نفره، سه نفره و چند نفره آن ها را تهیه کنید. این مدل بیشتر برای خانواده هایی که جمعیت زیادی دارند، تورهای گردشگری و کاروان های زیارتی استفاده می شود. لازم به ذکر است اگر برای جمعیت زیاد بخواهیم برای هر نفر یک صندلی ببریم، باید کل فضای خودرو را صندلی تک نفره قرار دهیم.

✳️نکاتی مورد انتخاب و خرید چادر مسافرتی و کوه‌نوردی:

💥فرقی نمی‌کند سفر شما چگونه باشد، کوتاه، طولانی، در طبیعت، جاده، کوه یا کویر. آنچه مهم است، فراهم شدن شرایط مساعد برای آرامش و امنیت شماست. چادر وسیله‌ای است که بخشی از این آرامش را مهیا می‌کند. پس در خرید نوع مطلوب آن دقت نمایید.

💥چادر باید فضای کافی داشته و سبک باشد. اگر قرار است بعد از راه‌پیمایی و کوه‌نوردی به‌اتفاق هم‌سفران خود در چادر استراحت کنید، دوام و مقاومت آن در برابر بارش، وزش باد و پرش سنگ مهم است.

انواع چادر از نظر کاربرد

💎چادر کمپینگ: تنوع زیادی دارد و با توجه به تعداد نفرات و نوع برنامه‌ای که باید اجرا شود، اشکال مختلفی دارد.

💎چادر کوه‌نوردی: این چادر از نظر طراحی و ساخت کاملاً تخصصی است، متناسب با ارتفاع، چگونگی به‌کارگیری و سایر ضرورت‌های گروه کوه‌نوردی تهیه شده است.

💎چادر دیواره‌نوردی- پرتلیج کمپینگ: این چادر خیلی مدرن است و در مسیرهای بلند روی دیواره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

✳️ویژگی‌های چادر کوه‌نوردی  

💫کف چادر، باید در برابر آب و خراشیدگی بیشتر از سایر قسمت‌ها مقاوم باشد، فشار ناشی از وزن و حرکت افراد در کف چادر، ممکن است آب را وارد فضای داخلی آن نماید. برای آنکه آب وارد چادر نشود، روی پارچه‌ای که چادر از آن ساخته‌شده، با چیز دیگری (اورتن) پوشانده‌می‌شود.

💫پیشرفت فناوری باعث شده که با استفاده از مواد ترکیبی، جداره‌های چادر طوری ساخته شوند نیاز به پوشش مجدد نداشته‌باشند، بااین‌حال به‌طور سنتی، از یک لایه نایلون یا چیز دیگری برای پوشش استفاده می‌شود.

✳️لوازم ضروری کوهنوردی 

🔺کیسه خواب، از مهم ترین وسایل مور نیاز کمپینگ: لوازم کمپینگ، انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها، کیسه خواب می باشد. کیسه خواب، را می توان یکی از ضروری ترین و اصلی ترین لوازم سفر قلمداد کرد. چرا که اگر قصد داشته باشید شب خود را به راحتی صبح کنید، حتما به وجود یک کیسه خواب نیاز دارید. کیسه خواب، که به صورت کاملا حرفه ای ساخته می شود، می تواند به خوبی از شما در برابر سرما محافظت کند.

🔺کوله پشتی: از کارآمدترین و کاربردی ترین لوازم کمپینگ، کوله پشتی می باشد. نحوه ی به همراه بردن لپازم کمپینگ در سفر می تواند کمک بشیار زیادی به شما کند. علاوه بر این انتخاب نا مناسب وسیله ای برای حمل بارهایتان هم می تواند بسیار آزار دهنده باشد. به طوری که هیچ لذتی از سفر نبرید. کوله پشتی کمپینگ، بسیار مناسب برای سفر کردن، آن هم در دل طبیعت است.

🔺لوازم بهداشت شخصی: از جمله مهم ترین و کاربردی ترین لوازم کمپینگ در سفر ها، می توان به صابون، مسواک، خمیر دندان، شامپو، حوله، کرم ضد آفتاب، اسپری ضد حشرات،  دستگال کاغذی، دستکال مرطوب، کیسه زباله، و … اشاره کرد. لوازم کمپینگ خود را به خوبی بررسی کنید تا چیزیرا از قلم نیاندازید.

🔺زیر انداز: نم و رطوبت و همچنین ناهمواری و پوشش گیاهی موجود در طبیعت باعث میشود تا شرایط مناسبی برای نشستن های طولانی مدت و خوابیدن وجود نداشته باشد و در نتیجه یک زیرانداز مناسب و تقریبا نرم در بین لوازم کمپینگ ضروریست. زیراندازهایی را برای سفرهای شبمان خود انتخاب کنید که ضخامت خوبی داشته و تا حدی مطلوبی بتوانند سختی های سطح زیر چادر را بپوشانند.

🔺لوازم کمپینگ برای آشپزی: در سفر به شهرهای مختلف و بعد از گشت و گذار در مراکز خرید و بازدید از جاذبه های گردشگری، حتما سری به رستوران خواهیم زد و خوردن غذاهای خوشمزه را بدون شک امتحان خواهیم کرد. اما در طبیعت گردی که هیچ اثری از رستوران و آشپزخانه در آن به چشم نمیخورد، باید بتوانید در بین لوازم کمپینگ تان وسایل آشپزی را پیدا کنید و غذا و نوشیدنی گرم آماده نمایید. از جمله وسایل آشپزی که هر طبیعت گرد باید همراه داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

🔺اجاق گاز کوچک: اگر اهل کوهنوردی باشید یا با این گروه از افراد تا بحال همسفر شده باشید، بدون شک اجاق گازهای کوچک خوراک پزی را در لیست وسایل سفرشان دیده اید. اجاق های کوهنوردی تنوع زیادی دارند و با توجه به ظرفیت مخزن سوخت و سایز آنها با قیمت های متفاوتی به فروش میرسند. توصیه می کنیم به جای استفاده از یک اجاق در سایز بزرگ، چند اجاق کوچک تر همراه داشته باشید تا در صورت بروز مشکل برای یکی از آنها، با مشکل مواجه نشوید.

🔺فندک: یکی از دردسرسازترین مسائل در سفرهای شبانه، نم و رطوبتی هست که براحتی به بسته های کبریت نفوذ میکند و برای رهایی از این مشکل، همراه داشتن چند فندک می تواند بهترین راهکار باشد. البته حواستان به پر یا خالی بودن فندک قبل از شروع سفر باشد!

🔺وسایل غذا خوردن: مسلما وقتی صحبت از وسایل غذاخوری در بین لوازم کمپینگ میشود، منظور ظروف چینی و کریستال و شیشه ای با طرح های لوکس نیست، بلکه باید بشقاب های مناسب که اغلب پلاستیکی هستند را در داخل کوله پشتی تان قرار دهید. داشتن یک چاقوی تقریبا تیز و قاشق و لیوان فراموش نشود.

به مدیریت:محرم همشهری

 

 

 

 

تولید و فروش صندلی تاشو در ملارد کرج , تولید لوازم کمپینگ در ملارد کرج , اسپادانا فلز ایرانیان در ملارد کرج , پخش صندلی مسافرتی در کرج , تولیدی لوازم کمپینگ در کرج , تولیدی ظروف کمپینگ در ملارد کرج , تولیدی ظروف مسافرتی در ملارد کرج , تولید زیرانداز در کرج , تولید منقل در کرج ,