Address & Contact

Our Address

تبریز

تولید و پخش لوله های الیافی سیمانی زانو کلاهک محسنی

🔯کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
📞فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
📱همراه: 09381518980
📱واتس اپ: 09149816712
🌍آدرس:تبریز

✳️لوله های آزبست 

🔺لوله آزبست همانطور که از نام آن پیداست از جنس آزبست است، اما به همراه سیلیس و سیمان و تحت فشار به ماد‌ه‌ای متراکم و متجانس با قدرت به نام لوله آزبست تبدیل می‌شود. سیمان در این نوع لوله به عنوان تقویت کننده کار می‌کند. این نوع لوله در گریدها و ابعاد مختلفی طراحی و تولید شده و قوی‌ترین آن‌‌ها برای فشار داخلی تا 200 psi است.

🔺مونتاژ لوله آزبست توسط کوپلینگ ویژ‌ه‌ای انجام می‌شود، که تشکیل شده از یک اسلیو لوله و دو حلقه لاستیکی است که بین لوله و داخل اسلیو فشرده شده که مقاومت آن در برابر خوردگی به اندازه خود لوله بوده و منعطف است، تا حدی که اجازه انحراف به اندازه ۱۲ درجه در لوله ایجاد می‌کند.

✳️مزایای لوله های آزبست 

🔹🔸 وزن سبک

🔹🔸 قابلیت مونتاژ بدون نیروی کار متخصص

🔹🔸 قابلیت اتصال به لوله چدنی با ترکیبات سولفور

🔹🔸 راندمان هیدرولیکی بالا 

✳️لوله سیمانی 

💠لوله سیمانی که با نام لوله دودکش شناخته می شود یکی از لوله ها پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی به حساب می آید. این لوله از ترکیب سیمان و الیاف نسوز ساخته می شود و به همین جهت از مقاومت خوبی برخوردار است. با توجه به کاربرد الیاف نسوز در ساختار این لوله می توان آن را یکی از لوله های مقاوم در برابر گرما و حرارت به حساب آورد.

💠خوشبختانه این لوله مورد تایید مهندسان ساخت و ساز بوده و تمامی استاندارد های لازم برای یک لوله ساختمانی را دارا می باشد. این لوله در انواع و سایز های مختلف تولید و عرضه می شود. به دلیل کاربرد گسترده ای که لوله سیمانی دارد محبوبیت آن در میان مردم افزایش یافته است. لوله سیمانی علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت مطلوبی نیز برخوردار می باشد.

✳️کاربرد لوله سیمانی 

🔰در این بخش می خواهیم کاربرد لوله سیمانی را با یکدیگر بررسی کنیم. همان گونه که ذکر شد لوله سیمانی کاربرد بسیار گسترده ای دارد و موارد استفاده از آن به شرح زیر است:

⚡️بخاری خانگی: یکی از کاربرد های اصلی لوله سیمانی مربوط به بخاری های ساختمانی است که امروزه در اکثر ساختمان ها مشاهده می شوند.

⚡️دودکش: لوله های سیمانی می توانند به عنوان دودکش انواع شومینه و پکیج نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

⚡️موتورخانه: یکی دیگر از کاربرد های مهم لوله های سیمانی استفاده از آن ها در موتورخانه است که می تواند شامل موتورخانه های صنعتی و خانگی باشد.

✳️انواع لوله سیمانی 
✳️لوله سیمانی گرد 

💫لوله سیمانی گرد کاربرد هایی همچون استفاده به عنوان لوله شومینه یا پکیج دارد. همچنین قطر های مختلف آن شامل 300،250،200،150،100 می باشد. لازم به ذکر است که این دسته از لوله های سیمانی جهت نصب نیاز به یکسری متعلقات دارند که شامل بوشن، زانو و کلاهک می باشد. برخی دیگر از لوله های سیمانی به دلیل دارا بودن کونیک نیازی به استفاده از بوشن برای نصب ندارند.

✳️کانال چهارگوش 

💫کانال چهارگوش یا کتابی یکی دیگر از انواع لوله سیمانی به شمار می رود. اندازه کانال های چهارگوش سیمانی به صورت زیر می باشد:

150*100
200*150
300*200

💫این دسته از لوله های سیمانی دارای کونیک یا بوشن بوده و به همین دلیل می توانند بدون اتصالات مورد استفاده قرار بگیرند.

✳️لوله سیمانی آبگرمکن 

💫یکی دیگر از موارد استفاده لوله سیمانی در انواع آبگرمکن می باشد. برای هر کدام از آبگرمکن های ایستاده، دیواری و بخاری از لوله سیمانی با سایز متفاوتی استفاده می شود. برای مثال لوله سیمانی 15 گرد برای آگرمکن های ایستاده و لوله سیمانی 10 گرد برای آبگرمکن های دیواری و بخاری مورد استفاده قرار می گیرد.

✳️لوله سیمانی باربیکیو

💫باربیکیو یکی از وسایل مهم در تهیه انواع کباب می باشد. جالب است بدانید که لوله سیمانی برای انواع باربیکیو ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. لوله سیمانی مناسب برای باربیکیو لوله سیمانی 10 گرد است زیرا اغلب باربیکیو در فضای باز و آزاد می باشد.

✳️لوله سیمانی شومینه 

💫شومینه یکی از وسایل حرارتی محبوب است که پس از سال ها هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده و حتی در خانه های مدرن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اجزای اصلی شومینه ها لوله سیمانی است که به عنوان دودکش استفاده می شود. از آنجایی که لوله سیمانی در شومینه نیز مورد استفاده قرار می گیرد لازم است ذکر شود که ابعاد آن با توجه به نوع شومینه تعیین می گردد.

💫به طور کلی توصیه می شود که دودکش شومینه نسبت به سایز اجزای آن ظریف تر باشد. در شومینه های گازی ابعاد این دودکش عموما بنا به درخواست و سلیقه مشتری طراحی و تولید می گردد. اندازه دودکش در شومینه های چوبی با توجه به دهانه آتشدان تعیین می گردد.

به مدیریت:محسن محسنی

 

تولید و پخش لوله های الیافی سیمانی زانو کلاهک محسنی در ملکان تبریز , پخش لوله های الیافی در ملکان تبریز , تولید لوله های الیافی در ملکان تبریز , پخش لوله های سیمانی در ملکان تبریز , تولید لوله های سیمانی در ملکان تبریز , تولید زانو و کلاهک در ملکان تبریز , قیمت لوله های سیمانی در تبریز , قیمت لوله های الیافی در تبریز , پخش زانو و کلاهک در ملکان تبریز , لوله سیمانی تبریز , کارخانه تولید لوله محسنی تبریز , قیمت لوله سیمانی , کارگاه تولید لوله سیمانی ,