لوله و فیلتر هود پاسارگاد

🔹 گروه تولیدی پاسارگاد

🔹 تولید انواع لوله هود در سایز های مختلف ۱۰،۱۲،۱۵

🔹 تولید لوله هود کن و بیمکث

🔹 تولید انواع فیلتر الیافی ۵۰گرمی ،۱۲۰گرمی

🔹 فیلتر ذغالی کربن اکتیو

🔹 محافظ هود

🔹 محافظ ولوم تبدیل ۱۰×۱۲ ،۱۰×۱۵

👥 درباره ما 

🔰مجموعه تولیدی پاسارگاد از سال ۱۳۸۸شروع به فعالیت کرده، که فعالیت آن تا سال ۱۳۹۲ فقط در راستای لوله هود سایز ۱۰ بوده ، و بعد از آن کار خود را با اضافه کردن لوله هود سایز ۱۲و ۱۵و ۲۰ و فیلتر الیافی ۵۰گرمی و ۱۲۰ گرمی ، فیلتر ذغالی ، تبدیل هود ، محافظ هود، محافظ ولوم اجاق گاز وغیره با نام تجاری پاسارگاد تولید و عرضه گردیده است.

🔰این محصول (لوله هود) در ابتدا با نام لوله خرطومی شناخته میشد، والبته این نام به دلیل آکاردونی بودن یا همان خرطومی بودن محصول بود چندان هم، بی تناسب نبود کم کم به دلیل استقبال بازار استفاده آن برای انتقال هوا و هود آشپزخانه نام لوله هود را به خود اختصاص داد.و امروز این محصول توانسته به کشورهای همسایه از جمله عراق ، افغانستان ، آذربایجان و ارمنستان صادر شود.

🔹🔸لوله های هود و فیلتر های هود ،با قیمتی بسیار مناسب به دوستان ارائه می‌شود.

🔹🔸البته قیمت این محصولات به نوع جنس،ابعاد و مواد اولیه به کار رفته در آن بستگی دارد.

🔹🔸لوله هود و فیلتر هود کیفیت بالایی دارند وهمچنین تضمین شده هستند.

🔹🔸در انواع لوله و فیلتر هود از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌شود.

✳️چرا لوله هود پاسارگاد 

🔺قیمت مناسب: لوله هود پاسارگاد محصولات خود را با قیمتی مناسب به شما ارائه می دهد. قیمت این محصولات به نوع، جنس، ابعاد، مواد بکار رفته در آن و … بستگی دارد.

🔺کیفیت بالا: محصولات عرضه شده در لوله هود پاسارگاد کیفیت بالایی دارند. به همین علت این شرکت آنها را تضمین می کند.

🔺اصل بودن کالا: در تولید انواع محصولات لوله و فیلتر هود از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. این امر موجب شده تا این محصولات طول عمر و استحکام بالایی داشته باشند.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹 لوله هود انتقال دهنده هوای نامطبوع در مکانهای مختلف و در آشپزخانه توسط هود دود و بوی غذا و روغن معلق در فضای اجاق را به فضای خارج از خانه منتقل می نماید. این لوله به نام های دیگری مثل لوله هود آشپزخانه، لوله فلکسی هود، خرطومی هود، لوله انتقال هوای هود آشپزخانه نیز معروف است. ساختار این لوله از یک رشته PVC با ضخامت ۰٫۱۲ و یک مفتول فنری به قطر یک میلیمتر که بین نوارهای PVC قرار می گیرد تشکیل شده است. این محصول در سایزهای ۱۰ – ۱۲ – ۱۵ – ۲۰ – ۲۵ – ۳۰ – ۳۵ تولید می شود. در برابر دمای بین ۲۰- تا ۶۰+ درجه سانتیگراد و نیز رطوبت مقاوم است. انعطاف پذیری بالایی دارد و نیز برای مصارف خانگی ( هودهای شومینه ای و زیرکابینتی ) و صنعتی در فشارهای پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹 فیلتر موجود در همه هودها آلومنیومی یا الیافی می باشد که الیافی دارای انواع بسیار مختلفی هستند و می ‌توانند انواع چربی گرد و غبار و دود را به خود جذب نمایند و یکی از بهترین آنها فیلترهای الیافی پاسارگاد است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این فیلتر ها با ضخامت ۱۰ میل بهترین نوع موجود می باشد و کمترین آنها ۱یا ۲میل است
شرکت پاسارگاد اقدام به ارائه بهترین این فیلتر با قیمت بسیار مناسب کرده است و انواع این محصول را در اندازه و وزن های مختلف ارائه می کند تا خریداران بتوانند از میان آنها گزینه های مورد نظر را انتخاب کنند

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹 تبدیل هود در دو اندازه مختلف 10×12 و 10×15 ارائه میشه که در قسمت خروجی هود نصب میشود و لوله هود را به هود متصل میکند و باعث خروج هوای بیشتر از هود میشود و فشار کمتری به موتور هود وارد میکند.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹 محافظ ولوم اجاق گاز رومیزی از جنس شیشه سکوریت می باشد که به وسیله فلز نسوز به هم وصل شده است که در جلوی ولوم های اجاق گاز رومیزی قزاز می گیرد و مانع برخورد شعله با ولوم اجاق گاز میشود و باعث می شود ولوم ها اگر از جنس فلز هستند زیاد گرم نشوند وعملکرد ولوم ها به درستی انجام گردد.

🔹 توجه:مشتری گرامی این محصول برای اجاق گازهای رومیزی طراحی و تولید گردیده است از آن جایی که به علت نزدیک بودن شعله با ولوم اجاق گاز باعث میگردد که ولوم ها بیش از حد گرم شوند و ولوم ها عملکرد مناسبی نداشته باشد استفاده از این محصول جهت جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ولوم های فلزی و آب شدن ولوم های پلاستیکی استفاده از این محصول توصیه می گردد.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹 محافظ هود اپ پلاس تولید شده از مرغوبترین قطعات الکترونیک با حساسیت بالا در مقابل نواسانات برق میتواند محافظ خوبی برای بردهای الکترونیک هود و لوازم الکترونیک شما باشد

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹 فیلتر ذغالی هود یا فیلتر کربنی، یکی از انواع فیلتر عرضه شده برای تصفیه هوا، جذب بوی نامطبوع و روغن معلق در فضای آشپزخانه است. این نوع فیلتر بیشتر در آشپزخانه هایی با فضای کوچک و فاقد دودکش کاربرد دارد و در انواع هود هوشمند قابل نصب است. جالب است بدانید فیلتر کربنی بسته به نوع هود در دو مدل فیلتر ذغالی دایره ای و فیلتر ذغالی مربع شکل به بازار عرضه می‌شود که با توجه به شکل خروجی هوا در هود مربوطه، قابل سفارش و خریداری است

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹 لوله هود کامپیوتری نوعی از لوله هود می باشد که از لحاظ جنس و کاربرد با لوله هود متفاوت است. جنس این لوله خرطومی کامپیوتری از پی وی سی (PVC) تقویت شده می باشد و تولید لوله هود کامپیوتری به شکلی خرطومی و با ساختاری نرم و انعطاف پذیر در تولیدی پاسارگاد تولید و ساخت لوله های فلکسیبل صورت می گیرد.

در واقع لوله های هود هوای داخل آشپزخانه را توسط یک فن در داخل دستگاه هود خانگی کشیده و به خارج هدایت می نمایند. به این ترتیب هوای نامناسب داخل از طریق دریچه لوله هود به سمت محیط خارجی انتقال داده می شود و هوای مطبوع جایگزین آن می گردد. در این حالت بوی ناشی از طبخ غذا و … نیز در فضای داخلی آشپزخانه باقی نمی ماند و با سرعت بیشتری هوای منزل تهویه می گردد.

🔹 ویژگی های لوله هود کامپیوتری

می توان اینطور بیان نمود که انعطاف پذیری و حالت ارتجاعی این محصول نیز مانند سایر کانال های خرطومی و فلکسیبل، یکی از ویژگی های بارز آن به شمار می رود.

همین خاصیت سبب می گردد تا وزن بسیار سبکی داشته باشد و در نتیجه می توان نتیجه گیری نمود که چقدر نصب و جانمایی لوله هود کامپیوتری نسبت به سایر لوله های مشابه در وزن های بیشتر، آسان تر و در کوتاه ترین زمان صورت می پذیرد.

حالت پذیری همه کانال های فلکسیبل از جمله لوله خرطومی هود کامپیوتری، موجب می گردد تا در برابر فشار های منفی بیرونی و ضربه های فیزیکی به سادگی دچار آسیب شده و اثری از پارگی ناشی از کشیدگی و … بر روی آن مشاهده نمی گردد.

ضخامت مناسب این محصول و مقاومت بالای آن نیز از جمله مواردی است که باعث می شود تا در برابر ضربات وارد شده و کشیدن های مداوم، استحکام بسیار زیاد و قابل توجهی را از خود نشان دهد.

به این ترتیب در هنگام کار مداوم و مکش در فشار های نسبتا بالای هود های خانگی، این محصول همچنان در بالاترین سطح از عملکرد خود به فعالیت ادامه خواهد داد.

قیمت اقتصادی لوله هود کامپیوتری علیرغم ویژگی های منحصر به فرد و قابل توجهی که دارد نیز در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار، سبب شده است تا همواره این محصول اولین گزینه و بهترین انتخاب برای استفاده در منازل مسکونی، در نظر گرفته شود.

علاوه بر موارد ذکر شده ضخامت بسیار خوبی که لوله هود کامپیوتری دارا می باشد موجب می شود تا در مقابل حرارت، چربی، پاره شدن و همچنین مواد شیمیایی، مقاوم باشد.

 

به مدیریت:مهرداد چاوشی
۰۹۱۲۶۲۸۵۰۲۱ واتساپ
۰۹۱۲۶۲۸۵۰۲۱
۰۹۱۹۱۴۸۸۶۹۳

 

 

 

تولید کننده انواع لوله و فیلتر هود , تولید کننده انواع لوله هود , تولید کننده فیلتر هود , تولید کننده فیلتر ذغالی پایه دار , تولید کننده لوله هود کامپیوتری , لوله هود پاسارگاد , لوله هود پاسارگاد , فیلتر هود پاسارگاد , قیمت لوله هود , قیمت فیلتر هود , انواع لوله و فیلتر هود ,