Address & Contact

Our Address

تهران،جاده ساوه،شهرک صنعتی قلعه میر

Telephone

لژ و مارک حمید اسپرت در تهران

▪️ تولیدی لژ و مارک حمید اسپرت در تهران ،به مدیریت آقای سلیمانی در تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه با ما همراه باشید .

▪️ کفش های لژدار و یا پلت فرم کفش هایی با پاشنه بلند و در عین حال راحت است. این کفش ها ظاهری زیبا دارند و برای بلند کردن قد افراد بسیار مناسب هستند. این کفش ها در زمان های گذشته در یونان و روم باستان و پس از آن در ژاپن و چین مورد استفاده قرار می گرفتند. جنس پاشنه این کفش ها در ابتدا بیشتر از چوب بود. امروزه پاشنه کفش های لژدار از چوب پنبه، پلاستیک و بعضا از چوب ساخته میشود.

✅ انواع کفش لژدار

🟢 لژدار پاشنه گوه ای

▪️ این نوع از کفش های لژدار دارای ارتفاع پاشنه ثابتی نیستند و ار تفاع آن از پنجه کفش با مقدار کم شروع شده و تا رفتن به پاشنه افزایش پیدا می کند. در واقع این فرم پاشنه شبیه به گوه است که از نظر هندسی دارای لبه تیز و پهن است. این مدل از کفش ها بسیار راحت هستند و فشار زیادی به کف پا وارد نمی کنند. به همین دلیل استفاده از این کفش ها با مدت زمان طولانی پا را خسته نمی کند.

🟢 لژدار پاشنه مبلی

▪️ در کفش پاشنه مبلی در بخش پنجه پا ارتفاع وجود دارد و با رفتن به پاشنه به بالاترین مقدار خود می رسد. این نوع از کفش های لژدار نیز بسیار راحت هستند و برای افزایش قد مناسب می باشند.

🟢 لژدار ساده

▪️کفش های لژدار ساده دارای پاشنه با ارتفاع ثابت در بخش پنجه و پاشنه پا هستند. این مدل از پاشنه در کفش های کتانی و راحتی نیز استفاده می شوند و قد فرد را به میزان لژ موجود بلندتر می کنند.

🟢 لژدار مخفی

▪️ این نوع از کفش ها در ظاهر داراری لژ نیستند ولی در بخش داخلی کفش دارای پاشنه هستند. در واقع در این نوع کفش ها هدف پنهان کردن میزان لژ مورد استفاده است. در برخی از کفش های اسپورت و کفش های مناسب برای پوشیدن در محیط بیرون از لژ مخفی استفاده می شود.

 مدیریت :سلیمانی 

 

لژ کفش اسپرت , فواید کفش لژدار , کفش لژ دار , لژ کفش دیجی کالا , کفش لژ بلند , لژ کفش مردانه , تلفظ لژ کفش , خرید لژ کفش ,