ماساژ سوئدی تایلندی دیپ تیشو سنگ داغ بهزاد صالحی 

✨ مرکز انواع ماساژهای سوئدی ، تایلندی ، دیپ تیشو و سنگ داغ در رشت✨

ماساژ سوئدی تایلندی بهزاد صالحی

✨ بادکش سرد و گرم 

🌀 فواید ماساژ سوئدی

🔅 دلایل محبوبیت ماساژ نوع سوئدی زیاد است. اولین دلیل این است که این نوع ماساژ شامل حرکات بلند و مالشی و در عین حال ضربات ملایم است. برخلاف سایر ماساژهای سبک نظیرِ شیاتسو یا تایلندی، این ماساژ به طور خاص برای افزایش گردش خون در تمام عضلات استفاده می‌شود. به دلیل اینکه این ماساژ فراتر از یک ابزار برای آرامش و دور کردن تنش‌ها است، محبوبیت آن هر روز در حال افزایش است.

🔅 ماساژ نوع سوئدی موجب آرامش سیستم عصبی شده و با کاهش اضطراب و تنش در بدن، حس آرامش را به فرد القا می‌کند. از مهم‌ترین فواید ماساژ سوئدی می‌توان به ازبین‌بردن افسردگی اشاره کرد. علاوه بر این ماساژ نوع سوئدی موجب بهبودی گردش خون می‌شود و با افزایش جریان خون غنی از اکسیژن در بدن باعث می‌شود بدن انرژی بیشتری داشته باشد. همینطور این ماساز سیستم لنفاوی را که مواد زائد بدن را حمل می‌کند، تحریک می‌کند. اگر در بدنتان گرفتگی عضلانی دارید. ماساژ نوع سوئدی با تمرکز بر عضلاتی که دچار اسپاسم هستند، باعث تسکین درد می‌شود. ماساژ درمانی همچنین در بهبود دردهای ناشی از آرتروز و سیاتیک موثر است.

🔅 جالب است بدانید که بسیاری از بیماران و درمانگران ماساژ نوع سوئدی را به عنوان راهی برای کاهش یبوست و اختلالات هاضمه یاد می‌کنند. در زیر به صورت جزئی‌تر به فواید ماساژ سوئدی چیست اشاره کرده‌ایم. 

ماساژ سوئدی تایلندی بهزاد ص

الحی

1) ریلکسیشن

مزیت اصلی ماساژ نوع سوئدی القا آرامش به فرد است. یک جلسه استاندارد سوئدی ۳۰ یا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد و بیشتر ماهیچه‌های اصلی بدن را مورد هدف قرار می‌دهد. این جلسه معمولا بر روی یک میز ماساژ نرم در محیطی آرام انجام می‌شود که هدف آن ایجاد آرامش و دور کردن هر گونه تنش از فرد است.

2) افزایش گردش خون

ماساژ با تسریع و تشدید گردش خون در تمام بدن، فشار وارد بر عروق را کاهش می‌دهد و گردش خون ضعیف را بهبود می‌بخشد. به علاوه ماساژ تعداد ضربان قلب را کاهش داده و باعث بهبود فشار خون بالا و در نتیجه تقویت قلب می‌شود. با انجام ماساژ سوئدی، ضایعات متابولیک از اعضای بدن دفع می‌شود. برخی از ضربات انجام شده در این ماساژ درمانی با افزایش جریان خون، سرعت دفع سموم و پسماندهای بدنی را افزایش می‌دهند.

3) تسکین درد

ماساژ نوع سوئدی نیز به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از پروتکل‌های مدیریت درد برای آسیب‌های ورزشی استفاده می‌شود. جلسات ماساژ درمانی سوئدی برای مدیریت درد مزمن در مفاصل و درد در اثر آسیب‌های ورزشی یا آرتروز مناسب بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از ضرباتی که موجب افزایش گردش خون و آرامش شده درمانگر می‌تواند به مدیریت و تسکین درد کمک کند.

4) کاهش افسردگی و استرس

تسکین استرس یکی از فواید ماساژ سوئدی می‌باشد. یک جلسه ماساژ یک ساعته، می‌تواند با کاهش ضربان قلب و کاهش میزان انسولین و کلسترول بدن، استرس را از شما دور کند. ماساژ ریکلسی هم گردش خون را بهبود می‌بخشد و هم منجر به کاهش فشار خون و بهبود عملکرد بدن می‌شود. وقتی ماهیچه‌ها به آرامی کشیده می‌شوند، اسید لاکتیک از ماهیچه‌ها خارج می‌شود و به بهبود عملکرد سیستم لنفاوی کمک می‌کند.

استرس می‌تواند باعث درد عضلانی شود، اما ماساژ، عضلات را شل کرده و درد را کاهش می‌دهد. با استفاده از تکنیک‌های ویژه، ماساژدهنده می‌تواند تنش را از عضلات برداشته و انعطاف پذیری آن‌ها را افزایش دهد.

ماساژ سوئدی تایلندی بهزاد صالحی

🌀 فواید ماساژ تایلندی

1. تقویت انرژی:

تحقیقات نشان داده اند که ماساژ تایلندی می تواند سطوح انرژی فیزیکی افراد را افزایش دهد.یک آزمایش تصادفی، اثرات ماساژ تایلندی و سوئدی را در افرادی که خسته بودند، بررسی کرد.نتایج نشان داد که ماساژ تایلند انرژی و تحریک ذهنی را افزایش می دهد، در حالی که ماساژ سوئدی بیشتر باعث بهبود آرامش و خواب می شود.روش ماساژ تایلندی براساس مفهوم خطوط انرژی است، یا سناتور اکثر افراد حرفه ای بر این باورند که سن یا کانال ها،در انرژی درون بدن وجود دارد.

سن به قسمت های مختلف بدن مانند استخوان ها، عضلات، خون و اعصاب مربوط می شود. برخی همچنین بر ذهن و آگاهی سن تاثیر می گذارند. که اینها کانال های ظریف نامیده می شوند. این تئوری بیان می کند که ماهیچه های سخت شده باعث انسداد در طول سن می شوند.

این انسداد جریان انرژی را کاهش می دهد که منجر به سفتی، درد و بیماری می شود. ماساژ تایلندی از تکنیک های مختلفی استفاده می کند که ممکن است سن های متفاوت را باز یا منقبض کند تا جریان انرژی زندگی را اصلاح کند.

2. کاهش استرس:

استرس زیادی می تواند بر سلامت روانی و جسمی تاثیر منفی بگذارد. استرس مزمن یا طولانی مدت می تواند منجر به بیماری های جدی از جمله افسردگی و بیماری های قلبی و عروقی شود.ماساژ تایلندی از فشار ملایم و تکنیک های کشش برای آرام کردن بدن استفاده می کند.مطالعه ای که در سال 2015 انجام شد، نشان داد که ماساژ تایلندی به طور قابل توجهی سطح استرس خاص موجود در بزاق را کاهش می دهد که sAA نام دارد.

3. بهبود گردش خون:

ماساژ تایلندی می تواند گردش خون و بافت لنفاوی را از طریق استفاده از کشش های نرم افزایش دهد. این یوگا شامل افزایش گردش خون است که بافت های بدن را غنی از اکسیژن می کند. این کار به ارتقا رشد سلولی و سلامت قلب کمک می کند.

4. بهبود گستره حرکت:

ماساژ تایلندی یکی از بخش های یوگا را به کار می برد تا استرس را کاهش داده و گردش خون را بهبود بخشد. کشش تدریجی و آرام انعطاف پذیری فرد را در طول زمان افزایش می دهد و امکان حرکت بیشتری را فراهم می آورد.

ماساژ تایلندی نیز ممکن است گردش مایعات را در مفاصل و یا مایعات سینوویال را بهبود بخشد که اصطکاک بین مفاصل را کاهش می دهد.این، می تواند تحرک مفاصل و گستره حرکت را بهبود دهد.

5. تسکین سردرد:

نوع خاصی از ماساژ تایلندی وجود دارد که شامل اعمال فشار برای کانال های خاص انرژی است. مطالعه ای در سال 2015 نشان داد که ماساژ نوع کورت، یک درمان موثر برای افرادی است که سردرد مزمن دارند.

آن ها همچنین معیارهای کمتری از سختی بافت داشتند که دانشمندان با استفاده از یک دستگاه دستی اندازه گیری کردند.

ماساژ سوئدی تایلندی بهزاد صالحی

🌀 فواید ماساژ دیپ تیشو

این نوع ماساژ روی یک مشکل خاص تمرکز می‌کند مانند دردهای عضلانی مزمن، توانبخشی صدمه و …

فواید ماساژ دیپ تیشو بسیار زیاد می‌باشد، در ادامه قصد داریم برخی از این فواید را برای شما بیان کنیم که به صورت علمی نیز تأیید شده‌اند:

✅ از این ماساژ برای بهبود کمردرد استفاده می‌شود
✅ کسانی که تحرک آن‌ها دچار محدودیت شده می‌توانند از آن استفاده کنند.
✅ برای بازیابی جراحات از آن استفاده می‌شود به عنوان مثال برای جوش خوردن
✅ آسیب‌های شدید مانند سندروم تونل کارپ
✅ مشکلات پوستی
✅ تنش عضلات در همسترینگ، پاها و…
✅ سیاتیک
✅ بهبود دردهای گردنی

🌀 ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ نوعی درمان آرام بخش عمیق و ماساژی بسیار لذت بخش بوده که در ماساژ سنگ داغ ماساژور با استفاده از سنگهای اتش فشانی به رفع گرفتگی ها و تنش های عمیق عضلانی می پردازد.

🌀 فوائد ماساژ سنگ داغ

در ماساژ سنگ داغ گرما و وزن سنگها تاثیر بسزایی در نرم شدن بافت نواحی مختلف بدن دارند. ماساژ سنگ داغ با تکنیک های ماساژ روغن همراه می باشد و با گرمای نفوذ کننده از سنگ های داغ باعث بر طرف شدن درد، بالا رفتن هماهنگی و تعادل بدن و در نهایت آرامش می شود. همچنین در ماساژ سنگ داغ, سنگ های داغی که روی ستون فقرات گذاشته می شوند، باعث آرامش و تسکین سیستم اعصاب مرکزی میشود.

✅ دفع سموم بدن
✅ تقویت سیستم عصبی
✅ افزایش تمرکز
✅ مناسب برای مبتلایان به بیماری فیبرومالژیا

 

مدیریت :

بهزاد صالحی شالکوهی

مسیر ارتباطی با ما از طریق واتساپ و تماس تلفنی 👇🏻

09113384998

 

ماساژ سوئدی تایلندی بهزاد صالحی

ماساژ , کلینیک تخصصی ماساژ درمانی , ماساژهای سوئدی , تایلندی , دیپ تیشو , سنگ داغ ,