Address & Contact

Our Address

تهران اسلام شهر شهرک کامیون داران نمایشگاه عیسی اکبری

Telephone

خرید و فروش ماشین آلات راهسازی و نمایندگی چکش هیدرولیک سوسان

✅ بورس ماشین آلات راهسازی و چکش های هیدرولیکی✅

✅ چکش هیدرولیکی وسیله ای است که بر روی بیل های مکانیکی، لودرها و گاه برای مصارف خاص بر روی وسایلی که بدین منظور ساخته شده اند، نصب می گردد و از سیستم هیدرولیک همان وسیله ، انرژی مورد نیاز را کسب می کند.

✅ کاربرد این وسیله برای حفاری در سنگ های بدون درز و شکاف دارای مقاومت کم و یا در سنگ های دارای مقاومت فشاری بالا و شدیدا درز دار، مقرون به صرفه است ودر حفاری تونل های معدنی و غیر معدنی کاربرد فراوانی دارد.

✅ چکش هیدرولیکی بویژه در مناطق شهری و تونل هایی که در آنها آتشباری خطر آفرین یا بدلیل موارد ایمنی و زیست محیطی ممنوع و یا محدود می باشد کاربرد بالایی دارد. همچنین در مواقعی که تکنولوژی آتشباری، مواد و مصالح آن و مهارت لازم به راحتی در دسترس نباشد استفاده از چکش هیدرولیکی برای حفاری کاربرد ویژه ای دارد.

✅ موارد استفاده از چکش هیدرولیکی
چکش های هیدرولیکی به منظور های مختلفی می تواند استفاده شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: شکستن قطعات بزرگ سنگ، ایجاد شکست اولیه و شکست ثانویه (ایجاد آتشباری ثانویه) در توده سنگ، تخریب پی های بتنی، عمرانی و راهسازی، حفاری تونل، پی کنی، کانال کنی و گودبرداری در سنگ، رگلاژ و لق گیری در تونل، قله شکنی پس از انفجار در معادن و پروژه های عمرانی، حفاری ترانشه در سنگ و راه سازی، تخریب بناهای قدیمی، حفاری معادن خصوصا حفاری به صورت باطله برداری و تخریب بتن.

مدیریت : عیسی اکبری
09121383719

 

 

 

 

 

 

 

 

ماشین آلات راهسازی , تولیدی چکش هیدرولیک , ماشین آلات سنگین , ماشین آلات صنعتی ,  جرثقیل ، ماشین آلات راهسازی ، تراکتور ، لودر ، بولدوزر ، بیل مکانیکی ، ریپر ، لوله گذاری ، اسکریپر ، کامیون ، لیفت تراک ، بازر ، غلتک راه‌سازی ، غلتک ، غلطک