Address & Contact

Our Address

صفهان،فلکه دانشگاه،خیابان حکیم فرزانه،صنعتگران ۳۱،ماشین سازی حمیدصالحی و محمد ایزدی

ماشین سازی رایکا هیدرولیک

⚙️ طراحی و ساخت انواع ماشین آلات و پرس های سبک و سنگین رایکا هیدرولیک اصفهان

⚙️ طراحی و ساخت انواع پرس های هیدرولیک،پخت لاستیک و غلطک و تیریشه، پانچ و آزمایشگاهی در ابعاد مختلف توسط کارشناسان خبره رایکا هیدرولیک اصفهان

ماشین سازی رایکا هیدرولیک در اصفهان

ماشین های هیدرولیک حمید و محمد

 

 

ماشین های هیدرولیک حمید و محمد

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

⚙️ تولید و عرضه انواع پرس های دروازه ای هیدرولیک دستی و برقی در هر تناژ که بخواهید : از 50 تا 2000 تن

⚙️ سفارشات پذیرفته میشود

⚙️ با بهترین کیفیت و مواد اولیه درجه یک

⚙️ ارسال از درب کارخانه به سرتاسر کشور و فروش به قیمت تولیدی

⚙️ تعمیرپرس هیدرولیک

تعمیرات تخصصی انواع پرس هیدرولیک تعمیرات تخصصی و سرویس انواع پرس هیدرولیک برقی در تناژهای مختلف اورهال انواع دستگاه های هیدرولیک اورهال انواع پرس هیدرولیک تعمیرات تخصصی انواع دستگاه های هیدرولیک تعمیرات تخصصی انواع مدار های هیدرولیک صنعتی تعمیر انواع جک و یونیت هیدرولیک خدمات فنی مهندسی طراحی و ساخت انواع

 دستگاه پرس ۱۵۰تن دوقلو تمام اتومات

 

 

💠 تعمیروسرویس پرس های هیدرولیک لوله پنج لایه

تعمیر و سرویس پرس هیدرولیک لوله پنج لایه شارژی برقی و دستی انواع مارک های رمس ، یوپونور ، نیوپایپ ، روتنبرگر و انواع مارک های چینی تعمیر و سرویس انواع پرس کابل شو هیدرولیک شارژی برقی و دستی

ماشین های هیدرولیک حمید و محمد

 

 

ماشین های هیدرولیک حمید و محمد

⚙️ شرکت رایکاهیدرولیک، اصفهان با تجربه ای که در فعالیت مستمر در زمینه تولید انواع دستگاه پرس شیلنگ هیدرولیک فشار قوی از سایز 1/4 تا 2 اینچ و 1/4 تا 3 اینچ (رومیزی و ایستاده) ساخته شده از بهترین مواد و قطعات همراه با یکسال ضمانت تعویض ،تماما آبکاری و سخت کاری شده ( تمامی قطعات بکار برده شده اروپایی) نقش بسزایی در رونق بخشیدن به صنعت ایران ایفا کرده است.

از دیگر فعالیت های این شرکت ، تولید اتصالات هیدرولیک و پنوماتیک / واردات شیلنگ هیدرولیک و بورس انواع شیلنگ های صنعتی می باشد. ( ما تمامی تلاش خود را می کنیم تا محصولاتی درخور شان مشتریان گران قدر خود تولید و عرضه نماییم)

⚙️ پرس هیدرولیک

پرس هیدرولیک یکی ازاصلی ترین قسمتهای دستگاه های صنعتی سنگین و سبک است. مصرف اصلی آن ایجاد نیروی پرس بسیار بالا جهت فرم دهی و قالب دهی در ساخت قطعات است. میزان تولید نیروی پرس هیدرولیک بسته به مورد استفاده آن بسیار متفاوت است.

پرس هیدرولیک استفاده فراوانی در صنایع کوچک و بزرگ دارد که از آن جمله میتوان به صنایع خودرو سازی،لاستیک سازی، ماشین آلات صنعتی، قطعه سازی و ساخت و تولید اشاره کرد. قیمت پرس هیدرولیک بر اساس شاخصه هایی نظیرمقدار تناژ پرس،کاربرد پرس و… تعیین می شود.

برای اطلاع از قیمت پرس هیدرولیک و مشاوره خرید دستگاه پرس هیدرولیک می توانید با مشاوران شرکت ماشین سازی رایکا هیدرولیک در تماس باشید. ماشین سازی رایکا هیدرولیک جزء شرکتهای مطرح در زمینه تولید انواع پرس هیدرولیک و ماشین آلات سنگین در کشور می‌‌باشد.

⚙️ طراحی و ساخت یونیت و جک

در ماشین سازی رایکا هیدرولیک کار طراحی ، ساخت و راه اندازی انواع یونیت هیدرولیک ، جک هیدرولیک و پرس هیدرولیکی در هر اندازه و تناژ انجام میگیرید. مجموعه ما همچنین توان تولید قطعات صنعتی بسیار بزرگ ، مانند سه راهی و زانویی های بزرگ مربوط به نیروگاه ها ، انجام میشود.

⚙️ غلطک لاستیک

غلطک لاستیکی مصارف زیادی در صنایعی مانند نفت و گاز ، خودرو ، و صنعت فولاد و چاپ دارند. ماشین سازی رایکا هیدرولیک با تکنولوژی پیشرفته و با مواد پلیمری با استاندارد بالا ، توانایی ساخت و تعمیر و بازسازی انواع غلطک لاستیکی دارد

 

 

پرس ستونی پخت لاستیک ۷۰تن اتوماتیک

 

پرس ۱۵۰تن پخت لاستیک ستونی بصورت تمام اتومات

ماشین های هیدرولیک حمید و محمد

 به مدیریت: حمید صالحی و محمد ایزدی

شماره تماس:

09132283602

09137952981

 

ماشین های هیدرولیک حمید و محمد

 دستگاه پرس ۱۵۰تن دوقلو تمام اتومات

پرس ۱۷۰تن تمام اتومات دوقلو .دوپمپ وموتره

پرس کشش جک اصلی ۱۵۰تن وجک کوشن زیر۷۵تن .ابعاد۱۰۰در۱۰۰

پرس ۲۵۰ تن پخت لاستیک ۸۰در۸۰

پرس ستونی پخت لاستیک ۷۰تن اتوماتیک

پرس ۶۰۰تن پخت لاستیک

 

 

دستگاه پرس ۴۰۰ تن درحال رنگ آمیزی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

ماشین های هیدرولیک , پرس هیدرولیک , ستونی , دروازه ای , کشش , پانچ , باکالیت پرس