Address & Contact

Our Address

یزد،بلوار مدرس،خیابان فکر بنی هاشم،نرسیده به تقاطع خیابان ابوافضل

Telephone

ماشین سازی و دستگاه تیوپ پرکن سیل کن راندمان صنعت

⚙️ دستگاه تیوپ پرکن چیست؟

ماشین سازی و دستگاه تیوپ پرکن سیل کن راندمان صنعت

⚙️ دستگاه تیوب پرکن مناسب جهت پر نمودن مایعات غلیظ و مایعات غلیظ حاوی ذرات جامد مثل مواد کرمی، آرایشی، مواد شیمیایی، رنگ، صنایع دارویی مثل پماد ها، کرم ها، شامپو، خمیر دندان، لوسیون، صنایع غذایی مثل مربا، سس، عسل، شکلات صبحانه، مارمالاد، سمنو، انواع چسب، ژل، رنگ مو و غیره در تیوب های پلاستیکی، لمینت و آلومینیوم در اندازه های مختلف می باشد. دستگاه تیوپ پرکن باعث پیشرفت زیادی در صنایع مختلف از جمله صنایع آرایشی و بهداشتی، دارویی، شیمیایی و غیره گشته است. همچنین منجر به افزایش سودآوری بسیار زیادی به علت ظاهر زیبای بسته بندی، مصرف آسان محصولات، ماندگاری محصولات، رعایت بهداشت در مصرف محصولات گشته است. تیوب در واقع ظرفی است که مایعات غلیظ مثل انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مانند خمیر دندان ها و کرم ها و غیره را در آن ها پر می کنند. تیوب می تواند از جنس پلاستیک، لمینت یا آلومینیوم باشد. یکی از مواردی که در انتخاب جنس تیوپ باید به آن دقت داشته باشید سازگاری تیوپ با محصول شما می باشد. یعنی وقتی مواد در تیوپ پر می شوند، در اثر تماس با مواد تشکیل دهنده تیوب واکنشی شیمیایی صورت نگیرد و کاملا بهداشتی باقی بماند.

⚙️ برای نمونه ماده ای مثل چسب به علت ویژگی های شیمیایی که دارد اگر در تماس با مواد مختلف قرار گیرد واکنش نشان می دهد به همین علت باید بدانیم که حتما باید آن را در تیوب های آلومینیومی پر کنیم که محصول در بسته بندی با سلامت کامل باقی بماند.

ماشین سازی و دستگاه تیوپ پرکن سیل کن راندمان صنعت

⚙️ دستگاه تیوپ پرکن دارای دو نوع هستند:
⚙️ دستگاه تیوپ پرکن تمام اتومات
⚙️ دستگاه تیوپ پرکن نیمه اتوماتیک

دستگاه تیوپ پرکن را طوری طراحی نموده اند که بتوانند به راحتی تیوپ ها را با سایز های مختلف پر نمایند. دستگاه تیوپ پرکن برای تیوپ های پلاستیک لمینت با آلومینیومی متفاوت هست و نمیتوان با یک دستگاه هر دو جنس تیوپ پلاستیک و آلومینیوم را بسته بندی نمود. اغلب این تنوع در جنس و تعداد نازل ها بوده، که میزان سرعت بسته بندی به آنها بستگی دارد زیرا در صورت کم بودن تعداد نازل سرعت بسته بندی تیوپ ها بسیار کم می شود.
دستگاه های بسته بندی تیوپ برای تیوپ های لمینت و آلومینیوم متفاوت می باشد و دستگاه های ارائه شده با توجه به نیاز مشتری خواهد بود.

از نکات مهم دستگاه های تیوپ پرکن بهداشتی، آرایشی و خوراکی باید به این نکته توجه داشت که تمامی قسمت های درگیر دستگاه با محصولات پر شونده می بایست از استیل باشد تا انتقال آلودگی را به صفر نزدیک کند.

مدیریت : میرحسینی

 

 

قیمت دستگاه تیوپ پرکن دستی , دستگاه تیوپ پرکن چسب , قیمت دستگاه تیوپ پرکن تمام اتوماتیک , سازنده دستگاه تیوپ پرکن , ماشین سازی ,