Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

تولید انواع مبلمان راحتی آروشا

🛋 تولید و پخش انواع مبلمان راحتی 🛋

🔰 مبل راحتی یکی از مهم ترین وسایلی است که در فضای پذیرایی منزل از آن استفاده می شود.

🔰 این مبلمان شامل انواع مختلفی مثل مبل ال، یو شکل و … می شود که اگر آن را به درستی هماهنگ با سبک دکوراسیون و با رنگی مکمل وسایل دیگرتان انتخاب کنید چیدمانی بی نظیر خواهید داشت.

🔰 معمولا مبل های راحتی در مقابل تلویزیون چیده شده در نتیجه به نسبت سایر ست های مبلی بیشتر استفاده می شوند به همین دلیل باید در ساخت اسکلت این مبلمان از چوب های باکیفیت تر استفاده شود.

رنگبندی چوب و پارچه به سلیقه مشتری🎨

همچنین اسفنج نشیمن این مبل باید از نوع مرغوب باشد تا به خاطر استفاده مکرر از بین نرفته و شکل اولیه خود را از دست ندهد.

برای ساخت مبل راحتی از چوب های با کیفیتی مثل چوب سفید، راش و روس گرجستان یا حتی چوب گردو استفاده می شود.

بهترین فوم برای نشیمن، فوم سرد و اسفنج 30 یا 35 کیلویی است. علاوه بر این ها نوع پارچه رویه مبل و دوخت آن نیز بسیار اهمیت دارد، سعی کنید برای مبل راحتی پارچه های قابل شستشو انتخاب کرده و دوخت آن را قبل از خرید حتما بررسی کنید.

✨ با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ✨

🔰 انواع پارچه مبل راحتی

برای روکش مبل های راحتی از انواع پارچه های چرمی و … استفاده شده و از این نظر هیچ محدودیتی برای انتخاب خریدار وجود ندارد.

شما در زمان خرید از سایت آف دکور می توانید علاوه بر رنگ، جنس و نوع پارچه مد نظر خود را نیز انتخاب کنید. برای انتخاب بهتر می توانید با همکاران ما متخصص ما نیز مشورت نمایید.

🔰 مراحل تولید مبل راحتی

برای ساخت انواع مبل ها ابتدا کلاف مبل ساخته شده، سپس کارهای مربوط به سمباده کشی و رنگ کردن آن انجام می شود.

بعد از این مرحله پارچه رومبلی را دوخته و رویه کوبی را انجام می دهند. رویه کوبی آخرین و حساس ترین مرحله ساخت مبلمان است و باید با دقت فراوان انجام شود.

🔰ارسال به سراسر کشور🔰

🔰 مدل مبل راحتی

برای انتخاب مناسب ترین مدل مبل راحتی فضای خود و نیازهایتان را در نظر بگیرید مثلا اگر اتاق نشیمن کوچکی دارید و می توانید مبل نیم ست یا ال تهیه کنید و با پاف، آباژور شال مبل و غیره دکوراسیونتان را تکمیل نمایید.

این مبل ها به خاطر تنوعی که در مدل، رنگ و نوع پارچه دارند با وسایل مختلف به راحتی ست می شوند. حتی شما می توانید یک مبل راحتی با تم رنگی خنثی را با کوسن های رنگی تکمیل کنید تا فضای پذیرایی پر انرژی داشته باشید.

((بهترین ها را با آروشا مبل تجربه کنید))

مدیریت : مجتبی کرمی

قیمت مبل راحتی جدید , قیمت مبل راحتی 8 نفره , قیمت مبل راحتی 7 نفره ,  مبل راحتی ارزان , مبل راحتی در یافت آباد ,