Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

مبلمان شهری و پایه چراغ های دکوراتیو پارسا سازه

محصولات پارسا سازه عبارتند از :

✨ برج برق ، پایه پرچم ، پایه چراغ ، نیمکت ، سطل زباله ، ایستگاه اتوبوس ، ست های ورزشی و تمامی سازه های فلزی و تزئینی موجود در سطح شهر✨ 

✨ اصطلاح مبلمان شهری دامنه ی وسیعی دارد. تمام تجهیزات، دستگاه ها و وسایلی که در فضای شهر نصب شده و استفاده ی عمومی دارند شامل مبلمان شهری می شوند. این اشیا و وسایل با ویژگی های خود مانند، رنگ، فرم و ماهیت کاربردی شان باعث ارتقای کیفیت زندگی شهروندان می شوند.

✨ استفاده از مبلمان شهری نامناسب و یا حذف این تجهیزات از فضاهای عمومی، باعث بی پاسخ ماندن نیازهای مردم شده و نظام شهری دچار مشکل می شود. نوع مبلمان شهری نشانگر هویت و فرهنگ یک شهر است. با طراحی مناسب این تجهیزات و نصب در مکان لازم، نیازهای رفاهی شهروندان تامین شده و هویت آن ها نیز معرفی می شود.

✨ مبلمان و تجهیزات شهری در دو دسته مبلمان ضروری و مبلمان تزئینی طبقه بندی می‌شوند، این طبقه‌بندی صرفا بر اساس نوع استفاده و کاربرد آن‌ها می‌باشد. مبلمان ضروری آن دسته از المان‌هایی هستند که در داخل شهر ضروری هستند و باید حتما وجود داشته باشند، در غیر این صورت شهروندان با مشکل مواجه می‌شوند.

✳️ پایه چراغ حیاطی و پارکی

همانطور که می دانید روشنایی پارک ها ، خیابان ها ، تفرجگاه ها و محوطه های ساختمانی بسیار مهم و ضروری است و استفاده از چراغ های حیاطی و پارکی می تواند ضمن تامین روشنایی محیط به زیبا شدن آن نیز کمک کند.

با توجه به اینکه امروزه تزیین محیط های شهری با استفاده از المان های مختلف مورد توجه قرار دارد ، نور هم یکی از عواملی است که در زیبایی محیط تاثیرگذار می باشد بنابراین نور پردازی محیط از اهمیت بالایی برخوردار است.

پایه روشنایی یکی از تجهیزات روشنایی است که در اندازه ها و مدل های مختلفی تولید می شود و از آنها در پارک ها ، باغ ها ، باغچه ها ، ویلاها و حیاط منازل استفاده می شود همچنین این پایه ها بنا به کاربردشان در ارتفاع های مختلف و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

✳️ پایه های روشنایی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند :

✔️ پایه چراغهای خیابانی : این نوع از پایه ها دارای ویژگی های ظاهری خاصی می باشند و با توجه به اینکه برای استفاده در معابر شهری و بزرگراهی طراحی شده اند ارتفاع آنها از ۳ متر تا ۱۸ متر است.پوشش پایه چراغ خیابانی با توجه به آب و هوای منطقه و میزان دوام و ماندگاری تعیین می گردد ومی توان از گالوانیزه گرم ، رنگ الکترواستاتیک و رنگ اپوکسی استفاده کرد.

✔️ پایه چراغهای پارکی و محوطه ای : پایه های چراغ پارکی در ارتفاع های مختلفی ساخته می شود و استفاده از آنها در محوطه های باغی ، پارکی و حیاطی متداول است با این تفاوت که در محوطه های بزرگ و باغ ها معمولا از پایه های بلند استفاده می شود و در محیط های کوچک مانند باغچه ها باید از پایه چراغهای کوتاه استفاده کرد.

✔️ کاربرد انواع پایه های چراغ پارکی در مواردی است که شما نیاز دارید چراغ و پایه را به صورت جداگانه از هم تهیه نمایید و یا هنگام نصب چراغ های سرلوله می توان با انتخاب پایه مناسب ترکیب مورد نظر را ساخت.

پایه چراغ های پارکی معمولا در دو نوع تولید می شوند یا به صورت یک لوله ساده که قطر و ضخامت های متعددی دارد و یا به صورت لوله هایی طرح دار با جنس ها و مدل های مختلف که استفاده از آنها در یک محل جنبه تزیینی نیز دارد ولی به صورت کلی جنس پایه چراغهای پارکی باید به گونه ای باشد که در برابر گردوغبار ، تابش آفتاب و بارش های شدید مقاوم باشند.

مدیریت : احد سلیمانی

المان شهری , مبلمان شهری , تولید انواع المان و مبلمان شهری در تهران , طراحی و ساخت تندیس , ساخت مجسمه میادین , المان فلزی , المان نوروزی ,