Address & Contact

Our Address

اتوبان آزادگان غرب به شرق،بعد از پل آیت الله سعیدی،لاین کندرو،شهرک علی آبادقاجار،ورودی شهرک دست راست کاج مبل

Telephone

تولید مبل خانگی و جلومبلی،سرویس خواب کاج مبل

🛋 فروش انواع مبلمان راحتی ،استیل،کلاسیک انواع جلو مبلی و عسلی های استیل و چوبی

🛋 چون تولید کننده هستیم تغییرات در ظاهر و استایل مبل به سلیقه مشتری امکان پذیر می باشد

🛋 تنوع ،کیفیت،زیبایی بکارگیری متخصصین مجرب و بروز ترین دستگاهها در تولید مبلمان

🔴 ویژگی‌های مبل خوب چیست؟

🔰 ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه‌ای باشد که شانه‌ها و قسمتی از گردن را محافظت کند.

🔰 قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد.

🔰 ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که پا‌ها نه چندان کشیده و نه خم شوند.

🔰 چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد.

🔰 قسمت‌های مختلف مبل باید نرمی استانداردی داشته باشند به گونه‌ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمت‌های چوبی مبل لمس شوند.

🔰 وزن مبل یکی از ویژگی‌هایی ایست که باید به آن توجه شود. مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد.

🛋 مبل راحتی

✳️ در بین انواع مبلمانی که افراد برای منازل خود و همچنین محیط کار و غیره فراهم می کنند مبل های راحتی جزو آن دسته از مبل‌هایی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند و تا حدود بسیار زیادی در بین مردم جا افتاده اند و خانواده ها تمایل دارند که حداقل یک دست از این مبلمان را در منزل خود در قسمت پذیرایی و نشیمن داشته باشند.

🛋 مبل ال

✳️ مبلمان مدرن ال شکل نیز یکی دیگر از مبلمان مدرن راحتی است که فضایی دنج و صمیمی را برای خانه های کوچک به ارمغان می‌آورد.مبلمان ال شکل اگرچه فضای کمتری را در خانه اشغال می کند اما جای بیشتری را برای نشستن در اختیار شما قرار می دهند.

✳️ اگر گوشه های خانه تان به گونه ای است که نمی‌توان استفاده ی بهینه ای از آن داشت پیشنهاد می کنیم از مبل های ال شکل برای پر کردن این پرتی های خانه استفاده کنید تا هم از فضای خود به‌صورت بهینه استفاده کرده باشید و هم محیط خانه دلبازتر دیده شود.

🛋 مبلمان استیل

✳️ از ویژگی های مهم انواع مبلمان استیل می توان به مواردی چون جنس چوب، ارتفاع بلندتر، منبت کاری های ویژه روی دسته و پایه، سنگین بودن وزن مبل استیل، تشک دوبل یک تکه، داشتن تاج و طراحی شکیل و تشریفاتی آن اشاره کرد.

✳️ جنس چوب انواع مبلمان استیل اغلب از چوب سفید، راش و یا گردو است.

✳️ نکاتی که زمان خرید انواع مبلمان استیل باید به آن دقت کنید کلاف مبل، پارچه، فوم و اسفنج آن و همچنین نوع رنگ و چوب به کار رفته در مبلمان است.

🛋 مبل چسترفیلد (Chesterfield sofa)

✳️ چسترفیلد سبکی از مبلمان راحتی است که تا چند سال پیش بیشتر در ادارات و شرکت‌ها به عنوان مبلمان اداری استفاده می‌شد. اما در سال‌های اخیر به خانه‌ها هم راه یافت. این مدل مبلمان اغلب با پارچه‌های پرزدار مانند مخمل و دکمه‌های زیاد و دسته‌های لوله‌ای شکل شناخته می‌شود. در برخی از مدل‌ها تمام سطح داخلی و بیرونی لمسه کاری شده و جلوه زیبایی به مبل‌ها می‌بخشد. در بعضی دیگر فقط قسمت داخلی و دسته‌ها رویه کوبی می‌شود.

🟣 سرویس خواب

🛏 سرویس خواب یکی از مهمترین لوازم اتاق خواب به حساب می آید .تمامی افراد نیاز به تخت خواب خوب و راحت در اتاق خوابشان را دارند .

که باید در عین راحتی ، دوام و طول عمر خوبی داشته باشد . شما می توانید سرویس های خواب را با پاتختی و میز آرایش و آینه و کمد و پاف سفارش دهید و برای ست کردن آنها از ما مشاوره بخواهید تا انتخابی بهتر داشته باشید.

🛏 تنوع بسیار زیادی در مدل ها و همچنین جنس های سرویس خواب وجود دارد که باید بر اساس نیاز و همینطور سلیقه و تمایل خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. اغلب تخت خواب ها از جنس های ام دی اف ، چوب فلز می باشند که ممکن است روکشی چرمی و یا پارچه ایی داشته باشد.

🛏 دقت به جنس تخت خواب یکی از گزینه های مهم برای انتخاب مناسب تخت خواب می باشد .ما در بخش سرویس خواب ها تصاویر و مدل های متنوع و زیبای انواع تخت خواب دو نفره و مدل های جدید و لوکس سرویس خواب با جنس های مختلف را برای شما فراهم کرده ایم که هر یک می توانند الگوی مناسبی در جهت انتخاب مناسب شما باشند.

به مدیریت : شکیلا سعیدی

ال کاپر۶۵۰۰

مدل ال ترکیه ای قیمت ۹۸۰۰

 

مبل کاج در تهران , مبل در تهران , تولید کننده مبلمان خانگی در تهران , تولید کننده مبلمان در تهران , انواع مبلمان در تهران , قیمت مبلمان در تهران , مبل راحتی در تهران , مبل استیل در تهران , آینه و کنسول در تهران , میز تی وی در تهران , جلو مبلی در تهران , میز عسلی استیل تهران , میز عسلی چوبی تهران ,