مبل شویی و قالیشویی باران

💦 مبل شویی و قالیشویی باران شستشوی انواع مبلمان راحتی ال چستر سلتنطی و انواع تشک خوشخواب و شستشوی انواع فرش در محل بدون جابجایی با به روزترین دستگاه 100درصد تضمینی و با نازلترین قیمت پذیرفته می شود.

سرویس دهی ما به شهرها:

💦 لاهیجان ،لنگرود، رودسر، املش، سیاهکل ،کیاشهر، آستانه اشرفیه ،کوچصفهان، لولمان ،انزلی ،رشت ،خمام ،فومن ،رودبار توتکابن، خشکبیجار،لشت نشا، رودسر ،کلاچای ،چابکسر

🔰ما خدمات زیر را برای شستشوی فرش‌های ایرانی و دستبافت به شما ارائه می‌کنیم:

🔻شستشوی تخصصی انواع فرش ایرانی، قالی، تابلو فرش، فرش ابریشمی
🔻شستشوی فرش دستباف، ماشینی و فرش نفیس ایرانی
🔻شستشوی فرش ممتاز، لکه‌بری فرش و شستشوی فرش‌های لاکی و روشن
🔻شستشوی موکت، روفرشی، پتو و لحاف
🔻شستشوی قالی، قالیچه، گلیم، جاجیم و انواع دیگر زیرانداز‌ها
🔻رفوگری فرش دستبافت و ماشینی
🔻ترمیم قالی و فرش، ترمیم ریشه

✳️ قالیشویی

💦 همان‌طور که فرش‌ها به محیط زندگی ما زیبایی می‌بخشند، نیاز به شستشو و نظافت دارند تا عمر مفید آن‌ها افزایش پیدا کنند و نیز تمیز و پاکیزه باشند. ما نیز با توجه به این نیاز سعی می‌کنیم بهترین خدمات برای شست‌وشو فرش‌ها و قالی‌ها را به شما ارائه کنیم. بنابراین در هر زمان و مکانی، اگر خدمتی برای شستن قالی، فرش، گلیم، جاجیم و دیگر زیراندازها نیاز داشتید، می‌توانید از متخصص‌های ما کمک بگیرید.

✳️ مبل شویی

💦 برای شستشوی مبل و مبل شویی در منزل خود به دنبال مبل شویی ارزان نباشید. کیفیت انجام کار مبل شویی در هنگام شستشوی مبل بسیار مهمتر از قیمت مبل شویی است.قالیشویی و مبل شویی باران شستشوی مبلمان شما را با بهترین کیفیت انجام میدهد.

💦 یکی از مهمترین المان‌‌‌های دکوراسیون منزل مبل‌ها هستند. زیبایی و تمیزی مبل و صندلی تاثیر بسزایی در زیبایی و شکیلی خانمان دارد. به دلیل جنس خاصی که متریال مبل‌ها دارند بهترست به صورت دستی و توسط افراد غیر متخصص شسته نشوند. زیرا ممکن است از طول عمرشان کاسنه شود. به همین منظور همانطور که فرش هارا به قالیشویی می‌سپارید مبل‌ها را هم نو نوار کنید تا مدت بیشتری از آنها استفاده کنید.

💦 برای شستشوی مبل و مبل شویی در منزل خود به دنبال مبل شویی ارزان نباشید. کیفیت انجام کار مبل شویی در هنگام شستشوی مبل بسیار مهمتر از قیمت مبل شویی است.قالیشویی و مبل شویی باران شستشوی مبلمان شما را با بهترین کیفیت انجام میدهد.

به مدیریت : عباس جعفرزاده

شماره تماس :

09388935774
09118885774

 

 

 

 

مبل شویی و قالیشویی باران لاهیجان , مبل شویی و قالیشویی باران لنگرود  , مبل شویی و قالیشویی باران رودسر ,مبل شویی و قالیشویی باران املش , مبل شویی و قالیشویی باران سیاهکل مبل شویی و قالیشویی باران کیاشهر , مبل شویی و قالیشویی باران آستانه اشرفیه , مبل شویی و قالیشویی باران کوچصفهان , مبل شویی و قالیشویی باران لولمان مبل شویی و قالیشویی باران  انزلی , مبل شویی و قالیشویی باران رشت ,مبل شویی و قالیشویی باران خمام , مبل شویی و قالیشویی باران فومن , مبل شویی و قالیشویی باران رودبار , مبل شویی و قالیشویی باران توتکابن  مبل شویی و قالیشویی باران خشکبیجار , مبل شویی و قالیشویی باران لشت نشا , مبل شویی و قالیشویی باران رودسر ,مبل شویی و قالیشویی باران  کلاچای , مبل شویی و قالیشویی باران  چابکسر ,