Address & Contact

Our Address

مشهد، شهرک عسکریه، بلوار ولی عصر،شرکت مبین کنترل

Telephone

شرکت مبین کنترل پارس ساخت دستگاه های فروش اتوماتیک و وندینگ ماشین

⚜️ سازنده انواع دستگاه های فروش اتوماتیک سرد، گرم، تنقلات (وندینگ ماشین)⚜️

مبین کنترل پارس دستگاه فروش اتوماتیک و وندینگ ماشین

⚜️ تولید کنند انواع دستگاه های فروش اتوماتیک و تابلو های برق اتوماسیون صنعتی

✳️ دستگاه های فروش اتوماتیک یا سرو نوشیدنی با نام تجاری وندینگ ، امروز در بسیاری از فروشگاه ها و اماکن تجاری و اداری در حال استفاده می باشد. عدم نیاز به فروشنده ، کار 24 ساعته ، راندمان بالا با کمترین هزینه ، سرو دقیق و با بهترین کیفیت نوشیدنی ها و ..موجب گردیده که این دستگاه ها مورد استقبال مردم قرار گیرند.

🥤 وندینگ نوشیدنی های سرد و تنقلات

یخچال های وندینگ با طراحی چشمگیر و زیبا قابلیت ارائه انواع محصولاتی نظیر قوطی ها و بطری های نوشیدنی، تنقلات و خوراکی های تازه را دارند. دارای تکنولوژی پیشرفته بوده و کاربری آسان و مصرف انرژی پایینی دارند. وندینگ های یخچال در انواع مختلفی بوده و برای هر مکان و هر موقعیتی مناسب هستند.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

👥 درباره ما

✳️ شرکت مبین کنترل شرق متشکل از یک تیم تحصیل کرده جوان و در عین حال با تجربه می باشد که در ابتدا با هدف ارائه ی خدمت رسانی در صنعت برق ، من جمله ساخت تابلو های برق فشار ضعیف، فشارمتوسط و اتوماسیون صنعتی تاسیس شد و ادامه در زمینه سیستم های کنترل توزیع یافته اتوماسیون (DSC)، سیستم های جمع آوری داده (SCADA) در زمینه ی صنعت و سیستم مدیریت جامع ساختمان(BMS) در زمینه ی ساختمان به کار خود ادامه داد.

  1. ✳️ تحقیق و توسعه، طراحی و ساخت اصولی و استاندارد و زمان بندی دقیق و منظم سه اصل مهم این شرکت در راستای ارائه ی خدمات باکیفیت و متناسب با تکنولوژی روز دنیا، مقرون به صرفه و به موقع به مشتریان عزیز می باشد. لذا این شرکت در تلاش است تا با امید به خداوند متعال ،پله های ترقی را در زمینه ی صنعت برق و اتوماسیون در سطح کشوری و بین المللی بپیماید با ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت، به روز و به موقع، به سهم خود موجب خود کفایی و سرفرازی کشور عزیزمان در این شرایط تحریم در سطح بین الملل گردد.
مدیریت : حسن شوروزی
09387482710

✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️

 

 

 

 

✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️

وندینگ ماشین نوشیدنی سرد و تنقلات

✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️✳️

 

 

 

 

 

 

وندینگ ماشین , وندینگ , دستگاه فروش اتوماتیک , vending , vendingmachin , وندینگ نوشیدنی های سرد , وندینگ نوشیدنی گرم , وندینگ تنقلات , وندینگ , وندینگ‌ماشین , ساخت‌وندینگ‌ماشین , سازنده‌وندینگ‌ماشین , وندینگ‌ماشین‌مشهد , وندینگ‌ماشین‌تهران , وندینگ‌ماشین‌ایرانی , وندینگ‌نوشیدنی‌سرد , دستگاه‌فروش , دستگاه‌فروش‌اتوماتیک , وندینگ‌ایرانی , وندینگ‌سرد , وندینگ‌تنقلات , وندینگ‌ماشین‌سرد , وندینگ‌ماشین‌تنقلات , وندینگ , وندینگ‌ماشین , فروش‌اتوماتیک , هوشمند , فروش , پرداخت , تکنولوژی , تنقلات , چیپس‌وپفک , وندینگ‌نوشیدنی , وندینگ‌سرد , وندینگ‌گرم , وندینگ‌سرد‌وگرم , VENDING , VENDINGMACHINE , IRANVENDINGMACHINE