ساندویچ پانل ابراهیمی 

🔷🔹ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آن‌ها از فوم‌های پلی یورتان، اکس پی اس، پلی استایرن یا پشم سنگ پر کرده‌اند و جهت پوشش دیوار بکار می‌رود را ساندویچ پانل دیواری می‌نامند. پانل دیواری برای پوشش دیواره‌های فضاهای صنعتی، سردخانه‌ها، کانکس‌ها، ساختمان‌های پیش ساخته و.. به کار می‌رود.

🔺🔻 دلایل استفاده از ساندویچ پانل چیست

🟧 وزن سبک

🔷🔹لایه درونی پانل های ساندویچی از فوم های فشرده شده است که همین مورد باعث کاهش وزن آن و در کل باعث کاهش وزن سازه خواهد شد . یک دیوار یا سقف ساخته شده با این مدل نسبت به سازه هایی که در آن از آجر یا سیمان استفاده میشود تا ۳۰ برابر سبک تر خواهد بود و همین موضوع میتواند میزان مقاومت سازه را در برابر رانش و زمین لرزه بیشتر کند و هزینه ی زیر سازی را به مراتب کاهش دهد.

 

 

🟩  مقاومت بالا

🔷🔹علی رغم وزن سبک ساندویچ پانل ها در برابر فشار و ضربه وارده مقاومت بالایی دارند و به مراتب از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر مصالح ساختمانی برخوردار هستند . همین امر باعث شده تا از پانل های ساندویچی در ساخت کانکس ها و دیوار و سقف ساختمان های پیش ساخته استفاده شود .

🟪 هزینه ی تامین و نگهداری پایین

🔷🔹یکی دیگر از ویژگی های این محصولات هزینه های کم تامین و نگهداری آن هاست که علت آن عدم پوسیدگی و خوردگی در برابر رطوبت و عوامل خورنده محیطی است . ساندویچ پانل ها در مقایسه با پارتیشنها و دیوار های دیگر از طول عمر به مراتب بیشتری در محیط های گوناگون ، برخوردارند.

🟥 سهولت و سرعت نصب و اجرای ساندویچ پانل

🔷🔹ساندویچ پانل ها در محل پروژه ساخته نمیشود و به صورت پیش ساخته به محل پروژه انتقال داده شده و محل اتصال آن ها از پیش طراحی شده است.

🟧 عایق بودن

🔷🔹ساندویچ پانل ها به دلیل جنس فوم فشرده که در وسط ۲ ورق قرار دارد و ساختار کلی آن ها عایق صدا ،رطوبت و حرارت میباشند و در مدل های خاص ضد آتش و آکوستیک نیز هستند.

🟫 مقاومت در برابر هوای گرم و سرد

🔷🔹این نوع از پانل های ساختمانی در اقلیم های گوناگون و شرایط مختلف جوی راندمان یکسانی دارند و خواص خود را کاملا حفظ میکنند.

🟨 ضد آتش سوزی یا نسوز بودن

🔷🔹ساندویچ پانل ها بسته به نوع فوم، ضخامت فلز، پوشش و غیره رفتارها، مقاومت و واکنش در برابر آتش متفاوتی دارند. کاربر باید بسته به نیاز، بین انواع مختلف ساندویچ پانل یکی را انتخاب کند.

 

مدیریت: فرشید ابراهیمی
شماره تماس : 
09173041732
09394809599

 

 

قیمت ساندویچ پانل ارزان , ساندویچ پانل دیواری , قیمت ساندویچ پانل اصفهان , ساندویچ پانل سقفی ,