Address & Contact

Our Address

تبریز،آذرشهر،۵۰۰متر بعد از پل پتروشیمی،انتهای کوچه سهند،پلاک۶

Telephone

مجری رنگ های اپوکسی دوجزئی و نسوز اتیل سیلیکات قلی زاده در آذرشهر تبریز

✨اجرای سندبلاست سازه های فلزی،مخازن و رنگ های اپوکسی دوجزئی و نسوز
🔴سندبلاست چیست؟

❇️سندبلاست یا ساب پاشی، یکی از انواع روش‌های ماشین‌کاری سایشی است که اغلب به منظور تمیزکاری و آماده‌سازی سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. سندبلاست برای تمیزکاری سطح اکثر مواد نظیر سنگ، فلز، چوب، بتن، شیشه و حتی پارچه قابل استفاده است. مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده در آذرشهر

🔴اجزای سندبلاست چه هستند؟

🔸سیستم‌های ساب پاشی معمولا از سه بخش اصلی محفظه مواد ساینده، دستگاه هدایت کننده مواد و نازل تشکیل می‌شوند. مشخصات دقیق دستگاه سندبلاست به کاربری مورد نظر و نوع ساینده مورد استفاده بستگی دارد. معمولا به منظور هدایت مواد ساینده درون شلنگ و پاشیدن آن‌ها بر روی سطح از فشار هوا، نیروی گریز از مرکز یا فشار آب استفاده می‌شود.

🔸فشار هوا: در این سیستم، با تولید هوای فشرده توسط کمپرسور، ساینده به صورت دهشی یا مکشی به دورن نازل منتقل شده و به روی سطح پاشیده می‌شود.

🔸نیروی گریز از مرکز: در این سیستم، یک پروانه دوار با ترکیب نیروهای گریز از مرکز و اینرسی، انرژی لازم برای هدایت و پرتاب مواد ساینده بر روی سطح را فراهم می‌کند.

🔸فشار آب: این سیستم، با استفاده از فشار هوا (اضافه کردن آب در نزدیکی خروجی نازل) یا فشار آب (اضافه کردن آب به محفظه)، مخلوط ماده ساینده با آب (دوغاب) را به روی سطح اعمال می‌کند.

🔴کاربرد سندبلاست چیست؟

❇️سندبلاست، کاربردهای بسیار متنوعی در صنایع مختلف دارد. از متداول‌ترین کاربردهای سندبلاست می‌توان به لایه‌برداری، تمیزکاری، صافکاری و پرداخت سطح، ساخت سطوح تزئینی، آماده‌سازی برای پوشش‌دهی، از بین بردن کپک، حکاکی و پاک کردن روغن از روی سطح خیابان‌ها اشاره کرد.

مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده

🔴سندبلاست فلزی

🔹اولین مرحله در شناسایی استاندارد‌‌‌های کیفیت سندبلاست فلز شناسایی سطح فلز و ساینده ای که برای آن باید انتخاب کرد.

🔹پر کاربردترین نوع سندبلاست sa2 1/2 است که از لحاظ تطبیق با استاندارد‌‌‌های فنی تطابق زیادی دارد که تمام الودگی‌ها و زنگ زدگی‌ها پاک کردتنها ممکن است رگه هایی از زنگ زدگی‌‌‌های قدیمی‌در این درجه پاک نشود بطور کلی 95%از سطح مورد نظر پاک میشود. مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده در آذرشهر تبریز

🔹با گذشت زمان و درگیری قطعات فلزی با مواد شیمیایی و تغییرات آب و هوایی ظاهر فلزات تغییر کرده و اگر در زمان مناسب به فکر برطرف کردن این تغییرات نباشیم خسارات مالی جبران ناپذیری بر یک سیستم صنعتی وارد خواهد شد.

🔹ابداع روش سندبلاست فلزی دگرگونی عظیمی‌در فرآیند پوشش دهی و حفاظت قطعات بوجود آورد. اصول کار در روش سندبلاست فلزی بر اساس همان قانون کار در سندبلاست می‌باشد یعنی استفاده از ذرات شن و ماسه، مسباره و پودر فلزات برای پاک سازی سطح قطعات فلزی از زنگ‌ها و خوردگی‌ها پاک می‌شود. سندبلاست فلزی هم قواعد و قوانین خاص خود را در اجرای کار دارد که انجام صحیح آن باعث بالا رفتن کیفیت کار می‌شود.مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده

🔴مزایای روش سند بلاست فلزی نسبت به دیگر روش‌‌‌های پاکسازی سطوح فلزی

✅سازگاری با محیط زیست

✅کاهش هزینه‌ها در پاکسازی سطوح به این روش

✅قابل اجرا روی أنواع سطوح فلزی

✅عدم آسیب رسانی به سطوح سند بلاست شده

🔴ویژگی های رنگ های اپوکسی

💠این رنگ ها دارای استحکام بالایی بوده، در برابر عوامل خورنده دارای مقاومت بالایی می باشند. چسبندگی قوی که با سطح کار دارند باعث شده است تا از رنگ های دو جزئی برای سطوح مختلف استفاده شود.

💠رنگ های اپوکسی دو جزئی به حلال بسیار مقاوم بوده و می توان با ضخامت بسیار بالایی آن را در سطوح خاص مورد استفاده قرار داد. از سوی دیگر این رنگ ها به هیچ عنوان برگشت پذیر نیستند. به دلیل همین ویژگی های خاص، حتی از رنگ های اپوکسی در مخازن آب شرب نیز استفاده می شود.

💠زیرا رنگ اپوکسی دو جزئی بدون حلال بوده و تنها پس از مخلوط کردن دو جزء مایع تشکیل می شود و به یک پوشش سخت تبدیل می گردد. پس می توان با اطمینان خاطر اقدام به استفاده از این پوشش ها برای محیط های خاص نمود.

💠دیگر نیازی نیست برای رقیق نمودن این دسته از رنگ ها، از تینر یا حلال های سمی استفاده نمود. پس از این که رنگ بر روی محل مورد نظر استفاده می شود، مواد سمی از آن متصاعد نشده و همین مسئله سلامت استفاده از رنگ های صنعتی اپوکسی را افزایش می دهد.

به مدیریت:قلی زاده

 

 

 

 

 

 

 

مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده در آذرشهر تبریز

مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده در آذرشهر تبریز

مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده در آذرشهر تبریز

مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده در آذرشهر تبریز

مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده در آذرشهر تبریز

مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده در آذرشهر تبریز

مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده در آذرشهر تبریز

 

 

 

رنگ اپوکسی , رنگ اپوکسی دوجزئی و نسوز در تبریز , اجرای سندبلاست در تبریز , کاربرد سندبلاست , اجزای سندبلاست , سندبلاست فلزی در تبریز , مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن قلی زاده در آذرشهر تبریز , مجری رنگ های اپوکسی دوجزئی و نسوز اتیل سیلیکات قلی زاده در آذرشهر تبریز , ویژگی های رنگ اپوکسی , کاربرد رنگ اپوکسی , مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن در آذرشهر , سندبلاست سازه های فلزی در آذرشهر , سندبلاست مخازن در آذرشهر , سندبلاست در آذرشهر , سندبلاست در تبریز , مجری سندبلاست سازه های فلزی و مخازن در تبریز , مجری سندبلاست در تبریز , اجرای سندبلاست در تبریز , اجرای سندبلاست , اجرای سندبلاست سازه های فلزی در تبریز , اجرای سندبلاست  مخازن در تبریز ,  مجری رنگ های اپوکسی دوجزئی و نسوز اتیل سیلیکات قلی زاده در آذرشهر تبریز ,