Address & Contact

Our Address

تهران لاله زار پاساژ بازار لاله زار پلاک ۱۹

?منبع تغذیه سوئیچینگ چیست؟

?منابع تغذیه سوئیچینگ، منابع تغذیه الکترونیکی هستند که به منظور تبدیل توان الکتریکی به سطح ولتاژ دیگر با راندمان بالا، دارای کنترلر سوئیچینگ می‌باشند. منابع تغذیه سوئیچینگ مانند دیگر منابع تغذیه، می‌توانند به یک منبع بزرگتر متصل شوند و باری را با جریان و ولتاژ متفاوت تغذیه نمایند.

? برخلاف یک منبع تغذیه خطی، ترانزیستور‌های قدرت یک منبع تغذیه سوییچینگ، مدام در حال خاموش و روشن شدن هستند که همین عامل باعث مینیمم اتلاف توان در این تجهیزات است. ولتاژ خروجی در منابع تغذیه سوییچینگ با تنطیم زمان خاموش یا روشن بودن ترانزیستور‌ها انجام می‌گیرد. از بزرگترین مزیت‌های منابع تغذیه سوئیچینگ، راندمان بالا و حداقل تلفات توان می‌باشد.

?اینورتر

?اینورترها قطعات متحرک ندارند و در طیف گسترده ای از ابزارهای کاربردی استفاده می شوند، از منبع تغذیه کامپیوتر گرفته تا ابزار بزرگ حمل و نقل فله. اینورترها معمولا برای تامین جریان AC از منابع DC مانند پانل های خورشیدی یا باتری مورد استفاده قرار می گیرند.

?اینورتر نوسان ساز الکترونیکی قدرت بالا است. دلیل این نام گذاری آن است که این دستگاه عمل عکس مبدل برق AC به DC متداول را انجام می دهد. درواقع اینورتر یا درایو AC به دستگاهی گفته می شود كه به كمك آن می توان سرعت یك موتور AC سه فاز را كنترل كرد بدون آنكه قدرت و گشتاور موتور كاهش یابد. اینورترها در ظرفیتهای مختلف ساخته می شوند مثلاً برای یك موتور با توان 20 اسب بخار باید از اینورتر 20 HP استفاده كرد.

?سانورتر

?سانورتر ها در توان های : 1000 وات ، 1500 وات ، 2000 وات ، 3000 وات و 5000 وات می باشند .سانورتر ها قابلیت موازی شدن به وسیله برد مخصوص می باشند ، موازی شدن سانورتر ها به افزایش توان تولیدی کمک بسیار زیادی می کند به این نوع سانورتر ها اینورتر های به همراه شارژر نیز گفته می شود .

 

 

?سانورتر ها شامل اینورتر ، شارژباطری اتوماتیک ، شارژ کنترلر خورشیدی ورودی برق شهر و ورودی جنراتور برق می باشد . سانورتر ها را جهت استفاده در سیستم های خورشیدی و همچنین سیستم های برق اضطراری مورد استفاده قرار می گیرند از مزیت های سانورتر های خورشیدی:
1) قرار گرفتن تمام تجهیزات در یک دستگاه
2) قابلیت موازی شدن
3) ورودی برق شهر
4) داشتن بک آپ
اشاره کرد.

 

این مجموعه به مدیریت و کارشناسی:

اقای علیرضا زارعیان

آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم می‌باشدمهندسی کارشناسی ارشد الکترونیک صنایع

واحد خدمات نما ینده کاشان:۰۹۹۳۲۰۳۴۸۸۱

۰۹۱۲۰۲۴۱۷۰۷واحد خدمات پس از فروش داریوش دربندی 

آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی می‌باشند.

 

برق اضطراری در کاشان , UPS , سانورتر در کاشان , اینورتر در کاشان , مبدل برق , شارژ , سیوچینگ , دستگاه جوش , رکتیفای , خدمات پس از فروش , تعمیر قطعات پنل خورشیدی در کاشان , سیستم های برق سولار ,