Address & Contact

Our Address

اصفهان خیابان جی میدان امام خمینی بطرف احمد آباد بعد از بانک ملت جنب حسینیه محمدی ساختمان مساحی طبقه اول بازرگانی آریو کشت

Telephone

مجموعه بزرگ کالای آبیاری آریو کشت

⭕مجموعه ما میتواند چه خدمتی برای شما انجام دهد.

▪️ نوارآبیاری قطره ای بغل دوخت شرکت iEM

▪️ نوارتیپ و لوله نخدار iEM

▪️ نایلون کشاورزی مهتاب پلاست

▪️ نایلون کشاورزی مهتاب پلاست

▪️ اتصالات نخدار و قطره ای

▪️ سیم تونلی آهنی و گالوانیزه

▪️ نوار آبیاری وسط دوخت،پلاکدار.پلاک نواری

▪️ کود و سم و بذر

▪️تولید لوله پلی اتیلن استاندارازسایز6الی 400

⭕احترام مشتری درکیفیت و قیمت سرلوحه شرکت کالای آبیاری iEM میباشد 

🔰کیفیت را همیشه ارزان از ما بخرید🔰

💦 بدون شک فضای سبز و گل و گیاه نه‌تنها تأثیر مستقیمی بر روی محیط‌زیست و رفع آلودگی‌های محیطی دارد، بلکه در ارتقای سلامت روانی و زیبایی محیط زندگی نقش بسزایی دارد. مسلماً گل و گیاه نیاز به مراقبت‌های شبانه‌روزی دارند و برای حفظ آن‌ها و تداوم رشدشان، نیاز به لوازم آبیاری مخصوصی است. استفاده از این لوازم نه‌تنها در رشد گیاه تأثیر دارد، بلکه در صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و کاهش هزینه‌ها نیز مؤثر است.

💦 انواع آبیاری

ما در سیستم مدرن آبیاری که همان آبیاری تحت‌فشار است، دو نوع روش آبیاری داریم:

💦 آبیاری قطره‌ای:

در این روش که روشی ظریف و دقیق است، آب به‌صورت جداگانه و انحصاری به ریشه‌ی گیاهان توسط قطره‌چکان‌هایی مخصوص داده می‌شود. با آبیاری قطره‌ها، آب به‌صورت مکرر و در ناحیه‌ی ریشه به گیاه تزریق می‌شود، به همین دلیل گیاه هیچ‌گاه بی‌آبی را تجربه نمی‌کند. این روش دارای مزایایی مثل امکان کشت محصولات کشاورزی در خاک‌های خشک، تنظیم رطوبت خاک، آبپاشی سموم کشاورزی در کنار آبیاری، کاهش رشد علف‌های هرز و آفت‌زدگی گیاه و غیره است. این روش دارای معایبی نیز است، برای مثال: گرفتگی قطره‌چکان‌ها و تجمع رسوبات در آن‌ها، از بین رفتن اتصالات پلاستیکی به دلیل وجود جوندگان و غیره. کشور ما به دلیل این‌که در زمره‌ی کشورهای خشک و نیمه‌خشک قرار می‌گیرد، دارای منابع کافی آبی نیست، به همین دلیل بهترین روش برای تداوم کشاورزی و تولید محصولات باکیفیت، استفاده از سیستم آبیاری قطره‌ای است.

💦 لوازم آبیاری قطره‌ای

💦 پمپ، مخزن کود، فیلترهای تصفیه، اتصالات و خطوط فرعی و اصلی و قطره‌چکان. برای ایجاد خطوط اصلی و فرعی، از شلنگ‌هایی از جنس پلی‌اتیلن استفاده می‌شود که به دلیل این‌که در معرض نور خورشید قرار نگیرند، آن‌ها را در زیرخاک دفن می‌کنند.

💦 آبیاری بارانی:

در این روش آب به‌وسیله‌ی یک سری آب‌پاش به‌صورت فشارقوی و از محل مرکزی به سرتاسر محیط پاشیده می‌شود. این عمل موجب توزیع یکنواخت آب در محیط می‌شود. در این روش به لوله‌ها، پمپ‌هایی وصل می‌شود که موجب فشار آب‌شده و آب از طریق نازل‌های مخصوص پاشیده می‌شود. دلیل این‌که نام این روش را آبیاری بارانی گذاشته‌اند، این است که آب با سرعتی کمتر از نفوذپذیری خاک، به‌صورت قطرات باران بر سطح زمین پخش‌شده و در خاک نفوذ می‌کند و موجب جلوگیری از رواناب می‌شود.

💦 لوازم آبیاری بارانی

لوازم موردنیاز این نوع آبیاری، آبپاش مخصوص، قطره‌چکان، آبپاش مخفی، فیلتر آبیاری، شیر برقی و غیره است. این وسایل و تجهیزات باید توسط متخصصینی در زمین‌های کشاورزی و زراعی موردنظر جای گذاری شوند تا گیاهان دچار بی‌آبی نشوند.
یکی از وسایل مهمی که برای حفظ گیاهان در مزارع و مخصوصا گلخانه‌ها استفاده می‌شود، مه پاش است. مه پاش موجب کنترل دما و رطوبت در محیط شده و حتی موجب خنک‌سازی فضا می‌شود. مه پاش‌ها آب را به‌صورت پودر شده، تبدیل کرده و سطح گیاهان را مرطوب می‌کنند. از این سیستم حتی برای سم‌پاشی و کودپاشی به میزان موردنیاز و کم استفاده می‌شود. در مه پاش‌ها، آب داخل مخزن، توسط پمپی مخصوص کشیده می‌شود و پس از فشرده‌سازی، آب توسط نازل مه پاش به صورتی که تنظیم‌شده است، در سرتاسر محیط پاشیده می‌شود.

⭕ مدیریت : مهندس محمدیان

 

 

 

نوار تیپ دوخت از وسط تولید جدید در اصفهان

 

چیدمان تولید لوله ۱۶

تولیدلوله ۱۶پلی اتیلن

تولید لوله نخدارجایگزین لوله پلی اتیلن درسایزهای مختلف

کلاف پیچ لوله ۱۶

خط تولیدنوارتیپ درسایز10سانت و20سانتی

چیدمان نوارتیپ اریوکشت اصفهان

تولیدنوارتیپ اریوکشت بامواداولیه پتروشیمی

تست ابدهی نوارتیپ اریوکشت اصفهان

لوازم آبیاری قطره ای , لوازم آبیاری بارانی , لیست قیمت تایمر آبیاری قطره ای , مرکز فروش لوازم آبیاری ,