ساخت،نصب،راه اندازی و فروش لوازم جرثقیل سقفی و دروازه ای بازویی

 ✨طراحي و ساخت جرثقيل هاي سقفي و تجهيزات جابجايي مواد 
 ✨تعمير،نگهداري،فروش و تهيه کليه لوازم بالابر 
✳️مجموعه صنعتی کر‌وز کرین 

💠مشاوره و طراحی انواع جرثقیل سقفی -انواع جرثقیل دروازه ایی -انواع جرثقیل بازویی – انواع جرثقیل آویز – انواع مختلف جرثقیل های خاص ترکیبی از گروه های فوق برای کاربرد های خاص

💠خرید انواع جرثقیل سقفی استوک وتاورکرین و اصلاح در سایت با تضمین کیفیت 

💠طراحی و ساخت سازه های جرثقیل سقفی بر اساس استاندارد های …..و AWS, DIN 

💠فروش تجهیزات برق رسان شین باز و بسته سی ریل

💠فروش چرخ وشفت انواع راهبر ها وارابه ها وجعبه چرخ (weelblock)در سایز های مختلف

💠 فروش ریموت کنترل و تابلوبرق جرثقیل و لوازم اتوماسیون

💠فروش و خرید انواع بالابر مدل دماگ ، اشتال ، آبوس ورلند ، کنه کرین ،، دوناتی ، پودم ,بلغاری ، سامسونگ کره ، کیتو 

💠انجام محاسبات ، نقشه سازه وسوله وجرثقیل – چک لیست کامل بازرسی از جرثقیل های سقفی با ارائه گواهینامه معتبر با تاییده از وزارت کار .

💠کیفیت جوشهای انجام شده در بخش سازه جرثقیل سقفی سالهاست در این شرکت کنترل و صحت اجرا با ارائه گواهی تاییدیه جوش (Certificate ) به مشتری تضمین می دهد.

💠مشاوره بازرسی استقرار سیستم های تعمیر و نگهداری تا مراحل دریافت certificate طبق استاندارد های تخصصی .

🌟با اولین تماس مشتری دائمی ما باشید🌟

 

✳️جرثقیل سقفی چیست؟

🔻جرثقیل سقفی ، بالابر سقفی یا Overhead crane برای جابجایی بار در انبارها و سالن‌های صنعتی کاربرد دارد. این جرثقیل معمولاً دارای دو ریل موازی است که به صورت افقی در طول سالن نصب شده و جرثقیل در شش جهت بر روی آن حرکت می‌کند. جرثقیل وسیله ای است که در انواع گوناگون و قابلیت های مختلف جهت جابجایی اجسام و اشیاء سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

🔻جرثقیل متشکل از یک تیر، یک قلاب و یک کابل متصل به آن می باشد که برای بلند کردن اجسام و بار ها مورد استفاده قرار می گیرد.جرثقیل سقفی نوعی جرثقیل می باشد که مورد استفاده در داخل سالن ها و سیلو های سرپوشیده قرار می گیرد که بعنوان مناسب ترین و بهترین وسیله در این زمینه ها می باشد.

✳️ویژگی های جرثقیل بازویی؟

💥معمولا ظرفیت بیشینه آنها به ۱۰ تن می رسد ولی در موارد خاص تا ۱۵ تن هم امکان افزایش دارد.
💥بسته به محل نصب بازو، بین ۱۸۰ تا ۳۶۰ درجه شعاع کاری و گردش دارد.
💥چرخش بازو می تواند به صورت دستی یا بوسیله موتور گردان صورت پذیرد.جرثقیل بازویی می تواند داخل فونداسیون، روی پلیت، روی ستون سوله و روی دیوار نصب گردد و حتی قابلیت حمل داشته باشد. ( پرتابل)
💥مشابه جرثقیل های سقفی و دروازه ای عمل می کنند، ولی به مراتب قیمت مناسب تری دارند.
💥نصب و راه اندازی و نگهداری و تعمیرات جرثقیل بازویی به مراتب آسان تر و ارزان تر از جرثقیل های سقفی و دروازه ای است.

✳️کاربرد های جرثقیل بازویی:

💠بیشترین کاربرد جرثقیل های بازویی در ایستگاه های کاری در کارخانه هاست. ایستگاه های ماشین کاری، جوشکاری، بسته بندی و مونتاژ نمونه هایی از آن ها هستند. و در مناطقی که نیاز به بالابری و پایین آوردن سبک و ساده بار هست، از جرثقیل بازویی استفاده می شود.اگر نیاز به محدوده کاری گسترده قلاب دارید و یا می خواهید اکثرا بارهایی را نزدیک به حداکثر مجاز بردارید، استفاده از جرثقیل بازویی توصیه نمی شود.

✳️جرثقیل دروازه‌ای چیست؟

🔹🔸جرثقیل دروازه‌ای که نام دیگر آن گنتری کرین است برای جا به جایی، تخلیه و بارگیری بار بر روی شناور و یا محیط‌های باز استفاده می‌شود. معروف‌ترین این جرثقیل‌ها جرثقیل zpmc می‌باشد. این جرثقیل مشابه جرثقیل سقفی است. اما تفاوت آن با جرثقیل سقفی این است که در جرثقیل دروازه‌ای پل حمل واگن متحرک بر روی چندین پایه مستحکم شده است.

به مدیریت:محمدعلی معصومی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

مجموعه مهندسی کروز کرین در شهر قدس , مجموعه مهندسی کروز کرین , مجموعه مهندسی کروز کرین معصومی , فروش لوازم جرثقیل سقفی ,  فروش لوازم جرثقیل دروازه ای , فروش لوازم جرثقیل بازویی , ساخت جرثقیل سقفی , نصب جرثقیل سقفی , راه اندازی جرثقیل سقفی , ساخت جرثقیل دروازه ای , نصب جرثقیل دروازه ای , راه اندازی جرثقیل دروازه ای , ساخت جرثقیل بازویی , نصب جرثقیل بازویی , راه اندازی جرثقیل بازویی ,