محصولات آرایشی و بهداشتی بلزا

? محصولات آرایشی و بهداشتی بلزا ارائه محصولات با کیفیت ، مرغوب و با اصالت از برندهای معتبر جهانی مشغول به فعالیت است. هم اکنون محصولات آرایشی و بهداشتی بلزا در ادامه این رسالت و سابقه درخشان، به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال از برندهای معتبر خارجی و ایرانی در محیط آنلاین است. مشتریان می توانند از میان هزاران محصول با کیفیت خارجی و داخلی آرایشی، بهداشتی و عطر ، محصول مورد نظر خود را جستجو ، بررسی و انتخاب نمایند. در محصولات آرایشی و بهداشتی بلزا مشتریان عزیز می توانید به راحتی، خرید اینترنتی لذت بخش، مطمئن و آسان را تجربه کنند و کالای مورد نظر خود را به سرعت در سراسر ایران دریافت نمایند.

? محصولات آرایشی و بهداشتی بلزا مجموعه ای با کیفیت از محصولات آرایشی همچون کرم پودر و پرایمر صورت، کانتور و هایلایت، پنکیک،کانسیلر،رژ گونه،ریمل وخط چشم،سایه چشم ،انواع رژ لب وخط لب،لاک و محصولات آرایش ناخن را برای خرید اینترنتی فراهم نموده است.

? همچنین محصولات مرغوب و با اصالت مراقبت از پوست شامل انواع کرم روز،کرم شب،مرطوب کننده وآبرسان،ضد آفتاب،ضد لک و روشن کننده،ضد چروک،لیفت و سفت کننده،محصولات درمانی جوش،ماسک،کرم دور چشم وکرم های ضد پف و تیرگی دور چشم ومحصولات مراقبت مژه و ابرو

? محصولات مراقبت مو شامل مجموعه کاملی از بهترین های شامپو

مدیریت:آقای داداشی

 

 

 

این اسپری صاف کننده ی عالی برای موهای زبر و خشک بدون نیاز به سشوار میباشد. آبرسانی فوق العاده و نرم کنندگی بی نظیرمو، رفع وزی مو، رفع خشکی مو،از تاثیرات این اسپری میباشد
(برای اولین بار در ایران تجربه ایی متفاوت)

کراتین شکلات: در 2مدل
با قرنطینه 3 روزه و بدون قرنطینه
صافی در حد ریباندینگ ، کاملا گیاهی
ماندگاری 8تا 12 ماه
نوع مو : رنگ ، دکلره ، آسیب دیده ،کشسان و مو معمولی
درصد صافی : 100% 
درصد احیا : 100%
مناسب برای زنان باردار،مادران شیرده و کودکان

کراتین صدف
بدون قرنطینه
کراتین احیا بالاییی دارد و همچنین ضد موخوره میباشد
مناسب برای انواع مو
درصدصافی: 100%
درصد احیا :100%
تاثیرات : موهارو کاملا نرم و ابریشمی میکند
ماندگاری : 6 تا 8 ماه است.(درصورت نگهداری درست بعداز کراتین )
بعد کراتین حتما باید از یک ماسک و شامپو فری سولفات استفاده کنید

بادی اسپلش: اسپری خوشبو کننده بدن هستن
رایحه بادی اسپلش برعکس عطرها بسیارملایم و سبک هستن به این اعتماد به نفس را بالا میبرند
مناسب ترین زمان برای استفاده از بادی اسپلش بعد از حمام است که پوست هنوز رطوبت دارد‌. نواحی که می خواهید از بادی اسپلش استفاده کنید بهتر از نواحی ضربان دار باشد مثل مچ دست ،پشت گوش، گردن باشد

بادی‌اسپلش‌ها، باعث خوشبو شدن پوست بدن می‌شوند. رایحه حاصل از بادی اسپلش‌ها برخلاف عطرها، بسیار سبک و ملایم است به همین دلیل اعتماد به نفس را بالا می برد. این بادی اسپلش آبرسان قوی پوست است و لطافت و جوانی پوست بدن را حفظ می کند. همچنین این محصول را می توان روی ساقه موها جهت خوشبو شدن و آبرسانی به موها اسپری کرد.

 

روغن آرگان: سبب بازسازی تقویت و ترمیم عمقی پوست سر خشک و آسیب دیده میشود.
بخاطر داشتن انواع ویتامین ها باعث تقویت، رشد مو و باعث جلوگیری از ریزش مو میشود.
ساختار ابریشمی ای روغن معجزه آسا سبب ایجاد حس نرمی لطافت و رفع شکنندگی و جلوگیری از ایجاد موخوره در تار مو می شود .
استفاده روزانه از روغن آرگان به تقویت و بازسازی موهای آسیب دیده از رنگ، دکلره، مواد شیمیایی، حرارت سشوار شده و با رطوبت بسیار بالا از وز شدن موها جلوگیری میکند.
خواص روغن آرگان تقویت کننده ضد موخوره رطوبت رسان و تقویت کننده موهای خشک و آسیب دیده نرم کننده با حفظ حجم و حالت مو بدون نیاز به آبکشی است.

روغن آرگان به طلای مایع شهرت دارد! این روغن اکسیری است که جادو می‌کند. فواید روغن آرگان بسیار زیاد است و از درمان پوست و مو گرفته تا مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان را شامل می‌شود.

می‌توان گفت این روغن بهترین روغن برای مو است. مو یکی از ویژگی‌های زیبای هر فرد است و البته بر روی ظاهر، اعتماد به نفس و یا حتی ویژگی‌های شخصیتی‌اش هم تاثیر می‌گذارد. اگر فردی را می‌بینید که موهای سالم و درخشانی دارد و درست در همان زمان از موهای آسیب‌دیده خودتان نا امید می‌شوید، باید بدانید که وقت آن است که به موهای خود بیشتر برسید! موها به دلیل قرار گرفتن در معرض حرارت، مواد شیمیایی، انواع رنگ مو و … نیاز به مراقبت زیادی دارند تا بتوانند وضعیت سالم خود را حفظ کنند و اینجاست که روغن مو قهرمانانه وارد می‌شود.

ماسک جوانه گندم : به دلیل داشتن ویتامین‌های مفید و اسیدهای چرب مورد نیاز به عنوان ماده کارآمد در تولید محصولات مراقبت از مو مورد استفاده قرار می گیرد .
تاثیر: حفظ تعادل پوست سر، جلوگیری از خشکی مو ،جلوگیری از ریزش مو ،تقویت ریشه ها و فولیکول های مو، کاهش شوره سر، بازگرداندن درخشش و زیبایی به مو

ماسک آرگان: از ویژگی‌های خاص این ماسک می‌توان به فواید بیشمار روغن آرگان اشاره کرد .
مرطوب کننده قوی و همچنین به دلیل داشتن میزان بالایی از ویتامین های a و آنتی‌اکسیدان، با استفاده از این محصول با شوره و پوست سر خشک خداحافظی کنید .
این ماسک مو می توانند موهای آسیب دیده را ترمیم کند. و به موها درخشش و شفافیت ببخشد.

ماسک بستنی:
مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده می باشد.
محصول کاملا ارگانیک و سالم دارای تثبیت کننده رنگ مو و باعث افزایش و دوام ماندگاری کراتین، ریباندینگ می‌شود

شامپو فری سولفات :مناسب برای موهای چرب و خشک و آسیب دیده
بعد از کراتین باعث خوش حالتی و نرمی مو میشود.
این شامپو باعث ماندگاری تاثیرکراتین،تثبیت کننده رنگ،و آبرسانی کامل مو میشود

ماسک زغالی :یک کاندیشنر بدون سولفات و پارابن
مناسب برای موهای معمولی دکلره و رنگ شده
این ماسک کاملا ارگانیک و سالم و تثبیت کننده مو است.
باعث افزایش دوام و ماندگاری کراتین تغذیه و آبرسانی می شود

 

 

فروشگاه تخصصی محصولات پوست و مو , فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی , سایت لوازم آرایشی , بهترین فروشگاه لوازم ارایشی , خرید لوازم آرایشی اصل , خرید لوازم آرایشی ارزان , لیست لوازم بهداشتی , کراتین نانوکراتین , پوست و مو , صافی مو , احیا مو , شامپوفری سولفات , محصولات بلزا