Address & Contact

Our Address

اصفهان _ کاشان

Telephone

تولید و فروش شمع رزینی و محصولات تزئینی

⚜️ وسایل تزیینی و لوازم دکوری شیک حس خوبی به خانه شما می دهد و باعث تنوع در دکوراسیون و چیدمان منزل می شوند، بنابراین باید با توجه و ظرافت خاصی برای خانه انتخاب شوند. این لوازم دکوری فقط مخصوص به نشیمن و پذیرایی نیست و می توان از آن ها برای آشپزخانه نیز استفاده کرد.  وسایل تزیینی بنا بر سبک خانه ، می تواند طراحی های سنتی و مدرن داشته باشد. برای دکوراسیون اتاق پذیرایی می توان از دکوری های لوکس تر استفاده کرد و برای آشپزخانه از وسایل فانتزی تر بهره برد.

⚜️ به چه وسایلی لوازم دکوری می گویند؟

دکوریجات به وسایل کوچک و ریز در خانه می گویند که حالت تزیینی دارد و می تواند کاربردی خاص نداشته باشد، ولی بیشتر برای زیبایی و زیباترکردن محیط و قفسه ها و یا بوفه و محصولات چوبی استفاده می شود. از جمله لوازم دکوری میتوان به : رومیزی، کوسن، مجسمه، گلدان، پرده، لوستر و قاب عکس اشاره کرد. اکثر این وسایل لوازم کوچک و قابل حمل می باشند که به سلیقه صاحب خانه خریداری و چیدمان میشود.

⚜️ تنوع مختلف لوازم دکوری و تزیینات منزل

⚜️ گلدان ها
انتخاب گلدان برای منزل یکی از انتخاب های راحت برای فضا می باشد، با این انتخاب شما میتوانید فضایی رمانتیک و سرزنده داشته باشید. قراردادن گل طبیعی در چیدمان خانه میتواند از روزمرگی ها کم کرده و باعث نشاط آن گردد. در انتخاب گل های داخل گلدان میتوان از پالت رنگی که در چیدمان خانه استفاده شده است کمک گرفت.

⚜️ آینه ها
از زیباترین وسایل دکوری آینه ها هستند. آینه ها می توانند بنا به چیدمان خانه بزرگ و کوچک باشند. اگر به سقف خانه آینه زده شود نور خانه را چندین برابر خواهد کرد و اگر در گوشه ها گذاشته شود نور را به نقاط تاریک گوشه ها هدایت خواهد کرد. اگر فضای خانه شلوغ باشد با استفاده از یک آینه ساده میتوان سادگی آن را کاهش داد و اگر فضا خلوت باشد با استفاده از قاب های دور آینه در رنگ های مختلف میتواند شکوه و جلوه خاصی به چیدمان خانه ببخشد.

⚜️ آثار هنری
استفاده از آثار هنری در دیوار خالی و سفید خانه ها می تواند تاثیر زیادی در دکوراسیون خانه داشته باشد. آثار هنری به دلیل منحصر به فرد بودن خود خانه و چیدمان را متفاوت می کند. آثار هنری میتواند مجسمه سنگی، فلزی، پلی استر، چوبی و یا دست ساز های رزینی باشد. از دیگر آثار هنری نقاشی ها هستند که می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد و همراه با قاب هایی با طراحی مختلف جلوه خاصی به دیوار خانه ها بدهد.

⚜️ ظروف و کاسه ها
ظروف تزیینی و کاسه ها می تواند بخشی از چیدمان و دکور خانه باشد. طوری که میتوان روی میز، کنسول، درآور و یا میز جلو مبلی قرار گرفته و داخل آن را با سنگ های تزیینی و گل طبیعی و سنگ و مروارید و حتی خوراکی های خوشمزه پر کرد.

⚜️ شاخه ها و گل ها
اگر بخواهیم گوشه ای از اتاق را به طبیعت نزدیکتر کنیم میتوانیم از درختان و شاخه ها در هر ابعادی استفاده کرد. شاخه های کوچک برای تزیین کاسه ها و بزرگتر برای نصب در دیوار خانه بهره برد. جالب اینجاست که می توان از رنگ طبیعی خود شاخه در دکوراسیون استفاده کرد و یا رنگ های دیگری زد و به آن ظاهری متفاوت بخشید.

⚜️ شمع ها
شمع ها میتواند فضای خاصی را در دکور خانه مخصوصا ورودی ها داشته باشد. شمع ها با رنگ و ابعاد متفاوت بر روی کنسول و غذاخوری قرار می گیرد. با استفاده از چیدمان متقارن در رنگ ها و ابعاد شمع ها میتوان طرح متفاوتی به آن ها بخشید.

⚜️ جعبه ها
جعبه های دکوراتیو از جمله لوازم و اکسسوری ست که می تواند فضای امنی برای ساعت و جواهرات و عینک شما باشد. یکی از جاهای قرارگرفتن این جعبه ها کنار در ورودی و روی کنسول می باشد. طرح ، اندازه و ابعاد و رنگ و جنس این جعبه ها می تواند متفاوت باشد.

⚜️ دکوریجات سفید
استفاده از اکسسوری سفید به خانه گرما و جلوه خاصی میبخشد. می توانید یک گلدان یا مجسمه سفید را جلوی یک دیوار تک رنگ آبی یا سبز بگذارید تا با کنتراست ایجاد شده جلوه ای که به آن نقطه خانه میبخشد را ملاحضه کنید. چیدمان لوازم دکوری مانند شمع، گلدان و کاسه را در یک نقطه از خانه باعث به وجود آمدن یک نقطه کانونی می شود و ترکیب سفید با طلایی و نقره ای خانه را باشکوه و مجلل میکند.

⚜️ سینی در دکوراسیون
در گذشته از سینی برای جا به جا کردن غذا و چایی استفاده میشده است اما این روزها سینی ها یکی از وسایل تزیینی در چیدمان خانه به حساب می آیند. با چیدن مجسمه های کوچک و شمع و گلدان هایی با ابعاد کوچک در سینی های آینه ای و یا فلزی میتوان تزیینات خاصی در پذیرایی و اتاق خواب و نشیمن داشت.

⚜️ مجسمه ها
مجسمه ها از نمونه ی بسیار کاربردی در تزیینات خانه می باشد. با مجسمه ها با ابعاد ، جنس و شکل های مختلف که میتواند نماد سرگرمی، حیوان، انسان و یا هر شی دیگری باشد، دکوراسیون خانه را منحصر به فرد و متناسب با سلیقه صاحب خانه چیدمان کرد.

⚜️ دریم کچرها
از جمله نمادهایی که در باور عمومی مردم برخی کشورها برای دور شدن از کابوس و خواب بد استفاده می شود. این اکسسوری که در رنگ ها و طرح ها و جنس های مختلفی در دکوراسیون خانه استفاده میشود این روزها خواستگاه فراوان دارد و میتوان دردیوار پذیرایی و اتاق خواب از آن استفاده کرد.

⚜️ لوستر و آباژور
نور نقش مهمی در زیبایی خانه شما دارد. استفاده از لوسترها در اتاق ها و پذیرایی نقش مکمل در چیدمان دارد و باعث جلوه بیشتر فضا می شود. رنگ طلایی در لوستر بسیار مجلل است. رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون مینیمال و لوسترهای رنگارنگ انتخاب خوبی در چیدمان مدرن است. آباژورها با دو مدل پایه بلند و پایه کوتاه در گوشه های نشیمن و اتاق خواب میتواند انتخاب خوبی باشد. آباژورهای کوتاه سرامیکی و سنگی بر روی میز عسلی و پاتختی استفاده می شوند. جنس آباژورها میتواند پارچه ای از جنس پارچه مبل باشد.

⚜️ تابلوهای دیواری
تابلوها یکی از لوازم تزیینی پرکاربرد در چیدمان خانه هستند، میتوانید با استفاده از عکس های قدیمی و یا نقاشی های متنوع و یا جملات انگیزشی و مثبت، مجموعه ای منحصربه فرد در دیوار اتاقتان داشته باشید. حتی میتوانید از تابلوهای هنری و سه بعدی و برجسته برای زیباتر شدن دیوارها استفاده کنید. خشک کردن گل های مورد علاقه و قاب کردن آنها میتواند ایده دیگری برای تابلو باشد.

مدیریت : مینا لامع

 

لوازم دکوری شیک و ارزان , لوازم دکوری منزل , لوازم دکوری لوکس , خرید وسایل دکوری شیک منزل , لوازم دکوری فانتزی ,