Address & Contact

Our Address

شهرکرد

Telephone

اجرای پروژه های پتروشیمی پالایشگاه پیمانکاری قاسمیان

▪️ مخازن یکی از پر استفاده ترین تجهیزات در صنایع پالایشگاهی می باشند. مخازن بر حسب شکل هندسی، یا موادی که در تولید آن مورد استفاده قرار میگیرد، سیالاتی که داخل آن قرار است نگهداری شود و محیطی که مخزن در آن قرار می گیرد با هم تفاوت دارند. انواع مختلفی از مخازن برای ذخیره مایعات در پالایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

✅ پایپینگ چیست؟

▪️ پایپینگ فرآیندی است که در آن انواع لوله ها، اتصالات و شیر آلات را برای راه اندازی یک سیستم و در راستای انتقال نوعی از انواع سیالات (مایع، جامد و یا گاز) از نقطه و مکانی به نقطه و مکانی دیگر، مونتاژ می کنیم. به این عملیات، پایپینگ یا سیستم لوله کشی می گویند.

✅ اورهال پالایشگاه

▪️ اورهال که به تعمیرات اساسی پالایشگاه ها و نیز دیگر تجهیزات و شبکه های صنعتی اتلاق می شود، از کلمه انگلیسی (overhaul) گرفته شده است که به معنای پیاده کردن و دوباره سوار کردن، سراسر بازدید کردن، پیاده سوار کردن و بازدید موتور است.

✅ انواع استراکچر و سازه های فلزی

▪️ استراکچر و سازه های فلزی در برابر زلزله دارای عملکرد بهتری هستند که بتوانند ضمن حفظ پایداری و انسجام کلی خود انرژی ناشی از زلزله را تا حد امکان جذب و مستهلک نمایند. با توجه به منحنی نیرو- تغییر مکان سازه ها هر چه استراکچر و سازه های فلزی شکل پذیرتر باشد انرژی بیشتری را هنگام زلزله جذب کرده و رفتار مطلوبتری دارد. فولاد نرمه به علت طبیعت شکل پذیر از این نظر ماده مناسبی می باشد و می تواند میزان زیادی انرژی جذب کند .

✅ انواع استراکچر و سازه های فلزی از لحاظ شکل ساختار:

▪️ سازه‌های قاب بندی شده: که مجموعه‌ای از اعضای محوری، خمشی و یا محوری خمشی اند.

▪️ سازه‌های پوسته‌ای: منابع نگهداری مایعات و گازها که نیروی محوری حاکم است.

▪️ سازه‌های معلق: که در آن نیروی کششی حاکم است.

▪️ معمولاً در کارهای عمرانی منظور از سازه‌های فولادی، سازه‌های قاب بندی شده است. نقش قاب در ساختمان انتقال بارهای مرده، زنده و زلزله و بار برف از سازه به پی می‌باشد و پایداری کلی سازه راحفظ می‌کند.

 مدیریت : قاسمیان

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

انواع مخازن نفت و گاز pdf , انواع مخازن صنعتی  ,  آشنایی با انواع مخازن ذخیر , مخازن سقف ثابت ,  نصب مخازن پتروشیمی , اجرای پایپینگ , اجرای استراکچر  , اجرای  اورهال , صنعتی پیمانکاری قاسمیان در شهرکرد ,