Address & Contact

Our Address

رشت،جاده پیر بازار روستای کیشستان شهرک گلخانه ای گیلان

Telephone
مرکز تخصصی تولید گل و گیاه زینتی و فضاسازی شهری اشکور گل

Exif_JPEG_420


Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

پالم واشنگتن

Exif_JPEG_420

شهرک گلخانه ای گیلان

مرکز تخصصی تولید گل و گیاه فضا سازی گیلان گل
▪️ بارشد جامعه به سمت ایجاد فضای طبیعی وبهره گیری از محیط سالم, استفاده از دیوار سبز در طراحی محیط به یک روند پایدار تبدیل شده است در حال حاضر استفاده از دیوار سبز بدلیل زیبایی منحصربفرد روبه افزایش بوده است.

▪️ مزایای دیوار سبز (Green wall):

دیوار سبز موجب تصفیه هوا شده واز طرف دیگر با فرایند تبخیر موجب تثبیت رطوبت محیط و درنتیجه خنکی محیط در فصل گرم میشود و در فصل سرما همانند یک عایق عمل میکند.

✔️انواع گل و گیاه زینتی برای فضای سبز

▪️این محصولات شامل کاج لاوسون .کاج کامیس. انواع شمشاد (سبز وطلایی ونعنایی) .درختچه سه رنگ فیتونیا .پالم واشنگتن .پالم فونیکس . درختچه ژینکو.بید مجنون .پیتوس پروم (میخک ژاپنی).انواع موردها وشمشادهای پیوندی.

✔️ خصوصیات گیاهان (Green wall)

*کاج لاوسون : یک  درخت همیشه سبز با شاخ و برگ گسترده می‌باشد ارتفاع آن به حداکثر ۴-۵ متر می‌رسد بنابراین گزینه مناسبی جهت کاشت تک درخت و دیوار سبز می‌باشد.

* شمشاد: یکی از مناسب‌تری گیاهان همیشه سبز جهت ایجاد پرچین ودرخت آرایی هستند.

* کامیس : این گیاه در انواع خمره ای توپی وخمره ای نوکدارکه دارای گونه های مختلف پاکوتاه وپابلند می‌باشند برای کاشت تک درخت یا دیوار سبز مورد استفاده قرار میگیرند.

* پالم واشنگتن : با برگهای بادبزنی وتقارنی مهندسی شده و ارتفاع بلند نمادی از زیبایی آفریدگار است که منظره عالی به حیاط منازل میدهد.

* درختچه فیتونیا: این درختچه بدلیل طراحی وشکل ورنگ جذاب برگهایش جهت ساخت پرچین وحصار در فضای سبز و ایجاد حریم مورد استفاده قرار میگیرد.

💥 با توجه به تنوع رنگ ها، اشکال گیاهان و بافت برگ های آنها و همچنین قابلیت رشد آسان ثانویه به هرس و مدل سازی، می توان پروژه های طراحی بسیار متنوعی را اجرا کرد.

✔️ محوطه سازی با گل

💠مزیت اصلی این روش محوطه سازی، امکان چیدمان سریع و آسان فضاهای بزرگ  با گیاهان زنده است. شاخ و برگ ضخیم باعث افزایش رطوبت و ایجاد خنکی می شود که به ویژه در ماه های گرم بسیار ارزشمند است.

🔻در نهایت این امکان فراهم میشود  تا از گیاهان و درختان برای ایجاد گوشه های دنج در باغ، محافظت شده از خورشید، صدا و باد استفاده شود.

مدیریت : مهندس بهزاد نجفی

 

مرکز تخصصی تولید گل و گیاه زینتی اشکور گل در گیلان