مرکز فوق تخصصی خدمات مو ماه وش

ادرس سالن در حال تغییر می باشد

اطلاع رسانی بزودی

خبرهای فوق العاده در راه است

تخفیف ویژه تماس از سایت

? سالن فوق تخصصی رنگ مو ، کراتین ، احیای مو ، اویل تراپی و …..

? احیای تار مو ، کراتین بدون بو و بدون گاز به همراه صافی شلاقی موی مشکی

? احیای موهای آسیب دیده

? دکلره ، الکتروتراپی ، لایت سه بعدی ، رنگساژهای خاص ترکیبی ، آمبره ، سامبره ، بالیاژ ، دکاپاژ ، مش کاملا حرفه ای و ….

? زیبایی خود را از دستان هنرمند کادر مرکز تخصصی کراتین ماه وش بگیرید.?

? با حسن انتخابتان درخشیدن را تجربه کنید.?
? استفاده از بهترین مواد کراتینه مو در مرکز تخصصی ماه وش?

? موی خانم ها با رنگ کردن های مکرر ، اتو کردن های مکرر ، سشوار و صافی کردن مو و … دچار ضعف و آسیب  میشود . یکی از روش های کارامد در احیا سلامت و زیبایی موها لاین های درمانی مو و روش های مو تراپی است. خوشبختانه امروزه لاین های درمانی مختلفی برای درمان موهای آسیب دیده این گونه افراد وجود دارد. شرکت های معتبر و مختلفی در سراسر جهان به دنبال تهیه محصولات مربوط به موتراپی هستند و هر روز از محصولات جدید و موثر خود رونمایی می کنند که یکی از این دستگاه ها دستگاه یونیز میباشد.

? در مورد کراتینه مو بیشتر بدانید؟

همhنطور که همه ما میدانیم اساسا ً مو از کراتین (keratin) ساخته شده، همان پروتئینی که در پوست و ناخن هست.

موهایی که خیلی خشک و آسیب دیده شدن به این معنی هست که مو کراتین، آمینو اسید و پروتئین های خود را به مقدار زیادی از دست داده است . برای برگرداندن کراتین لازم به اینطور موها گاهی باید تا دو مرحله کراتینه انجام شود.

? کراتینه برزیلی و گاهی نانوکراتین چیست؟

نوع دیگری از کراتینه وجود دارد که علاوه بر احیاء موهای سوخته و آسیب دیده ، خاصیت صاف کنندگی نیز دارد. به این نوع کراتینه اصطلاحا کراتینه برزیلی و گاهی نانوکراتین نیز گفته می شود. اگر شما تنها می خواهید آسیب دیدگی موهای خود را رفع کنید و خواهان موهای صاف و لخت نیستید کراتینه نوع اول یعنی کراتینه احیاء گزینه مناسب شما می باشد. اما اگر خواهان احیاء مو به علاوه صاف و ابریشمی کردن آن می باشید ، کراتین برزیلی انتخاب مناسب شما خواهد بود.

مدیریت : خانم مینو گلمایی

بهترین مرکز رنگ مو در ساری , رنگ موی کراتینه دار ,رنگساژ بعد از کراتین , احیای موهای آسیب دیده , اویل تراپی , آمبره , سامبره , بالیاژ , دکاپاژ , مش ,