Address & Contact

Our Address

کرمانشاه ، چهارراه وکیل آقا ، خیابان مسیرنفت ، نبش کوی ده متری شهید خِرَدی

Telephone

بزرگتـــرین مرکز تهیـــه و فــروش تخــم مرغ محلــی تک‌زرده و دوزرده ، تخم بلدرچین ، تخــم کبک ، تخــم بوقلمـــون ، تخــم قــــرقاول و تخــم شتــــرمرغ خوراکــی در غرب کشـــور

🥚🍳 مرکز تهیه و توزیع تخم مرغ محلی تک‌زرده و دوزرده 🥚🍳

بزرگتـــرین مرکـــز تهیــه و توزیع تخــم مرغ محلـــی تک‌زرده و دوزرده ، تخــم بلدرچین ، تخــم کبک ، تخــم بوقلمــون ، تخــم قـــرقاول و تخــم شتــــرمرغ خوراکــی بصــــورت ( عمــــده و خــــرده ) همـــه روزه بارگیــری و ارســال از کرمانشــاه به تمام شهـــرهای کشور

تخــم مرغهـا در بالاتــرین کیفیت و بهتــــرین نژاد مرغ تغذیه با مرغوبتـــرین دان ( بدون آنتی بیوتیــک کامــلا طبیعـــی ) بار روز کامـــــلا تازه

منظــور از فــروش خرده حداقل ۱کــــارتن میبــــاشد

ارســــال به شهرستــــان با باربری ، پایانه‌هــای مســــافربری (اتوبوس ) ، خــاور ، نیســان و وانت با کمتــــرین هزینــــــه

— — — — — — — — — — — — — — — — — — —

🥚🍳 تخم مرغ بومی یا تخم مرغ محلی به تخم مرغ هایی گفته می شود که توسط مرغ های خانگی یا مرغ هایی که در مزارع و فضای باز به صورت طبیعی و بدون مصرف هورمون و آنتی بیوتیک زندگی می کنند ، تولید می شود.

🥚🍳 تفاوت تخم مرغ محلی و تخم مرغ ماشینی

🥚 از آن جا که مرغهای محلی تغذیه طبیعی و متنوع تری دارند معمولا تخم مرغهای محلی طعمی بهتر و غنی تر دارند ولی از نظر ارزش غذایی تفاوتی با تخم مرغ ماشینی ندارد.

🥚 مصرف داروهای آنتی بیوتیک و هورمونی در مرغ های محلی معمولا وجود ندارد و از این نظر احتمال وجود این مواد در تخم مرغ محلی نسبت به تخم مرغ صنعتی کمتر است.

🥚 روی تخم مرغ های صنعتی تاریخ تولید درج شده است ولی تخم مرغ های محلی تاریخ تولید ندارند و احتمال مانده بودن یا خراب شدن در آن ها بیشتر است باید توجه داشت که از جاهای مورد اطمینان و معتبر خرید کرد

🥚🍳 خواص تخم مرغ محلی اصل

تخم مرغ یکی از مغذی ترین مواد غذایی موجود بر روی سیاره ماست . تخم مرغ محلی پخته حاوی مقادیری ویتامین E ، D ، K ، B2 ، B5 و B6 است. یک تخم مرغ می تواند دارای ۷۷ کالری ، ۶ گرم پروتئین و ۵ گرم چربی سالم باشد . تخم مرغ دارای درصدی از تمام مواد غذایی ضروری است. در ادامه با تخم مرغ محلی آشنا خواهیم شد:

🥚 دارای کلسترول بالا است. ( تقریبا از ۲۱۲ میلی گرم کلسترول برخوردار است)

🥚 مقادیر بالایی از ویتامین ها را در خود جای داده است. (ویتامین A، ویتامینهای B6 ،B5 ،B12 ،B2، فولات، فسفر و سلنیوم، ویتامین E، ویتامین K ویتامین D، کلسیم و روی)

🥚 بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

🥚 زرده آن از آب مروارید چشم جلوگیری می کند. (زرده ی تخم مرغ محلی حاوی مقادیر زیادی از لوتئین و زیگزانتین است، وجود این مواد سلامت چشم را افزایش می دهد)

🥚 مقدار قابل ملاحظه ای امگا ۳ دارد.

🥚 کاهش وزن را به همراه دارد. (بسیاری از نیازهای بدن را برطرف می کند و احساس سیری طولانی مدت می دهد)

🥚 منابع زیادی از ویتامین d و c موجود در تخم مرغ وجود دارد که از آسیب استخوان ها جلوگیری می کند.

مدیریت : علی سیاسیاهی 

 

——————————————————————

تخــــم بلدرچیــــــن

۹ خاصیت شگفت‌انگیز تخم بلدرچین این خوراکی بی‌نظیر

۱. تقویت بینایی

مقدار چشمگیری ویتامین A در تخم بلدرچین وجود دارد که در سلامت چشم و کمک به بینایی نقش مهمی دارد. فعالیت آنتی‌اکسیدانی ویتامین A می‌تواند به کاهش تباهی لکه‌ی زرد (شایع‌ترین علت کوری در افراد مسن)، پیشگیری از آب مروارید و بهتر دیدن کمک بکند.

۲. تنظیم سطح کلسترول

مقدار زیادی از اسیدهای چرب مفید در تخم بلدرچین وجود دارد. این چربی‌ها برای سلامت قلب مفید است و می‌توانید با خیال راحت از مصرف آنها لذت ببرید. کلسترول خوب (HDL) شکلی از کلسترول است که به تنظیم کلسترول بد (LDL) بدن کمک می‌کند. بیش از ۶۰٪ چربی موجود در تخم بلدرچین را کلسترول خوب تشکیل می‌دهد. البته شاید تخم بلدرچین برای کسانی که مشکل کلسترول بالا دارند، مناسب نباشد. زیرا هر وعده از تخم بلدرچین در حدود ۱٫۶ گرم چربی‌های اشباع‌شده دارد.

۳. تحریک رشد

تخم بلدرچین مانند تخم‌مرغ یکی از منابع پروتئین‌ است. پروتئین‌ها وظایف بی‌شماری در بدن دارند. پروتئین‌ها در بدن به اجزای اصلی تشکیل‌دهنده‌‌شان تجزیه شده و به تشکیل و ترمیم سلول‌ها، بافت‌ها، عضلات، استخوان‌ها و رگ‌های خونی کمک می‌کنند. میزان زیاد پروتئین تخم بلدرچین می‌تواند رشد طبیعی و سالم بدن را تضمین کند.

۴. کاهش فشار خون

وجود پتاسیم در تخم بلدرچین باعث پایین آوردن فشار خون می‌شود، زیرا این ماده‌ی معدنی توانایی اتساع عروق را داشته و فشار و تنش را از سرخ‌رگ‌ها و عروق خونی دور می‌کند. میزان پتاسیم تخم بلدرچین از پتاسیم موجود در تخم‌مرغ بیشتر است.

۵. پاک‌سازی بدن

در دنیای این روزها که از سموم، آلودگی‌ها و فلزات سنگین پر شده، پاک‌سازی بدن از این عوامل مخرب اهمیت زیادی پیدا کرده است. براساس مطالعات، افزودن تخم بلدرچین به رژیم غذایی‌ می‌تواند به سم زدایی بدن کمک کند و اندازه‌ی سنگ کلیه و سنگ مثانه را کاهش بدهد.

۶. پیشگیری از بیماری‌های مزمن

آنتی اکسیدان ها اجزای حیاتی برای حفظ سلامتی انسان‌ها هستند. زیرا ما همیشه در حال نبرد با رادیکال‌های آزادی هستیم که موجب بروز سرطان و بیماری‌های مزمن می‌شوند. تخم بلدرچین محتوی مقادیر چشمگیری از ویتامین C و A بوده که اثر رادیکال های آزاد را خنثی و به حفظ سلامت‌ کمک می‌کند.

۷. درمان حساسیت

درمان حساسیت فصلی و … یکی دیگر از خواص تخم بلدرچین است. تخم بلدرچین سرشار از پروتئینی به‌نام «اووموکوئید» بوده که به‌عنوان یک ماده‌ی ضدحساسیت طبیعی در بدن عمل می‌کند. بنابراین اگر از گرفتگی بینی، التهابات یا سایر علائم واکنش‌های آلرژیک رنج می‌برید، تخم بلدرچین می‌تواند به حل مشکل‌تان کمک بکند.

۸. افزایش سوخت‌وساز

ویتامین B موجود در تخم بلدرچین می‌تواند با تأثیر بر عملکرد آنزیمی و هورمونی بدن، باعث افزایش سوخت و ساز شود. بنابراین تخم بلدرچین می‌تواند خیال‌تان را از عملکرد مناسب اندام‌های بدن راحت کند.

۹. افزایش سطح انرژی

انواع ویتامین ها و مواد معدنی موجود در تخم بلدرچین و مقدار ۶ گرم پروتئین در هر وعده‌ی آن، تخم بلدرچین را به غذایی مناسب برای افزایش انرژی و بهبود خلق‌وخو در اول صبح تبدیل کرده است. یک صبحانه سالم و سرشار از پروتئین و مواد مغذی برای کسانی که برای افزایش انرژی به کافئین یا سایر محرک‌ها وابسته‌اند، توصیه می‌شود.

احتیاط

همان‌طوری که پیش‌تر اشاره کردیم، چربی‌های اشباع‌شده در تخم بلدرچین وجود دارند. بنابراین باید مصرف آن در حد اعتدال باشد. افزودن زیاد تخم بلدرچین به رژیم غذایی‌تان باید با هماهنگی و مشورت پزشک صورت بگیرد. 

جهت تهیه تخم بلدرچین تازه و سالم میتوانید به مرکز فروش ما مراجعه کنید

قیمت تخم مرغ محلی , تخم مرغ رسمی , ارزش غذایی تخم مرغ , تخم مرغ دو زرده ,ً