مشاوره طراحی و اجرای کرکره های برقی و جک پارکینگی و شیشه سکوریت آسون وا

⛓ مشاوره و طراحی و اجرای کرکره های برقی و جک پارکینگی و شیشه سکوریت 
⛓ معمولی و اتوماتیک 
⛓ فروش موتور 
⛓ فروش تیغه
⛓ فروش متعلقات 

⛓ خدمات تعمیرات پاسخگویی 24 ساعته 
⛓ کرکره هوشمند آسون وا
⛓ فروش جک بازویی ایرانی ، چینی ، اروپایی 

? درباره آسون وا

⚜️ گروه درب اتوماتیک آسون وا با چندین سال سابقه در زمینه اجرای درب اتوماتیک شیشه ای، انواع درب های اتوماتیک کرکره ای، کرکره برقی ، و نیز انواع مختلف دربهای اتوماتیک پارکینگی، تلسکوپی، کرکره پنجره، کرکره برقی شفاف و … فعال می باشد. این صنعت از کشورهای پیشرفته و اروپایی به سایر نقاط جهان گسترش یافته است. 

⚜️ شرکت آسون وا با تکیه بر توانایی ، مطالعات و بررسی های مختلف ، بهره گیری از تجربیات و شناخت کافی از صنعت درب اتوماتیک اقدام به ارائه محصولات خود نموده است که در نوع خود جزء بهترین و با کیفیت ترین و شناخته شده ترین اتوماسیون درب اتوماتیک می باشد.

⚜️ آسون وا عرضه کننده انواع درب اتوماتیک درب شیشه ای درب تلسکوپی کرکره پنجره استفاده روز افزون از درب اتوماتیک به دلیل مزایا و قابلیت های فراوان در صنعت و ساختمان به نحو چشمگیری گسترش یافته است.

⚜️ این درب ها بر خلاف درب های قدیمی علاوه بر توازون مناسب قیمت ، کیفیت و کارایی بسیار بالا و عملکرد راحت و روان ، می توانند در صرفه جویی مصرف انرژی، تامین آسایش و امنیت کاربران خود نقش بسزایی ایفا کنند.

⚜️ برخورداری از تکنولوژی پیشرفته، دارا بودن معتبرترین استانداردهای بین المللی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات متضمن کیفیت بالای آنها است.

⚜️ شرکت آسون وا مجموعه کاملی از محصولات و برندهای معروف و با کیفیت اروپایی و آسیایی را در اختیار دارد.

? راهنمای خرید کرکره برقی و درب کرکره ای? 

بر اساس ابعاد و شرایط محل و بودجه در نظر گرفته شده مشتریان عزیز، جنس و عرض کرکره ها مشخص می شود. پس از مشخص شدن جنس تیغه ها با توجه به وزن کلی تیغه ها می بایست موتور مناسب انتخاب شود. بهتر است قبل از تصمیم گیری برای انتخاب جنس تیغه ها و موتور، ابعاد محل را اندازه گیری کرده و با کارشناسان ما مشورت نمایید.

آماده پاسخگویی به تماس های شما هستیم…

مدیریت:آقای حسین طباطبایی

 

09903857262
09903857454

 

 

 

کرکره برقی  , کرکره برقی رنگی , کرکره برقی لوکس , قیمت کرکره برقی دست دوم , محاسبه قیمت کرکره برقی , انواع کرکره برقی , قیمت کرکره برقی فولادی , کرکره برقی اقساطی ,