مشاور املاک آرشام

دفتر فنی مهندسی آرشام

مشاور املاک و دفتر فنی مهندسی آرشام

💠 خرید ، فروش ، رهن ، اجاره ، نقشه برداری و پیمانکاری

💠 ثبت سند

💠 مشارکت در ساخت

🏡 ویلا زمین باغ شالیزار آپارتمان

💠 انجام کلیه امور دکوراسیون داخلی

💠 طراحی نما بیرونی و داخلی

💠 انواع مشاور املاک

مشاورین املاک در ابعاد تخصصی به چند دسته تقسیم شده که هر کدام جداگانه به مشاوره و بازاریابی ملک میپردازند و مشتری را راهنمایی میکنند. به طور کلی مشاورین املاک به دسته های «مشاور فروشنده»، «مشاور خریدار»، «مشاور دو طرفه» و «کارگزار ملک» تقسیم میشوند. در ادامه به تشریح وظیفه هر کدام میپردازیم.

مشاور املاک و دفتر فنی مهندسی آرشام

💠 مشاور فروشنده

مشاور فروشنده فردی است که زمانی که یک فرد تصمیم به «اجاره یا فروش» ملک خود دارد، برای راهنمایی، مشاوره و بازاریابی ملک وی، به آن فرد کمک میکند.

💠 مشاور خریدار

مشاور خریدار فردی است که به افرادی که قصد خرید ملکی را دارند، مشاوره میدهند تا آن فرد ملک مورد نظر خود را پیدا و خریداری کند.

💠 مشاور دو طرفه

یک مشاور دو طرفه همزمان به خریدار و فروشنده مشاوره میدهد و نسبت به دو گروه قبلی کار سخت تری را پیش رو دارد. وی باید در رفتار و راهنمایی خود با صداقت کامل برخورد کند و از دو طرفِ «فروشنده» و «خریدار» بخواهد که یک قرارداد نمایندگی دو طرفه امضا کنند. در بعضی از کشورها مشاوره دو طرفه را در شرایطی میتوان به کار برد که یک کارگزاری نماینده خریدار و فروشنده باشد. به این صورت که یکی از مشاوران کارگزاری یک ملک برای فروش داشته باشد و یک مشاور دیگر از کارگزاری، به دنبال ملکی برای یک خریدار بگردد. در این حالت اگر دو طرف معامله مایل به معامله باشند، نمایندگی دو طرفه اتفاق می‌افتد.

مشاور املاک آرشام

💠 کارگزار معاملات

یک کارگزار معاملات نماینده خریدار و فروشنده هست و تعهد محرمانه ای با هیچ یک از طرفین معامله ندارد. او بدون در نظر گرفتن منافع طرفین به صورت قانونی به آن ها کمک میکند که این کار با امضای توافق نامه ای بین خریدار و فروشنده شکل میگیرد.

 

 

مدیریت : محمد پرور
مهندس عمران طراح و ناظر نظام مهندسی استان گیلان

09912041246 محمد پرور

 

 

 

باغ , ویلا , زمین , مشاور املاک , بهترین مشاور املاک , مزایای شغل مشاور املاک , ساعت کار مشاور املاک ,