Address & Contact

Our Address

رشت،میدان رازی،بالاتر از سه راه معلولین،مابین آسایش 5 و 7

Telephone

مصالح ساختمانی یاسر یاری در رشت

?مصالح ساختمانی رشت عرضه کلیه مصالح ساختمانی 

?سیمان، گچ، آجر، سفال، پودر خاک، شن و ماسه، فوم، تیرچه و بلوک 

?پیمانکاری _ اجرای ساختمان و مشاور در ساخت 

⚡️نماینده کارخانه سیمان 

⚡️نماینده کارخانه گچ سیمین 

⚡️نماینده کارخانه آجر اصفهان 

⚡️نماینده کارخانه عمران البرز 

?مصالح ساختمانی به متریال هایی گفته می‌شود که از آن‌ها در احداث و تولید سازه‌‌‌های مختلف استفاده می‌شود. در احداث یک بنا مصالح مختلفی به کار می‌روند که به صورت طبیعی یا مصنوعی و خام یا ترکیبی بوده و هر کدام دارای ویژگی‌‌‌های منحصر بفرد می‌باشند

?آشنایی با این مصالح به منظور ترسیم نقشه‌‌‌های ساختمانی و اجرای آن‌ها ضروری است، از این رو فعالان حوزه ساخت و ساز باید به خوبی با مواد و مصالح ساختمانی آشنا باشند تا سازه ای مقاوم و با دوام احداث نمایند. رایج ترین مصالحی که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنان جایگاه خود را در صنعت معماری و ساختمان سازی حفظ نموده اند چوب، سیمان، فلز، آجر و بتن می‌باشند.

?این متریال‌ها به دلیل مقاومت بسیار بالا و هزینه مقرون بصرفه در پروژه‌‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در دنیای مدرن امروز مصالح ساختمانی نوین توسط صنعتگران تولید و به بازار عرضه می‌شوند که در مقایسه با مصالح قدیمی‌قابلیت‌ها و مزایای بی شماری دارند.

✳️انواع مصالح بر اساس جنس 

?اگر بخواهیم مصالح ساختمانی را بر اساس جنس دسته بندی کنیم می‌توانیم به دو دسته مصالح مرکب و مصالح ساده اشاره نماییم.

?مصالح ساده 

مصالح ساده به مصالح طبیعی یا مصنوعی گفته می‌شود که مواد تشکیل دهنده آن‌ها مشابه باشد. مصالحی نظیر شن، آجر، سیمان و بلوک جزء مصالح ساده به شمار می‌آیند.

?مصالح مرکب 

مصالح مرکب به مصالح طبیعی و یا مصنوعی گفته می‌شود که در تولید آن‌ها از چند متریال استفاده می‌گردد. انواع ملات، بتن و ایزوگام جزء مصالح مرکب هستند.

✳️پیمانکاری چیست؟

?به طور کلی عملیات ساخت و ساز که توسط یک شرکت پیمانکاری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، در حوزه فعالیت‌های پیمانکاری ساختمان قرار می‌گیرد. شرکت‌ها و افرادیکه در حوزه پیمانکاری پروژه‌های ساختمانی فعالیت می‌کنند، در حقیقت، یک ارتباط نزدیک با صاحب ملک یا یک پروژه غیر مسکونی دارند.

به مدیریت:یاسر یاری 

شماره های تماس:
09113311824

 

مصالح ساختمانی در رشت , مصالح ساختمانی , مصالح ساختمانی یاری , سیمان , گچ , آجر , سفال , پودر خاک , شن و ماسه , فوم , تیرچه و بلوک , نماینده کارخانه سیمان , نماینده کارخانه گچ سیمین , نماینده کارخانه آجر اصفهان , نماینده کارخانه عمران البرز , یاسر یاری , پیمانکاری , اجرای ساختمان در رشت , مشاور در ساخت در رشت ,