مصنوعات فلزی عابدیان

🔶🔹خرید میز و نیمکت مدرسه بصورت مستقیم از تولید و بدون واسطه، چنانچه می خواهید میز و نیمکت بصورت مستقیم از تولیدی خریداری کنید می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

🟥 میز و صندلی مدارس

🔶🔹صنایع فلزی عابدیان بزرگترین تولید کننده انواع میز و نیمکت در ابعاد و مدل های مختلف، بصورت سفارشی و استاندارد، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

🔶🔹میز و نیمکت مدرسه یکی از مهمترین بخش های هر مدرسه ای است که باید داشته باشد. در گذشته تنها یک نوع نیمکت مدرسه وجود داشت ولی الان انواع مختلفی از میز و نیمکت وجود دارد که با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید آنرا تهیه کنید. همچنین اگر طرح خاصی در مورد نیمکت مدرسه دارید می توانید سفارش دهید و میز اختصاصی خود را داشته باشید.

🔶🔹نیمکت های مدرسه طبق استاندارهای جهانی و با توجه به سن بچه ها طراحی می شود. به عنوان مثال نیمکت مدرسه برای دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی کاملا متفاوت می باشد و هر کدام از اینها باید ارتفاع متفاوتی داشته باشد.

🔶🔹برای افزایش طول عمر این نیمکتها، بدنه آنها را از فلز محکم درست می کنند و فقط صفحه و کفی آنرا از ام دی اف استفاده می کنند. خوبی اینکار اینست که برای مدت سال بیشتری عمر خواهد و در اثر جابجایی هم خراب نخواهد شد و هر چند سال فقط کافی است صفحه آنرا عوض کرد.

🟪 میز و صندلی اداری و دفتری

🔶🔹تولید و فروش انواع میز و صندلی اداری در طرح ها و رنگ های گوناگون به اضافه هرآنچه که خریدار برای تجهیز اداری محل کار خود نیاز دارد. تجهیزات اداری شامل محصولاتی نظیر مبل ، صندلی ، پارتیشن و میز اداری می‌باشد.

🟦 اهمیت انتخاب تجهیزات اداری

🔶🔹اهمیت انتخاب و خرید میز و صندلی اداری را هرگز نباید نادیده گرفت. انتخاب صندلی، میز و لوازم جانبی می تواند نقش مهمی در افزایش روحیه کارکنان و افزایش بهره وری در فضای کاری شما داشته باشد.
🔶🔹از طرفی محصولاتی نظیر میز و صندلی اداری یکبار برای استفاده چندین ساله انتخاب می شوند. در کنار همه این موارد، شاخصی که حساسیت انتخاب و خریدمیز و صندلی اداری را افزایش می دهد، ارتباط مستقیم با بدن کاربر در مدت زمان طولانی است. اینجاست که استانداردهای ارگونومیک در بین تمام شاخص های مهم در انتخاب میز و صندلی اداری گنجانده شده است. پس بدون شک هر فردی در خرید میز و صندلی اداری به مشاوره کارشناس نیاز دارد.

 مدیریت :عابدیان

آدرس کارگاه تولیدی: مشهد کیلومتر۳جاده کلات کاظم آباد خیابان شهید فولادی .روبروی دهیاری .

(مصنوعات فلزی خراسان )

شماره تماس ______09154849978 

 

 

 

 

تولید و فروش انواع میز و نیمکت مدارس , تولید کننده انواع میز و نیمکت مدارس ,  جنس نیمکت ها ام دی اف  , رنگ پایه ها استاتیک کوره ای ,