تولید و پخش مستقیم مصنوعات پلاستیک خانگی و اداری و اسباب بازی آراز پلاستیک

آراز پلاستیک
تولیدوپخش مستقیم مصنوعات پلاستیک خانگی،اداری واسباب بازی

نمایندگی رسمی چینی زرین

نمایندگی رسمی بلوروشیشه اصفهان
پخش مستقیم ۱ظروف روحی وآلومینیوم
۲ملامین
بلوریجات
۵ پلاستیک
فلزیجات
۶اسباب بازی

🔹🔸درواقع اغلب سازه‌های زندگی روزمره ما از مصنوعات پلاستیکی ساخته شده‌اند. اگر توجه کرده باشید ضرورت پلاستیک به گونه‌ای است که به هر جا نگاه کنید، سازه‌ای از پلاستیک را مشاهده خواهید کرد. اما این پرسش مطرح می‌شود که مواد تشکیل‌دهنده پلاستیک چیست؟ درواقع پلاستیک از چه نوع مواد خامی تشکیل می‌شود؟ مصنوعات پلاستیکی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ برای پاسخ به تمامی این پرسش‌ها، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتری درباره مصنوعات پلاستیکی آشنا شوید.

🌀انواع مصنوعات پلاستیکی کدامند؟

🔹🔸 پلاستیک در دنیای اطراف ما نقش بسیار پر رنگی دارد. از ظروف پلاستیکی گرفته تا ساخت تلویزیون، کامپیوتر، لوازم خانگی، اسباب بازی، ساخت خودرو، ساختمان و غیره همگی ساخته شده از مصنوعات پلاستیکی هستند. در این بخش به انواع پلاستیک‌های رایج و کاربرد هر یک در صنایع مختلف می‌پردازیم.

🌀اکریلیک – پلی متیل متاکریلات PMMA

🔹🔸یکی از انواع پلاستیک‌های رایج، اکریلیک است. این پلاستیک شفاف، قدرت قابل توجهی در برابر اشعه فرابنفش یو وی دارد. حتی مقاومت این نوع پلاستیک در برابر گلوله و سایش به اثبات رسیده است. از آنجایی که این نوع پلاستیک حتی از شیشه هم محکم تر و مقاوم‌تر است، از آن برای صنعت خودروسازی استفاده می شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در ساخت چراغ‌های خودروها از این جنس پلاستیک استفاده می‌شود. همچنین کاربرد این نوع پلاستیک برای ساخت تجهیزات پزشکی نظیر مواد ترمیم کننده دندان‌ها، ساخت لنزهای چشم و تولید رنگ‌های پلاستیکی بسیار است. ناگفته نماند که از این نوع پلاستیک در ساخت قطعات دستگاه دیالیز، تولید سینک ظرفشویی، وان و قطعات سرویس بهداشتی به وفور استفاده می‌شود.

🌀پلی کربنات- PC

🔹🔸از دیگر پلاستیک‌های رایج در صنعت فنی و مهندسی می‌توان به پلی کربنات اشاره کرد. پلی کربنات را از نظر سطح دوام و مقاومت می‌توان چیزی میان شیشه و آکریلیک دانست. بدین ترتیب که سطح مقاومت پلی کربنات ۲۵۰ برابر بیشتر از شیشه و ۳۵ برابر بیشتر از آکریلیک است. از جمله ویژگی‌های این نوع پلاستیک می‌توان به سطح مقاومت بسیار بالا و انعطاف پذیری آن اشاره کرد. مصنوعات پلاستیکی ساخته شده از این نوع مواد، بیشتر ظاهر شیشه‌ای دارند. از پلی کربنات اغلب در گلخانه‌ها، پوشش نورگیرها، ساخت عینک‌های آفتابی، کلاه‌های ایمنی، شیشه‌های نشکن رنگی،پوشش استخرها، ساخت چرخ دنده‌ها و مواردی از این نظر استفاده می‌شود.

🌀کاربرد انواع مصنوعات پلاستیکی در صنایع مختلف

🌀پلی اتیلن – PE

🔹🔸از دیگر انواع مصنوعات پلاستیکی در صنعت فنی و مهندسی، پلی اتیلن است. ویژگی‌های منحصر به فرد و چگالی‌های مختلف از جمله مشخصه‌های پلی اتیلن محسوب می‌شود. پلی اتیلن انواع متفاوتی داشته که هر یک کاربردهای مختص به خود را شامل می‌شوند.

🌀پلی اتیلن LDPE

🔹🔸این نوع پلی اتیلن کم چگالی است. این نوع پلی اتیلن اغلب برای ساخت کیسه‌های پلاستیکی، ساخت ظروف غذا و همچنین ساخت بسته بندی های یکبار مصرف استفاده می‌شود.

🌀پلی اتیلن MDPE

🔹🔸این نوع پلی اتیلن دارای چگالی متوسط است. به همین دلیل کاربرد آن بیشتر برای تولید لوله‌های گاز، کیسه‌های حمل کننده و ساخت فیلم خلاصه می‌شود.

🌀پلی اتیلن HDPE

🔹🔸پلی اتیلن HDPE دارای چگالی بالا بوده و به همین جهت در قیاس با سایر مواد، مستحکم‌تر است. به همین جهت از این نوع ماده اغلب برای ساخت پالت‌های صنعتی استفاده می‌شود. اگر توجه کرده باشید، پالت های صنعتی تحمل جابجایی اجسام بسیار سنگین و انواع بارها را دارا هستند. البته که این نوع پالت‌ها، در انواع اندازه ها و ابعاد گوناگونی ساخته و پرداخته می‌شوند. همچنین از این نوع پلی اتیلن در ساخت میز و صندلی‌های تاشو، تولید بطری‌های پلاستیکی، تولید لوله آب و فاضلاب، ساخت قایق و ساخت اسنوبرد استفاده می‌شود.

🌀پلی اتیلن UHMWPE

🔹🔸این نوع پلی اتیلن همراه با وزن مولکولی بسیار بالاست. از این نوع پلی اتیلن برای ساخت پالت‌های پلاستیکی، زره‌های نظامی، ایمپلنت زانو، لگن و ستون فقرات استفاده می‌شود. همچنین این نوع پلی اتیلن در ساخت اسکیت روی یخ و مهر و موم هیدرولیک نیز کاربرد دارد.

🔹🔸اغلب صنعتگران از پالت‌های صنعتی برای انجام امور حمل و نقل بارها استفاده می‌کنند. چرا که پالت‌ پلاستیکی از جنس پلی اتیلن HDPE ساخته می‌شود. این نوع پلاستیک از مقاومت و سطح پایداری بسیار قابل توجهی برخوردار است. به همین دلیل پالت‌های صنعتی غالباً توانایی تحمل وزن بارهای سنگین را دارند. این نوع پلی اتیلن دارای چگالی بالا بوده و به همین جهت غالباً از آن برای جابجایی بارهای انبارداری در کارخانجات و کارگاه‌ها استفاده می‌شود.

🌀پلی پروپیلن- PP

🔹🔸پلی پروپیلن از جمله منعطف‌ترین و در عین حال مقاوم‌ترین پلاستیک‌های جهان شناخته شده است. مقاومت قابل توجه در برابر اسیدها و حرارت از جمله ویژگی‌های این ماده محسوب می‌شود. استحکام، کیفیت همراه با قیمت مقرون به صرفه این ماده سبب شده تا از آن به وفور استفاده شود. کاربردهای این نوع پلاستیک را می‌توان در صنعت خودروسازی، ساخت تجهیزات پزشکی، تولید ظروف مواد غذایی، سطح پوشش باتری‌ها، تولید الیاف و طناب، تولید مواد شیمیایی، ساخت مخازن و مواردی از این نظر برشمرد. ناگفته نماند که حتی ضایعات باقی‌مانده از این نوع پلاستیک نیز قابل استفاده است.

🌀پلی اتیلین ترفتالاتPET/PETE

🔹🔸این ماده از انواع دیگر مصنوعات پلاستیکی پر مصرف است که در زیر مجموعه پلی استرها شناخته شده است. مقاومت شیمیایی بسیار بالا و همچنین قابلیت بازیافت آن از ویژگی‌های ممتاز این ماده محسوب می‌شود. اگرچه این نوع پلاستیک دارای وزن بسیار سبکی است اما ضد آلودگی بوده و پایداری بسیار قابل توجهی را از خود نشان می‌دهد. از جمله کاربردهای این نوع ماده پلاستیکی ساخت فیبرهای شیشه‌ای، عایق در، دیوار و پنجره، تولید لوله‌های کربنی نانو، سینی‌های مایکروویو، ساخت رزین های شیمیایی، ساخت ظروف غذا، تولید لباس و مواردی از این قبیل است.

مدیریت:برادران یاری

09189727871 حسینی
۰۹۱۶۲۲۹۹۹۱۲درویشی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

قیمت فوکری کوتاه , ملاقه یکبار مصرف , خرید ظروف یکبار مصرف مشهد , خرید آنلاین ظروف یکبار مصرف , ظروف یکبار مصرف ,