Address & Contact

Our Address

گرگان ، چهارراه گلها

Telephone

مطب دندانپزشکی دکتر ابراهیم عصاری 

✅ مجموعه تخصصی ما شامل بخشهای مختلفی جهت ارائه خدماتی در خور مراجعین می باشد و تلاش کرده ایم تا محیطی آرام و عاری از هرگونه استرس و نگرانی برای شما فراهم کنیم.

✅ بخش (CSR)

✅ مجموعه ما دارای اتاق مخصوص استریلیزاسیون است که به اتوکلاوهای کلاس B که بیشترین میزان استریلیتی را در دنیا فراهم میکنند مجهز میباشد.

✅ بخش پذیرش(RECEPTION)

✅ سیستم مدیریت پذیرش مجهز به نرم افزارهای مدیریتی بوده و با پرسنل مجرب و باسابقه اداره می گردد و تمامی اطلاعات ثبت و ضبط و محفوظ بوده و باروش PRS یا پیگیری مداوم وضعیت بیماران و برنامه ریزی و یادآوری به آنها شرایط پرمشغله مراجعین ما را به آرامش دعوت میکند.

✅ بخش بیماران ورودی(OUT PATIENT)

✅ ما دراین بخش با آغوش باز پذیرای مراجعین محترم با هرگونه بیماری و یا نارسایی هستیم و دکتر عصاری شخصا کلیه بیماران را معاینه نموده و مشاوره تخصصی می دهند و طرح درمان در یک جلسه بطور کامل انجام میگیرد.

✅ بخش جراحی

✅ مجموعه ما شامل یک اتاق عمل با کلیه امکانات اورژانسی و دستگاههای مختلف جراحی مثل موتورهای جراحی پیزو سرجری و لیزر مورد استفاده در جراحی و درمکانی کاملا خصوصی و جدا است .دراین بخش کلیه عمل های جراحی از جراحی های کوچک لثه تا جراحیهای پیوند و سینوس و ایمپلنت انجام میشود.

✅ بخش ترمیمی. پروتز . و زیبایی

✅ در این بخش متخصصین پروتز و زیبایی سریعترین و علمی ترین روشهای تغییرات ظاهری دندانها را به انجام می رسانند.

 

دکتر ابراهیم عصاری

 

 مطب دندانپزشکی , مطب دندانپزشکی در گرگان , مطب دندانپزشکی دکتر ابراهیم عصاری ,