Address & Contact

Our Address

قم

Telephone

تولید کننده تیرچه صنعتی میلگرد بسترتوری پرسی و توری مش صنایع مفتولی کاوه

✳️میلگرد بستر  

💥برای مقاوم سازی سازه‌ ها از روش‌های متفاوتی استفاده می‌شود، یکی از این صنایع مفتولی کاوهروش‌ها استفاده از آرماتور و میلگرد بستر است. آرماتور اتصال بستر برای بهبود عملکرد ساختار دیوارهای بنایی شده یا ایجاد مقاومت اضافی در برابر بارهای جانبی (مثلا: باد، طوفان، زلزله) استفاده می شود.

میلگرد بستر همچنین برای کاهش خطر ترک خوردن در غلظت تنش در اطراف دهانه ها یا در نتیجه حرکت، از جمله کنترل انقباض، استفاده می‌شود.

✳️ویژگی های میلگرد بستر 

🔹🔸از جنس مفتول بوده.

🔹🔸به صورت آج دار است.

🔹🔸ضخامت ۴ میلی متری دارد.

🔹🔸ضد زنگ می باشد.

🔹🔸ضد فرسایش و بسیار مستحکم است.

✳️صنایع مفتولی چیست؟

💥صنایع مفتولی عموماً به دسته ای از محصولات صنعتی گفته می‌شود که معمولاً به عنوان صنایع مادر شناخته می شوند و این محصولات کاربردهای فراوانی در همه جای دنیا دارد(wireind)و صنایع مختلف دارند ،از جمله: درصنایع خودروسازی ،سازه های فولادی ،صنایع لوازم خانگی، یخچال سازی وساخت اجاق گاز نیزکاربرد ویژه دارند.

و همچنین کاربرد صنایع مفتولی در ساخت لوازم خانگی ازجمله لباسشویی ،ساختمان سازی وغیره… پیشرفت چشمگیری داشته است.

💥فنس ،سیم خاردار ،حلقه ای ، خطی و موارد بسیار دیگر از سری کاربردهای انواع صنایع مفتولی می باشد. و به طور کلی می توان گفت مفتول ها جزء آلیاژ های پرکاربرد و پرمصرف برای تهیه سایر تجهیزات می باشند.

☑️کاربرد توری پرسی 

💥یکی از بهترین محصولات تولیدی با استفاده از متریال مفتول سیاه یا برنج و یا استیل ضد زنگ می باشد.

💥بسیار کاربردی در ساخت قفس حیوانات می باشد .

💥کاربرد ویژه این متریال به عنوان محافظ ایمنی فضای محیط کارگران و غیره می باشد توری های حصاری دارای انواع مختلف بوده در نتیجه کاربرد متفاوتی هم دارند .

💥از این توری به دلیل مقاومت و امنیت بالا در سایر مکان ها استفاده میکنند .

💥از جمله: در زمینه حصار کشی مزارع ،جهت منع ورود به مکان های ممنوعه کاربرد دارد.

💥همچنین در ساخت فضای مناسب برای حیوانات ، مناطق نظامی و پادگان ها و مورد استفاده قرار میگیرد.

✳️تیرچه صنعتی چیست؟

🔺تیرچه هایی که خرپایی آن ها به روش جوش نقطه ای تولید گردد، تیرچه صنعتی نامیده می شوند. تیرچه های صنعتی در ظاهر یا به صورت مثلثی بوده و یا چهار وجهی می باشند. شکل گیری اجزای این تیرچه ها به صورت مستقیم می باشد و هیچ انحنایی در این مسیر شامل آن ها نمی گردد. اجزای تیرچه صنعتی به وسیله لولا به یکدیگر متصل می گردند.

🔺تیرچه های صنعتی برای تامین استحکام سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند و نقش ستون را ایفا می نمایند. متریال اولیه آن ها فولاد یا بتن بوده و در تولید سقف کاربرد دارند. در این سقف ها بلوک ها به صورت قالبی بتنی بر روی تیرچه ها قرار می گیرند و سازه ای به شکل T تشکیل می دهند. در این سقف ها که به سقف های تیرچه بلوک معروفند بخش تیرچه ها مهم ترین بخش می باشد که در روند ساخت آن کاربرد دارد.

✳️انواع تیرچه ها 

💎تیرچه بتنی 
💎تیرچه خرپایی 
💎تیرچه صنعتی  
💎تیرچه پیش تنیده 
💎تیرچه فلزی با جان باز  

✳️توری مش چیست؟

💫یک نوع از توری های ساخته شده با میلگرد آجدار یا ساده که به صورت توری مشبک فلزی می باشد را توری مش می گویند از این توری مش در صنایع مختلف استفاده می شود مخصوصا در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد.

💫برای مسلح نمودن بتن فونداسیون دیواره ها و جاده ها و کف و پل ها استفاده می شود و مانند یک شبکه میلگردی به این صورت که میله ها روی هم قرار میگیرند و به هم جوش داده می شوند این کار موجب به وجود آمدن چشمه هایی به صورت مربع شکل می شود.

به مدیریت:آقای دوستی

 

تولید مفتول آجدار و مفتول آرماتوربندی صنایع مفتولی کاوه در قم , صنایع مفتولی کاوه در قم , صنایع مفتولی کاوه , بهترین تولیدی صنایع مفتول در قم , تولید مفتول آجدار در قم , تولید مفتول آرماتوربندی در قم , تولیدی تیرچه صنعتی در قم , تولیدی میلگرد بستر در قم , تولیدی توری پرسی در قم , تولیدی توری مش در قم , صنایع مفتولی دوستی در قم ,