Address & Contact

Our Address

البرز،کردان کرج

Telephone

موزاییک های پلیمری و پرسی ملک محمدی

دهکده موزاییک کردان کرج

✨تولید و عرضه انواع موزاییک های پلیمری

🔴روش‌‌‌های تولید موزائیک:

⭐️روش ویبره‌ای یا لرزشی: در این مورد به هیچ عنوان با فشار سروکار نداریم و عمل تراکم و فشردگی و یکنواخت سازی به‌وسیله دستگاه لرزاننده صورت می‌گیرد و معمولاً به دلیل داشتن سطحی صاف احتیاجی به ساب نیز ندارد اما نوعی موزاییک‌های ویبره وجود دارد که در آن‌ها از سنگ تزیینی استفاده شده است و عمل سایش روی آن‌ها صورت می‌گیرد.

⭐️روش پرسی: در این مورد تراکم موجود در موزاییک به دلیل اعمال فشار با استفاده از دستگاه پرس می‌باشد. این فشار بر اساس ابعاد و نوع سنگ دانه‌های به کار رفته در آن تغییر و متنوع می‌باشد. موزاییک‌هایی که به این روش تولید می‌شوند حتماً باید ساب بخورند.

 

 

🔴موزاییک پلیمری چیست؟

🔹موزاییک پلیمری در واقع یک نوع سنگ مصنوعی است که با ایجاد تغییراتی در مواد اولیه آن و فرآیند پلیمریزاسیون و تولید شبکه‌‌‌های بلوری متصل بهم در سیمان تولید می‌شود.

🔹مخلوط کردن پلیمرها با مواد اولیه باعث تبلور و کریستاله شدن سیمان (ساختار شیمیایی بسیار منظم ) می‌شود. این امر باعث ایجاد استحکام و مقاومت بسیار بالا در محصول نهایی خواهد شد به طوری که مقاومت موزاییک پلیمری دو برابر بتن و مانند سنگ طبیعی می‌شود.

 

🔴موزاییک پرسی

🔹یکی از پرکاربردترین محصولات ساختمانی که به صورت گسترده در انواع رنگ‌ها و طرح‌‌‌های مختلف در بازار یافت می‌شوند موزاییک‌ها هستند. یکی از انواع موزاییک‌ها که به دلیل وزن پایین برای زیر پارکت و پشت بام بسیار مناسب هستند موزاییک پرسی می‌باشد.

🔹در حقیقت موزاییک پرسی از ترکیب سیمان و سنگدانه‌‌‌های ریز و درشت تولید می‌شود که به صورت ساب خورده تولید می‌شوند. اغلب این موزاییک‌ها به صورت پرسی هستند و ضخامت آن‌ها ۲.۵ می‌باشد که در اندازه‌‌‌های مختلف ۳۰*۳۰ و ۴۰*۴۰ تولید می‌شوند. موزاییک پرسی در طرح‌ها و رنگ‌‌‌های مختلف تولید شده و وارد عرصه بازار می‌شوند.

 

 

🔴کاربرد موزاییک پرسی

رموزاییک پرسی که بر خلاف موزاییک ویبره ای از دولایه تشکیل می‌شود از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. این موزاییک‌ها اغلب از دولایه تشکیل می‌شوند که لایه بالایی متشکل از سنگ‌دانه‌‌‌های ریز و درشت می‌باشد که رنگ و طرح موزاییک را تشکیل می‌دهد. لایه دوم این نوع موزاییک نیز از شن، ماسه و سیمان تولید می‌شود.

به مدیریت:ملک محمدی

 

 

 

موزاییک , موراییک پلیمری , موزاییک پرسی , دهکده موزاییک کردان کرج , تولید و عرضه موزاییک های پلیمری و پرسی در دهکده موزاییک کردان کرج , انواع موزاییک در کرج , روش های تولید موزاییک , قیمت انواع موزاییک ,