موسسه پذیرش دانشجو و اقامت همگامان راه دانش

🔰روسیه یکی از کشورهایی است که همواره مراودات خوبی با کشور ایران داشته است. دریافت اقامت و ویزای روسیه به نسبت بسیاری کشورهای دیگر ساده‌تر است. هزینه نسبتا پایین در کنار کیفیت مناسب زندگی در روسیه (دارای شاخص کیفیت زندگی ۱۰۳.۱۶ در سال ۲۰۲۲) همواره موردتوجه متقاضیان مهاجرت به این کشور با انواع روش‌های مهاجرتی بوده است.

✳️مهاجرت به روسیه از طریق تحصیلی 

💫یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت به روسیه، مهاجرت تحصیلی به این کشور است. تحصیل در روسیه به دلیل مزایای این کشور برای تحصیل بسیار مورد توجه متقاضیان است. عدم نیاز به داشتن مدرک زبان ، نداشتن محدودیت سنی و آزمون‌های سخت برای ورود به دانشگاه‌های این کشور از مزایای اصلی تحصیل در روسیه به‌حساب می‌آید.

💫در سالیان اخیر امکان شرکت در دوره پادفک انگلیسی نیز برای افرادی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه را دارند نیز فراهم شده است. امکان دریافت ویزای آسان برای شخص در وهله اول و خانواده وی در مراحل بعدی برای دیدار فرزند خود، از مهم‌ترین مزایا برای خانواده‌های ایرانی است.

💫از طرفی امکان گرفتن بورسیه تحصیلی در روسیه در کنار تحصیل در دانشگاه‌های برتر این کشور در جهان نکته بسیار مهمی برای افرادی است که به دنبال تحصیل با هزینه پایین هستند.

💫تحصیل در دانشگاه‌های برتر روسیه، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی باشد که قصد تحصیل باکیفیت و کم هزینه را دارند. تحصیل در رشته‌های خاص و مقاطع مختلف روسیه با شرایط مختلف قابل اقدام است و معمولا محدودیت سنی برای پذیرش افراد وجود ندارد. که این امر برای افرادی که سن بالا و گپ تحصیلی زیادی دارند، بسیار مورد توجه است.

💫آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های روسیه نیز معمولا ساده است و مشکلی برای قبولی شخص ایجاد نخواهد کرد. همچنین وجود دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم در روسیه و دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه، از مهم‌ترین مزایای تحصیل در این کشور است.

💫روسیه برای تحصیل پزشکی در خارج، به‌دلیل کیفیت بالای آموزشی در رشته پزشکی، دانشگاه‌های مناسب آن و مقبولیت مدرک دانشگاه‌هایش در سطح جهانی، بسیار مورد توجه است. عدم نیاز به قبولی در آزمون‌های ورودی سخت و پرریسک برای تحصیل پزشکی در این کشور و هزینه‌های پایین تحصیل و زندگی در روسیه از جمله مزایای مهم تحصیل در روسیه به‌شمار می‌رود.

💫جایگاه تحصیل در روسیه به دلیل استفاده از آخرین فن‌آوری‌ها و امکانات موجود در دانشگاه‌های پزشکی و همچنین کیفیت بالا و نظام آموزش پزشکی موفق، شهرت زیادی در میان دانشجویان خارجی به دست آورده است.

💫از طرفی امکان دریافت ویزای روسیه به صورت بی دردسر، این کشور را به مقصد مناسبی برای تحصیل تبدیل کرده است. در این مقاله با جزییات و شرایط تحصیل رشته پزشکی در روسیه، دانشگاه‌های برتر این رشته و مدارک لازم برای اخد پذیرش رشته پزشکی در روسیه آشنا می‌شویم.

💫در حال حاضر، روسیه در میان دانشجویان سراسر جهان که علاقه‌مند به مطالعه پزشکی در خارج از کشور هستند، محبوبیت زیادی دارد و این رتبه و جایگاه را از طریق کیفیت بالای آموزش به دست آورده‌ است. مدرک پزشکی دریافت شده از هر کدام از دانشگاه‌های پزشکی در روسیه، توسط سازمان‌های بزرگ جهان مانند یونسکو، سازمان جهانی بهداشت (WHO) و MCI معتبر شناخته شده است.

💫دانش‌آموزانی که از یک کالج پزشکی در روسیه مدرک خود را پس از اتمام دوره تحصیلی دریافت می‌کنند، پس از گذراندن آزمون نهایی پزشکی در کشور خودشان و یا سایر کشورها، واجدشرایط کار در هر بخش از جهان هستند.

✳️شرایط عمومی تحصیل پزشکی در روسیه  

🔺روسیه برای دانشجویان، محیطی چندفرهنگی را ارائه می‌دهد. برنامه درسی دانشگاه‌های پزشکی روسیه باتوجه به استانداردهای بین‌المللی، هرساله به روز می‌شود. دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در رشته پزشکی در کشور روسیه، تشویق می‌شوند تا در سمینارها و کنفرانس‌های مختلف در دانشگاه‌های دیگر شرکت کنند. این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا تجربه و دانش خوبی در زمینه پزشکی کسب کنند.

🔺مدت زمان تحصیل دوره عمومی پزشکی در روسیه بین ۶ الی ۷ سال طول می‌کشد. با توجه به هزینه نسبتا پایین تحصیل در روسیه، هزینه کلی زندگی و تحصیل در این کشور، در مقایسه با دیگر کشورها معقول خواهد بود.

🔺دوره‌های پزشکی در روسیه به زبان‌های انگلیسی و روسی تدریس می‌شوند. دانشجویان رشته پزشکی همچنین زبان روسی را آموزش می‌بینند، زیرا با یادگیری زبان روسی دانشجویان می‌توانند در طول زمان فعالیت پزشکی در کلینیک و بیمارستان با بیماران ارتباط برقرار کنند.

🔺حدود ۵۰ دانشگاه و کالج پزشکی در روسیه وجود دارند که تحت نظارت وزارت بهداشت عمومی فدراسیون روسیه فعالیت می‌کنند و مدارک تحصیلی ارائه‌شده توسط آن‌ها در مجامع جهانی و یونسکو شناخته‌شده و معتبر است.

🔺دلیل کیفیت بالای آموزشی کشور روسیه در رشته‌های علوم پزشکی، دانشگاه‌های معتبر آن و مقبولیت مدرک دانشگاه‌هایش در سطح جهانی؛ این کشور برای تحصیل دندانپزشکی در خارج، بسیار مورد توجه است. برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه نیاز به قبولی در آزمون‌های ورودی سخت و پرریسک وجود ندارد. از طرفی هزینه‌های پایین تحصیل و زندگی در روسیه از جمله مزایای مهم تحصیل در این کشور به‌شمار می‌رود.

🔺جایگاه تحصیل در روسیه به دلیل استفاده از آخرین فن‌آوری‌ها و امکانات موجود در دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین کیفیت بالا و نظام آموزش موفق آن، شهرت زیادی در میان دانشجویان خارجی به دست آورده است. البته که گزینه‌های تحصیل رایگان مانند تحصیل در فرانسه یا تحصیل در آلمان نیز همواره از انتخاب‌های خوب به۲شمار می‌رود.

🔺امکان دریافت بی دردسر ویزای روسیه نیز، این کشور را به مقصد مناسبی برای تحصیل تبدیل کرده است. در این مقاله با جزئیات و شرایط تحصیل رشته دندانپزشکی در روسیه، دانشگاه‌های برتر این رشته و مدارک لازم برای اخد پذیرش رشته دندانپزشکی در روسیه آشنا می‌شویم.

✳️شرایط عمومی تحصیل دندانپزشکی در روسیه  

💎تحصیل دندانپزشکی در روسیه نیز مانند دیگر کشورها به دو بخش عمومی و تخصص تقسیم می‌شود. اتمام بخش عمومی تحصیل دندانپزشکی در روسیه، ۵ سال زمان نیاز دارد. در پایان این ۵ سال شخص به عنوان یک دندانپزشک مورد تایید است و می‌تواند با مدرک خود شروع به کار در کشورهای مختلف نماید.

💎پس از تحصیل ۵ سال در دانشگاه، حدود ۲ سال دوره کلینیکال باید گذرانده شود که دانشجویان در بیمارستان‌ها مشغول به یادگیری عملی دروس خواهند بود.با توجه به هزینه نسبتا پایین تحصیل در روسیه، هزینه کلی زندگی و تحصیل در این کشور، در مقایسه با دیگر کشورها معقول خواهد بود. عدم نیاز به مدرک زبان و شرایط دشوار برای پذیرش نیز از مزایای تحصیل در این کشور است.

✳️دانشگاه‌های برتر روسیه در رشته دندانپزشکی در سال ۲۰۲۲ 

🌟تعداد ۵ دانشگاه از دانشگاه‌های برتر روسیه، در رده‌بندی جهانی، رتبه زیر ۵۰۰ را در سال ۲۰۲۱ کسب کرده‌اند. این دانشگاه‌ها در رتبه‌بندی کلی جهانی دانشگاه‌ها نیز رتبه‌های خوبی دریافت کرده اند.

🔺تبدیل ریال به روبل 

به مدیریت:جعفری

 

📞شماره تماس ایران:

09177761673

📞شماره تماس و واتساپ روسیه:

79254455293+

 

 

موسسه پذیرش دانشجو در روسیه , اقامت در روسیه , همگامان راه دانش , موسسه جذب دانشجو در روسیه , دانشگاه های برتر روسیه , هزینه تحصیل در روسیه , تحصیل دندانپزشکی در روسیه , تحصیل پزشکی در روسیه , شرایط تحصیل پزشکی در روسیه , مهاجرت تحصیلی به روسیه ,  پذیرش دانشجو , هزینه پذیرش دانشجو , بهترین دانشگاه روسیه ,