مکانیکی و تعمیرات تخصصی خودرو مدرن شهریار

🌀 مکانیک خودرو به حرفه ای گفته می شود که در آن بتوان اجزای فیزیکی مختلف خودرو را تعمیر کرد، برای این کار می بایست دانش بالایی در زمینه خود رو داشته باشید و همچنین از نیروی کار بالایی برخوردار باشید.

یک مکانیک خودرو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

✅ تشخیص مشکل خودرو با سرعت بالا

🌀 بهترین مکانیک های خودرو، افرادی هستند که بتوانند با مشاهده اولیه علائم خودرو، مشکل اصلی را در سریع ترین زمان ممکن، پیدا و آن را به خوبی رفع نمایند. هیچ یک از مشتریان، علاقه ای به ماندن در تعمیرگاه ندارند و همچنین نمی خواهند خودرو را در تعمیرگاه گذاشته و بعداٌ به دنبال خودرو بیایند. البته رفع کردن بعضی مشکلات، نیاز به زمان دارد.

✅ شرح مشکل خودرو به سادگی

🌀 یک مکانیک خوب، باید فن بیان خوبی داشته باشد، به طوری که بتواند تمامی مشکلاتی را که برای خودرو به وجود آمده را به راحتی به افراد غیر فنی، توضیح بدهد.

✅ وجدان کاری و مسئولیت پذیری

🌀 یک مکانیک خوب، باید پس از مراجعه مشتری، بدون هیچ تردیدی آستین هایش را بالا زده و شروع به عیب یابی خودرو و تعمیر آن نماید؛ مکانیک هرگز نباید به فکر روغنی و یا کثیف شدن دست و صورتش باشد، دلیل آن هم این است که این کار، وظیفه اوست و او از قبل باید خود را برای این شرایط آماده کرده باشد.

🌀  اگر مکانیک مسئولیت پذیر باشد و با وجدان بالایی کار کند، مشتریان هم روی او حساب ویژه ای باز می کنند و به خاطر او، دوباره به تعمیرگاه مراجعه می کنند. همچنین یک تعمیرکار با وجدان صداقت دارد و کار خود را به درستی انجام می دهد و از دروغ و فریب کاری می پرهیزد.

✅ اهمیت به محیط کاری

🌀 جدا از عیب یابی سریع خودرو، یک مکانیک خوب باید بتواند مشکل را در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل و البته با کم هزینه ترین حالت ممکن رفع نمایند. یک مکانیک حرفه‌ای علاوه بر روزهای عادی، در روزهای پر مشغله و شلوغ کاری نیز به نظافت محل کار اهمیت می‌دهد. تمیزی محیط کار نشان می‌دهد که او برای مشتریان خود ارزش قائل می باشد.

✅ قدرت بالا در یادگیری مطالب جدید

🌀 تعمیرکاران باید قدرت یادگیری بالایی داشته باشند و به دنبال یادگیری مسائل فنی جدید و کار با ابزارآلات جدید باشند. اگر یک تعمیرگاه، هرچند وقت یک بار، وسایل خود را بروز کند و هنگام تعمیر خودرو، از روش های جدید و همچنین موثر استفاده کند، باعث جلب توجه مشتری و اعتماد آن ها به تعمیرگاه می شود.

✅ بروز نگهداشتن اطلاعات خود

🌀 امروزه خودروها و دیگر وسایل نقلیه، به طور روزانه و حتی ساعتی، در حال آپدیت و پیچیده تر شدن می باشند. یک مکانیک متخصص و مجرب، باید به دنبال اطلاعات فنی جدید باشد.

مدیریت : میلاد کرمی

شماره تماس : 09198278173

 

 

 

مدت یادگیری مکانیکی , قیمت دوره های تخصصی مکانیک خودرو , آموزش صفر تا صد مکانیک خودرو , کتاب مکانیکی خودرو , آموزش رایگان مکانیک خودرو , تحقیق در مورد شغل مکانیکی , دوره مکانیک خودرو خارجی , مزایا و معایب شغل مکانیکی ,