مکانیکی ماشین های راهسازی ولوو حاجیان

🔹 خدمات فنی لودرهای ولوو سری اف و موتور گیربکس دیفرانسیل هیدرولیک برق F VOLVO حاجیان در مازندران🔹

مکانیکی ماشین های راهسازی ولوو حاجیان

🔹 لودر از جمله ماشین آلاتی می باشد که تقریباً در تمامی پروژه های معدنی و حمل مواد خاکی، بلند کردن و جابه جای بار، خاکبرداری و تمیز کردن قشر سطحی زمین کارگاه استفاده می‏گردد.

🔹 به طور کلی لودرها به سه دسته لودرهای چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری و بکهو لودرها تقسیم می‎شوند که لودرهای شرکت ولوو از دو نوع چرخ لاستیکی و بکهو لودر می‏باشد. لودرهای این شرکت با استفاده از ضمائم مختلف برای کلیه کارها از قبیل حمل و جابجایی کپه‏ های شن، الوار، بارندازهای محصولات و صنایع ساخته شده است. گشتاور بالای نیروی کندن و حرکات موازی، نگهدارنده‏های ضمائم و ضمائم اصلی ولوو، این لودرها را قادر ساخته است تا حمل انواع محصولات و کارهای خدماتی را انجام دهد.

🔹 ضمائم اصلی لودر شامل انواع باکت برای کاربری‏ها و مصالح مختلف، چنگال، چنگک و شاخک‏های پالت می‏باشد. اتصال کامل پین نگهدارنده و ضمیمه، انجام کار ایمن را در محوطه کاری تضمین می‏کند.

مکانیکی ماشین های راهسازی ولوو حاجیان

🔹 موتور

موتورهای استفاده شده در این لودرها ساخت کارخانجات شرکت VOLVO PENTA می‏باشد. این موتورها از نوع دیزلی بوده و بسته به توان لودر از مدل های D6E، D7E و D13F استفاده شده است.

با نسل جدید موتورهای دیزل توربو شارژر، ولوو گام بلندی در راستای کاهش آلاینده‏ها، بدون هیچگونه تاثیرگذاری بر توان موتور، برداشته است. این خیزش به دلیل فناوری جدید V-ACT عملی گردیده است. راز سیستم V-ACT در تزریق پیشرفته سوخت و کنترل الکترونیکی موتور می‏باشد که از هر قطره سوخت استفاه موثری را در پی دارد.سیستم هوشمند برگشت داخلی دود اگزوز (i-EGR) آلاینده NOX را با کاستن از دمای اوج محفظه احتراق کاهش می‏دهد.

این موتورها دارای توربوشارژر و اینترکولر هوا به هوا می‏باشند و با عملکردی قوی کمترین آلایندگی محیط زیستی را ایجاد می‏نماید. کنترل الکترونیکی موتور با محافظ دور بیش از حد سبب می‏شود تا بهترین عملکرد در کلیه شرایط در دسترس باشد.

گشتاور بالا در دور پایین موتور، توان کشش فوق العاده، مصرف سوخت کم و حداقل آلایندگی را به دنبال دارد.

کنترل الکترونیکی فن خنک کننده هیدروستاتیکی سبب می شود تا تنها در زمان نیاز این فن عمل کرده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش یابد.

مکانیکی ماشین های راهسازی ولوو حاجیان

🔹 توان مناسب صرف نظر از دور موتور

لودرهای ولوو مجهز به سیستم هوشمند هیدرولیک حسگر بار می‏باشند که توزیع دقیق توان را در زمان و مکان درست، به اندازه نیاز و صرف نظر از دور موتور فراهم می‏نماید. این سیستم موجب کارکرد آسان موتور، صرفه‏جویی در مصرف سوخت و کمک به اپراتور در کنترل ماشین و بار می‏شود.

🔹محورها

محورهای ولوو بخشی یکپارچه از سیستم انتقال نیرو می‏باشد. به منظور دستیابی به بهترین کشش در شرایط دشوار قفل 100 درصد دیفرانسیل بر روی محور جلو انجام می‏شود.

فاصله زیاد بین محور جلو و عقب، لودرهای ولوو را قادر می‏سازد که آرام و راحت حتی در زمین‏های ناهموار حرکت کنند.

تعلیق محور عقب در این لودرها بدون نیاز به هیچ گونه نگهداری و سرویس روانکاری است که این امر سبب می‏شود زمان انجام سرویس دستگاه کوتاه شود و به تبع آن آمادگی به کار و تولید بیشتر گردد.

🔹 تعمیرات و نگهداری

وقتی بر روی یک لودر سرمایه‏ گذاری می‏کنید در اختیار گذاشتن یک سرویس و نگهداری خوب و دسترسی به قطعات اصلی به اندازه خود ماشین اهمیت دارد. همه این موارد منافع مشتری را تضمین و هزینه های عملیات را کنترل می‏کنند.

مدیریت : احسان حاجیان

شماره های تماس:
09112521378
09399490627

 

مکانیکی ماشین های راهسازی ولوو حاجیان

مکانیکی ماشین های راهسازی , تعمیر ولوو حاجیان , خدمات فنی لودرهای ولوو سری اف , موتور گیربکس F VOLVO  , دیفرانسیل هیدرولیک برق F VOLVO  ,