Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی ، بوکان

Telephone

خرید فروش و نصب انواع میز بیلیارد و اسنوکر خارجی میلان

⚜️ خرید ، فروش و نصب انواع میز بیلیارد و اسنوکر خارجی⚜️

⚜️ میز بیلیارد و انواع آن

میز بیلیارد میزی است که بازی بیلیارد روی آن انجام می شود که دارای سطحی صاف است که با پارچه پوشانده شده و توسط نوارهایی از مواد الاستیک احاطه شده است. انواع مختلفی از میز های بیلیارد بسته به نوع بیلیاردی که برای آن در نظر گرفته شده است وجود دارد، مانند میز های بیلیارد فرانسوی، آمریکایی، انگلیسی، با کیف پول، قابل تبدیل، ثابت، تاشو یا چند بازی، در میان انواع دیگر که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

میز بیلیارد باید دارای سطح بازی کاملاً صاف و یکنواخت باشد. به طور سنتی آنها از تخته سنگ ساخته شده اند اما امروزه میزهایی از گرانیت، چوب، پلاستیک و سایر مواد وجود دارد. این سطح با پارچه ای ضخیم پوشانده شده است که باید کاملاً صاف باشد، بدون چین خوردگی یا علامتی که بتواند مسیر توپ ها را تغییر دهد. به طور سنتی سبز است، اگرچه برخی از تولید کنندگان آنها را در رنگ های سفارشی ارائه می دهند.

⚜️ انواع میز های استخر
1- میز های بیلیارد کاروم یا فرانسوی

این میزها سوراخ یا جیب ندارند. در قاب معمولاً از چوب، علائم مرجع دارند. آنها میزهای مخصوص استخر برای بازی بیلیارد فرانسوی یا بیلیارد کاروم هستند.

2- میز های بیلیارد یا آمریکایی

آنها 6 سوراخ دارند که توپ ها باید در آن جیب شوند. یک جیب در هر گوشه و دو جیب در مرکز طولانی ترین کناره ها قرار دارد. می توان آن را به رنگ سبز با قاب چوبی، یا آبی با قاب فلزی روکش کرد. بیلیارد آمریکایی شیوه ای است که در آن میز بزرگترین جیب را دارد.

3- میز های بیلیارد یا اسنوکر انگلیسی

بسیار شبیه به میزهای استخر اما بزرگتر و دارای جیب های کوچکتر است. آنها میز های مخصوص استخر برای بازی استخر یا اسنوکر انگلیسی هستند. میز بازی بیلیارد یا اسنوکر انگلیسی یکی از بزرگترین میز های مختلف بیلیارد است که همراه با اندازه کوچکتر توپ ها به افزایش درجه سختی بازی کمک می کند.

4- میز های بیلیارد اتوماتیک

این میز های استخر با جیب هایی هستند که توپ را به صورت خودکار باز می گردانند، به گونه ای که وقتی یک توپ در جیب قرار می گیرد، برخلاف میزهای معمولی استخر، به طور خودکار توسط گرانش به جمع کننده توپ هدایت می شود. که در آن توپ های جیبی به صورت دستی برداشته می شوند از جیب اگر یک توپ نشانه وارد شود، سیستم آن را تشخیص داده و به طور خودکار به خروجی ارسال می کند.

5- میز های بیلیارد با کیف

این میز های بیلیارد اتوماتیک هستند که با استفاده از یک کیف با سکه کار می کنند. برای فعال کردن برگشت خودکار توپ ها و اینکه بتوانید آنها را از جمع کننده توپ بیرون بیاورید، لازم است مقدار مشخصی سکه در شکاف مکانیسم سکه واریز کنید. هنگام قرار دادن سکه ها می توانید اهرم را برای ارسال توپ به داخل خروجی کار کنید. از آنها در مکان های عمومی مانند مراکز تفریحی، مراکز ورزشی یا بارها استفاده می شود.

 

 

6- میز های بیلیارد قابل تبدیل

این میزهای بیلیارد هستند که دارای تنظیمات مختلفی هستند بنابراین کاربرد های مختلفی را ارائه می دهند که رایج ترین آنها میزهای بیلیارد قابل تبدیل به میزهای ناهار خوری و چند بازی است.

7- میز های استخر ثابت

آنها میز های استخری هستند که تا نمی شوند. علاوه بر این برخی تمایل دارند وزن قابل توجهی داشته باشند به طوری که پس از بازی در آن به راحتی پوشانده نمی شود.

8- میز های تاشو استخر

این میز های استخر به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی تا می شوند و ذخیره و حمل و نقل آنها راحت تر از میز ثابت استخر است. به طور معمول آنچه تا می شود پاها هستند، در حالی که سطح میز یک تکه است، به گونه ای که هنگام تا شدن پاها، میز در حالت عمودی باقی می ماند.

9- میز های استخر قابل حمل

می توان آنها را در هر مکانی برد. برخی از مدل ها فقط از سطح بازی تشکیل شده اند بنابراین می توان آنها را روی هر سطحی قرار داد.

10- میز چند بازی با بیلیارد

این میز های قابل تبدیل هستند که امکان استفاده در بازی های مختلف را ارائه می دهند، به گونه ای که به شما امکان می دهد چندین بازی را روی یک میز واحد انجام دهید، مانند بیلیارد فرانسوی، بیلیارد آمریکایی، پینگ پنگ، میز فوتبال یا هاکی، به سادگی تغییر می یابد.

مدیریت : رضا شیری

 

 

قیمت میز بیلیارد , میز بیلیارد بزرگ , قیمت میز بیلیارد اسنوکر , میز بیلیارد به انگلیسی , ساخت میز بیلیارد , قیمت میز بیلیارد حرفه ای ,