میز تحریر تاشو و تخته وایت برد دانشمند

🔹🔸 شرکت دانشمند تولید کننده میز تحریر های تاشو با کیفیت استاندارد و قیمت مناسب بدونه هیچگونه واسته آمادگی ارسال کالا به تمام نقاط کشور در اسرع وقت دارد.

🔹🔸شماره ثبت:16752 

✳️میز تحریر های تاشوی دانشمند:

🔹🔸میزهای وایت برد، به همراه تخته پاک کن و ماژیک میباشد

🔹🔸میز تحریر های تاشو مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان برای کار در منزل با شیب ملایم و صفحه ی هلالی برای جلوگیری از خستگی و کمر درد،در مدل وایت برد (با روکش صد خش فرمیکا) و معمولی(با روکش ملامینه)در طرحهای مختلف

🔹🔸 تولید کننده انواع تخته وایت برد در ۲ نوع مغناطیسی و معمولی با کیفیت استاندارد و بسته بندی شیک

💫میز همه کاره دانشمند 

🔺میز همه کاره دانشمند با پایه های تاشو و دستگیره برای حمل آسان قابل استفاده برای مطالعه، طراحی، نقاشی، مناسب برای لپ تاپ و خیلی استفاده های دیگر… این محصول دارای پایه های تاشو می باشد که به راحتی جمع شده و گوشه ای از اتاق جای می گیرد.

💫میز تحریر دانشمند 

🔺میز تحریر تاشو پایه کوتاه دانشمند در سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک تولید می شود. میز تحریر تاشو دانشمند بسیار کاربردی و مفید بوده و دارای قیمت مناسب است.

🔺 میز تحریر تاشو دانشمند برای دانش آموزان و دانشجویان و افرادی که مطالعه می کنند بسیار کاربردی بوده و با توجه به پابه های تاشو آن فضای کمی را اشغال می کند و برای حمل دارای دستگیره می باشد. میز تحریر دانشمند را میتوانید به راحتی و در ابعاد متنوع زیر به صورت آنلاین خرید کنید.

با مدیریت آقای سید علی عظمایی

تلفن سفارشات:
09361329638
09304257373
09127374772
02155106624

 

 

 

 

 

نوشت افزار , ابزار نقاشی و رنگ آمیزی , ابزار طراحی و مهندسی , لوازم اداری , دفتر و کاغذ , کیف ,کوله و جامدادی , بسته های لوازم التحریر  , سالنامه ,  ملزومات هدیه ,  آلبوم عکس ,  چراغ مطالعه , میز تحریر , ابزار تحریر دانشمند ,