Address & Contact

Our Address

تهران،شمیران نو،میدان ابوذر،خیابان ۲۲،پلاک ۱۵

Telephone

تولید و فروش انواع میز ناهارخوری تمام پارچه برای ست مبلمان رحیمی در شمیران نو تهران

✳️مدل های مختلف در ساخت میز ناهارخوری 

💥میز ناهار خوری گرد
💥میز غذاخوری کم جا

💥میز ناهارخوری بیضی
💥میز غذاخوری اوپنی

💥میز ناهار خوری لهستانی
💥میز ناهار خوری چستر

💥میز ناهار خوری تاشو
💥میز ناهارخوری مستطیل

✳️بهترین محل میز ناهارخوری در دکوراسیون منزل کجاست؟

🔺نکته اول در انتخاب محل مناسب میز غذاخوری عدم قرار گیری در محل های پر رفت و آمد است، چرا که مسیرهای پر رفت و آمد بدون شک مشکلات فراوانی را برای شما در هنگام چیدمان و سرو غذا ایجاد خواهد کرد. نکته ی دوم قرار گیری میز غذاخوری در نزدیکی آشپزخانه است.

🔺بهترین مکان برای قرار گرفتن میز غذاخوری در نزدیکی آشپزخانه است چرا که میز غذاخوری به لحاظ عملکرد بسیار با آشپزخانه مرتبط است پس نیازمند نزدیکی به این محل است. در انتخاب محل میز غذاخوری می توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید.

🔺اگر فضای شما به نسبت کوچک و میز غذاخوری شما بزرگ است بهتر است که در صورت امکان میز را به دیوار بچسبانید و از فضای اطراف آن بیشتر استفاده نماید. نکته ی سوم که در قرارگیری میزغذاخوری در فضاهای کوچک باید در نظر بگیرید، قرار گیری در فضاهای خلوت تر است.

🔺اگر فضای شما نسبتا کوچک پس اطراف میز غذا خوری خود را خالی نگه دارید. حضور ویترین ها و کنسول ها می تواند عملکرد صحیح میز غذاخوری را مختل نماید.

🔺نکته ی آخر عدم قرار گیری میز غذاخوری در نزدیکی فضای تلویزیون است، حضور تلویزیون سبب عدم تمرکز در زمان صرف غذا می شود، با دور کردن این فضا از فضای تلویزیون به خوبی می توانید لحظات صرف غذا را منحصر به فرد کنید.

به مدیریت:عباس رحیمی

 

سفارش میز ناهار خوری پذیرایی رحیمی در شمیران نو تهران , سفارش میز ناهار خوری در شمیران نو , سفارش میز پذیرایی در شمیران نو , سفارش میز ناهار خوری پذیرایی رحیمی , قیمت میز ناهار خوری در شمیران نو , قیمت میز پذیرایی در شمیران ,