Address & Contact

Our Address

خوزستان، شادگان

Telephone

پخش نان یوخه و نان خشک شیرینی جات مالکی

نان یوخه و نان خشک شیرینی مالکی

🍪 پخش شیرینی کعک ، کنجدی ، فنجانی و شکری مالکی در شادگان خوزستان🍪

🍪 پخت تازه و روزانه

🍪 بسیار خوشمزه و خوش عطر

🍪  با ماندگاری بالا

✨ هدف ما ارائه‌ی محصولات باکیفیت و ایجاد حس رضایت به همراه یادآوری طعم نوستالژیک شیرین های خانگی برای مشتریان است ✨

🍪 دیگر نگران تهیه شیرین های خود نباشید ما شیرینی های خوشمزه با بهترین و با کیفیت ترین مواد رو با رعایت تمام نکات بهداشتی برای شما تهیه می‌کنیم🍪

🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪

🍪 شیرینی یوخه یا شیرینی کاک یکی از سوغات خوشمزه شیراز و کرمانشاه و خرم آباد محسوب می شود به این شیرینی در شیراز نان یوخه و در کرمانشاه نان کاک یا شیرینی کاک گفته می شود. این شیرینی خوشمزه از لایه های بسیار نازک تهیه می شود که روی هم قرار گرفته و با پودر قند و پسته تزئین می شود. این شیرینی ماندگاری بالایی دارد و شما می توانید برای دورهمی یا ایام عید این شیرینی یوخه را از ما تهیه کنید.

🍪 شیرینی کعک در زبان عربی به معنی کیک می باشد و یکی از شیرینی ها محبوب در خاورمیانه می باشد این شیرینی در اندونزی نیز بسیار محبوب است اما اصالت این شیرینی برای لبنان می باشد. بافت این شیرینی بیسکویتی می باشد و ترد است و برای یک میان وعده سالم و مقوی همراه با چای بسیار دلچسب است شما می توانید شیرینی کعک را به صورت ساده و یا کاکائویی تهیه کنید و یا می توانید با کنجد این شیرینی خوشمزه را سفارش دهید. این شیرینی برای ایام عید نوروز نیز بسیار مناسب است و می توانید در ظرف دربسته نگهداری کنید.

مدیریت : مالکی
09020016735

 

 

کعک کنجدی  شیرینی کعک , نان یوخه , نان خشک ,شیرینی جات ,  نان یوخه و نان خشک شیرینی مالکی ,