نایلون و نایلکس و کیسه های پارچه ای نیکان 

نایلون و نایلکس و کیسه های پارچه ای نیکان

 تولید کننده عمده نایلکس دسته دار، رکابی، شفاف، فروشگاهی، فریزری، نانی و … و انواع کیسه های پارچه ای در سایزهای مختلف
 تولیدکننده انواع نایلون و نایلکس همراه با چاپ بصورت رول و بسته بندی در ابعاد دلخواه مشتری

 کیسه فریزر و زباله و خیاری

 نایلون تک لا و ۲لایه و ۳لایه

 نایلون تبلیغاتی و فروشگاهی

 تولید شده با پیشرفته ترین دستگاه هی روز دنیا

  اماده قرار داد با شرکت‌ها و کارخانه‌ها و فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای

نایلون و نایلکس و کیسه های پارچه ای نیکان

✨ کیفیت اتّفاقی نیست، شما شایسته بهترین هستید با خرید محصول بی کیفیت و قیمت پائین، اعتبار خود و فروشگاهتان را زیر سوال نبرید.
مشتری شما، فقط و فقط شما را میشناسد.✨

✨هدف ما رضایت شماست به واسطه ی تولید محصولات با کیفیت✨

??????????????

 مزایای استفاده از کیسه پارچه ای

✅ مزایای زیست محیطی:

یکی از مهمترین ویژگی کیسه های پارچه ای که سبب استقبال گسترده مصرف کنندگان از این کیسه ها شد کمک به حفظ محیط زیست می باشد. این کیسه ها به دلیل طول عمر بالا و قابلیت استفاده ی مکرر ما را از مصرف روزانه ی کیسه های پلاستیکی بی نیاز میکند و همانطور که میدانید رها شدن کیسه های پلاستیکی در طبیعت یکی از بزرگترین چالش های زیست محیطی در جهان می باشد. امروزه در بسیاری از کشورهای اروپایی مصرف کیسه های پلاستیکی ممنوع می باشد. جالب است بدانید که در فرایند تولید کیسه ی پارچه ای ۳۴ درصد گازهای گلخانه ای کمتری نسبت به کیسه های پلاستیکی تولید می شود و همینطور ۴۶ درصد مواد نفتی و رزینی کمتری نسبت به کیسه های پلاستیکی دارند. کیسه های پارچه ای حتی نسبت به پاکت های کاغذی ۴ برابر انرژی کمتر و شش برابر آب کمتری در فرایند تولید استفاده می کنند. در صورت رها شدن کیسه های پارچه ای در طبیعت این کیسه ها بعد از ۲۴۰ روز تجزیه می شوند.

✅ بهداشتی بودن:

این کیسه ها به دلیل اینکه قابلیت شستشو دارند از لحاظ بهداشتی ضریب اطمینان بالاتری نسبت به کیسه های پلاستیکی چند بار مصرف و پاکت های خرید کاغذی دارند.

✅ جای کمتری را میگرند:

یکی از معضلات استفاده از کیسه های پلاستیکی در خرید های روزانه جمع شدن تعداد زیادی کیسه ی پلاستیکی در طول ماه است که نگهداری و جا دادن آنها خود مسئله ساز است. متاسفانه عمده ی این کیسه ها دوباره مصرف نمیشوند و به شکل زباله از خانه ها خارج می شوند. اما شما می تواند تنها با یک کیسه ی پارچه ای از مصرف و نگهداری این همه کیسه ی پلاستیکی جلوگیری کنید.

✅ استحکام بالا و ایمنی در حمل وسایل:

تا به حال برای شما پیش آمده که به خاطر پاره شدن کیسه های پلاستیکی وسایل و خرید های شما آسیب ببیند؟ اما این احتمال در مورد کیسه پارچه ای بسیار پایین است. استحکام بالای کیسه های پارچه ای که معمولا از کتان یا متقال هستند ایمنی بالایی در حمل وسایل ایجاد میکند.

✅ راحتی حمل وسایل:

عریض بودن دسته ی کیسه ی های پارچه ای نسبت به کیسه های پلاستیکی استفاده ی راحت تری را فراهم میکند و برخلاف دسته ی کیسه های نایلونی آسیبی به کف دست نمی رساند و دست را کمتر خسته میکند.

مدیریت : زهره تاجیک
۰۹۳۵۴۵۳۱۹۳۴
۰۹۱۲۵۵۹۶۴۰۱

 

 

 

 

نایلون , نایلون و نایلکس , نایلون چیست , نایلون پلی اتیلن , عکس نایلکس , فرمول تولید نایلون , مواد اولیه نایلون چیست , فرمول ترکیب مواد نایلکس , کیسه های پارچه ای ,