Address & Contact

Our Address

تهران،خیراباد،ورامین،خیابان شهید سیفی،کوچه موتورفروشی تاجیک، نرسیده به چهارراه درب اول

Telephone

نخ زرتاب اخوان

✅نخ پلاستیکی

🔹🔸نخ پلاستیکی یکی از انواع فرآوری شده نخ ها می باشد به شکلی که برای تولید آن از مواد اولیه صنایع استفاده می شود که مهمترین آنها، گرانول های پلاستیکی می باشد به شکلی که استفاده از آنها می تواند خواص منحصر به فردی را به نخ های مذکور بدهد.

🔹🔸اما این شاخص های برجسته گاها توسط واحد های سودجو، از چشم مصرف کننده ها مخفی مانده است به نحوی که آنها نتوانند به خوبی در مورد نخ‌های بسته بندی مذکور شناخت پیدا کنند و این واحد ها قادر باشند که به راحتی محصولات بی کیفیت خود را به آنها تحمیل کنند.

✅کاربرد نخ کادو

💎نخ کادو با توجه به ضخامت و وزن کم، برای بسته بندی محصولات در حجم پایین کاربرد دارد. از این نخ در شیرینی فروشی‌ها، سبزی فروشی‌ها و… استفاده می‌شود.

 نخ تابیده

🔺دسته اول نخ‌هایی هستند که قدیمی‌تر بوده و از ابتدای زندگی بشر از آن‌ها استفاده می‌شده است. نخ‌های این گروه را می توان به انواع نخ‌های تولید شده از پنبه، کتان و مو و پشم حیوانات که مورد استفاده گسترده‌ای بوده تقسیم کرد. اما به تدریج صنعت و به خصوص صنایع پتروشیمی و صنایع فرآوری مشتقات نفتی دنیا به سمت استفاده از نخ‌های مصنوعی و یا ترکیبی حرکت کرد.

🔺در حال حاضر طیف بسیار وسیعی از نخ‌های مصنوعی در بازار وجود دارد که با استفاده از موادی مانند پلی استر یا پلی اتیلن تولید می‌شوند. در کنار آن نخ‌های زیادی هم هستند که ترکیبی از مواد اولیه طبیعی و مواد اولیه مصنوعی یا پلاستیکی تولید شده اند. به این نخ‌ها در مواردی نخ‌های مخلوط هم می گویند.

🔺انواع نخ مانند نخ DMC، نخ ابریشمی‌تابیده، نخ کنفی و کاموایی تنها چند نمونه از انواع نخ‌هایی هستند که در بازار یافت می‌شوند. با توجه به تنوع محصولات در حال حاضر شما می‌توانید در بازار انواع نخ تابیده پلی استری، نخ نایلونی، پلاستیکی و .. را برای خرید پیدا کنید.

🔺در انتخاب انواع نخ تابیده، تنوع بسیار زیادی در وجود دارد. به همین دلیل نیاز است در ابتدا به نوع کاربری مورد نیاز خود دقت کرده و بر اساس خصوصیات نخ ها نوع مناسب را برای خود انتخاب نمائید.

✅کاربردهای نخ تابیده

💎از نخ تابیده برای بسته بندی انواع کارتن‌ها استفاده می‌شود. نخ‌های سفید تابیده با توجه به کیفیت بالاتر، برای بسته بندی‌های سنگین مناسب هستند.

مدیریت : محمدحسین احمدی
شماره های تماس:
09059441422
09129475328

 

 

نخ پلاستیکی نخ زرتاب اخوان در تهران , نخ تابیده نخ زرتاب اخوان در تهران , نخ کادونخ زرتاب اخوان در تهران , تولید و فروش نخ کشاورزی کادویی و تابیده نخ زرتاب اخوان در تهران ,