Address & Contact

Our Address

شیراز

Telephone

نصاب آسانسور کامران سینا

نصاب آسانسور کامران سینا

? نصاب آسانسور مکانیکی ، آهن کشی اسکلت اولیه ساختمان?

? با ده سال سابقه کاری?

? رعایت همه استاندارهای لازم در نصب آسانسور ?

??????????????

نصاب آسانسور کامران سینا

نصاب آسانسور سینا

? مراحل نصب و راه اندازی آسانسورهای ساختمان های مسکونی

۱. تهیه نقشه و مکان یابی آسانسور؛
۲. آماده کردن کف چاله آسانسور؛
۳. آهن کشی آسانسور (نصب ریل آسانسور)؛

✔️ یکی از اصلی ترین مراحل نصب و راه اندازی آسانسور را آهن کشی برای نصب ریل آسانسور می نامند. انجام این مرحله باید به خوبی و به طور تخصصی انجام شود. اگر آهن کشی در این مرحله به درستی انجام شود به تثبیت ریل های کابین آسانسور می انجامد و همین امر موجب می شود آسانسور، تکان و لرزش نداشته باشد. درست است که همه مراحل نصب آسانسور برای ایمنی مهم هستند؛ اما این مرحله که به آهن کشی آسانسور معروف است جهت ایمنی آسانسور، مهم ترین مرحله ایمنی محسوب می شود. به همین دلیل نقشه آهن کشی آسانسور توسط متخصصین امر و نرم افزار تخصصی طراحی می شود.

نصاب آسانسور کامران سینا

✔️ پس از نقشه آهن کشی آسانسور به ترتیب شاقول ریزی، محل تعیین صفحه پیلوت، تعیین خط تراز و نهایتا کلاف بندی، مراحل بعدی آهن کشی آسانسور هستند. البته مرحله آهن کشی با نام های دیگری مانند شاسی کشی، ریل کشی و ستون کشی نیز شناخته می شوند.

✔️ همان طور که می دانید تحمل وزن در آسانسورها با یکدیگر تفاوت دارند. در این مرحله وزن قابل تحمل برای آسانسورها توسط نرم افزار تخصصی محاسبه می شود. با توجه به ظرفیت مورد نظر، چهار یا شش ستون برای هر آسانسور در نظر گرفته می شود.

نصاب آسانسور کامران سینا

۴. نصب درب طبقات مختلف آسانسور؛
۵. نصب مکانیکی آسانسور؛

✔️ نصب مکانیکی آسانسور یا نصب مکانیکال از مراحل نصب و راه اندازی آسانسور بوده که خود نیز دارای مراحل زیادی است. از نصب موتور و کابین گرفته تا نصب دیگر تجهیزات و قطعات مانند فلکه هرزگرد و گاورنر، همگی در این مرحله انجام می شوند. البته نصب جنس مرغوب و باکیفیت تجهیزات در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است.

۶. نصب الکتریکی و برق کشی آسانسور؛
اخذ استاندارد آسانسور؛ آخرین قدم !

مدیریت : کامران سینا

 

 

 

 

نصب آسانسور از صفر تا صد , هزینه نصب و راه اندازی آسانسور , نصب و راه اندازی آسانسور , نصاب آسانسور مکانیکی ,