Address & Contact

Our Address

شهر قدس شهرک ابریشم بلوار تولید گران خیابان دلگشا نبش خیابان پلاک 110

Telephone

نصاب کولر گازی و پکیج جوان

⚡️تهویع مطبوع یعنی کنترل دما، رطوبت و گرد و غبار، اسپلیت یا کولر گازی در واقع هم دما و هم رطوبت و هم ذرات گرد و غبار را کاهش می دهد. از این رو کولر گازی در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

انواع اسپلیت یا کولر گازی

اسپلیت دیواری و ایستاده از یک کندانسور و یک پنل داخلی تشکیل شده اند که نیاز به لوله کشی دارند. برق مورد نیاز برای اسپلیت های دیواری معمولا تک فاز 280 ولت و اسپلیت های ایستاده معمولا سه فاز و 380 ولت می باشد. اسپلیت های ایستاده با توجه به ظرفیت بالایی که دارند معمولا برای محیط هایی با متراژ بالا مانند منازل مسکونی با متراژ بالا، مساجد، اداره ها، فروشگاه ها و غیره استفاده می شوند ولی اسپلیت دیواری معمولا بیشتر برای منازل مسکونی یا اداره ها استفاده می شود.

اسپلیت های پرتابل و کولر های پنجره ای به کندانسور بیرونی و لوله کشی نیاز ندارند ولی ظرفیت آن ها بسیار کم می باشد و صرفا جهت سرمایش محیط های بسیار کوچک استفاده می شوند.

کولر گازی پنجره ای

⚜️کولر گازی پنجره ای جزو ابتدایی و ساده ترین انواع اسپلیت یا کولر گازی است. تمامی اجزای این سیستم به صورت یکپارچه بوده، بدین معنی که کمپرسور و فن در یک پک قرار دارند. نام گذاری آن به این علت است قسمتی از دستگاه باید در محیط داخل و قسمت دیگربه سمت بیرون در مجاورت هوای آزاد قرار گیرد. کولر گازی های پنجره ای هم مانند سایر سیستم های تهویه مطبوع نیاز به سرویس و شارژ گاز دارند.

ویژگی های کولر گازی پنجره ای

دارای برق تک فاز هستند.
به علت یک تکه بودن به راحتی قابل حمل می باشند.
دارای مصرف برق بالایی هستند.
فضایی از خانه را اشغال نمی کنند (پشت پنجره نصب می شود.)

مزایای استفاده از سیستم اسپلیت

⚜️کاهش آلودگی هوا زیرا دارای فیلتر ضد آلرژی می باشد.
⚜️ظرفیت بالا برای گرم و سرد کردن منازل
⚜️برای هر واحد ساختمانی به طور جداگانه نصب می شود.
⚜️دارای ترموستات دمایی می باشد تا بتوانید دمای محیط را تا هر مقدار کنترل کنید. این باعث می شود تا هر زمان کسی در محل نبود سیستم کار نکند.
⚜️این موضوع باعث صرفه جویی در پول و انرژی می شود.
⚜️خنک کردن تمام فضا در مدت زمان کم و به طور یکنواخت
⚜️صدای کم آن در منزل ایجاد مشکل نمی کند.

کولر گازی ایستاده

⚡️کولر گازی ایستاده از لحاظ ظاهری بزرگ تر از اسپلیت پرتابل است اما اسپلیت ایستاده پر قدرت تر بوده و برای محیط‌ های وسیع و در مقیاس صنعتی به کار گرفته می‌شود. همچنین یونیت خارجی که شامل کندانسور و کمپرسور است باید در بیرون و محل مناسب نصب گردد. معمولا مدل های بزرگ تر کولر گازی ایستاده نیاز به برق سه فاز دارند که در هنگام خرید باید به آن توجه نمود. ظرفیت آنها تا ۹۶۰۰۰ BTU می‌رسد.

پکیج چیست؟

پکیج یک دستگاه گرمایشی می باشد که جهت تامین آب گرم مصرفی و آب سیستم گرمایشی از آن استفاده می شود که در دو مدل دیواری و زمینی و در دو نوع فن دار و بدون فن با سوخت مصرفی مختلف تولید می شود.

انواع پکیج دیواری و زمینی از لحاظ سوخت مصرفی

پکیج گاز سوز
پکیج گازوئیل سوز
پکیج دو گانه سوز
پکیج برقی

 

توصیه های ایمنی و نگهداری از پکیج دیواری

از نصب پکیج در بالای گاز و در کنار موارد اشتعال زا خودداری کنید.

از قرار دادن پکیج در محلی که قابل دسترس کودکان باشد خودداری کنید.

اگر پکیج را در تراس ساختمان نصب می کنید حتما توجه کنید که دستگاه مدام روشن باشد تا در فصول سرد سال دچار یخ زدگی نشود.

حداقل متراژ جهت استفاده از پکیج های دیواری 64 متر می باشد.

از دست زدن به پکیج هنگامی که دستانتان خیس است خودداری کنید زیرا ممکن است دچار برق گرفتگی شوید.

از فیلتر یا سختی گیر پلی فسفات جهت جلوگیری از ایجاد رسوب در پکیج استفاده نمایید و هر مدت یکبار آن را تعویض کنید.

جهت نظافت و تمیز کردن پکیج آن را از برق بکشید.

خطوط گاز و دودگش را هر مدت یکبار چک کنید و نکات ایمنی را لحاظ فرمایید.

از یک پکیج همزمان برای دو واحد مسکونی استفاده نکنید زیرا پکیج ظرفیت محدودی در تامین آب گرم مصرفی دارد و نمی تواند دو واحد مسکونی را همزمان تامین کند.

معمولا جهت تامین گرمایش محیط از پکیج در کنار رادیاتور، فن کوئل و یا داکت اسپیلت استفاده می کنند. هنگام استفاده از پکیج با فن کوئل یا رادیاتور حتما به میزان هد یا فشار پمپ دقت کنید تا آب گرم بتواند به راحتی به مدار گرمایشی فن کوئل یا داکت اسپیلت برسد.

به مدیریت : رضا قنبری

 

 

 

فروش قطعات پکیج , فروش کولر گازی , فروش آبگرمکن , نصاب کولر گازی و پکیج جوان در شهریار , نصاب کولر گازی در شهریار , نصاب پکیج در شهریار , بهترین نصاب کولر گازی در شهریار , شماره نصاب کولر در شهریار , شماره نصاب پکیج در شهریار , قیمت نصب کولر , نصاب کولر گازی و پکیج جوان ,